czy dostanę kartę kredytową?

Data: 2010-08-11 06:47:51
Autor:
czy dostanę kartę kredytową?
  <rafalek816.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Witam,

Chciałbym zapytać zorientowanych czy w którymś banku mogę ubiegać się o kk
przy poniższych warunkach:
Z obecnym pracodawcą współpracuję od 12 miesięcy w formie umowy zlecenia. Od
sierpnia br. z racji na to, iż przystałem być studentem, przeszedłem na umowę
o pracę zachowując cały czas ciągłość zatrudnienia. Umowa zlecenie została
rozwiązana.
Czy biorąc pod uwagę króciutki staż pracy na umowę o pracę a także stosunek
pracy z tym samym pracodawcą od ponad roku tylko na innych warunkach mogę w
którymś z polskich banków ubiegać się o kk czy muszę odczekać jeszcze jakiś cza
s?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc w tym temacie.

Pozdrawiam,
Rafał

Rozmawiałem ze wskazanymi przez Was bankami no i niestety wszędzie muszę
odczekać z reguły ok. 3 miesiące od momentu podpisania umowy o pracę zanim
będę mógł się ubiegać o kk.
Dziwne to trochę dla mnie biorąc pod uwagę, że pracodawcy nie zmieniałem -
pewnie przeszkodą jest też to, że w żadnych z tych banków nie mam założonego
konta.
Tak czy tak dziękuję Wam za sugestię i pomoc w tej sprawie!

Pozdrawiam,
Rafał

Data: 2010-08-12 14:36:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy dostanę kartę kredytową?

<rafalek816.WYTNIJ@gazeta.pl> i3th2n$r0a$1@inews.gazeta.pl

Rozmawiałem ze wskazanymi przez Was bankami no i niestety wszędzie muszę
odczekać z reguły ok. 3 miesiące od momentu podpisania umowy o pracę zanim
będę mógł się ubiegać o kk.

Paranoja -- albo i kwadronoja. :)

Data: 2010-08-12 14:30:24
Autor:
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]

> odczekać z reguły ok. 3 miesiące od momentu podpisania umowy o pracę zanim

Paranoja -- albo i kwadronoja. :)

Zgadzam się!
Podzwoniłem jeszcze po kilku innych i mogę się starać jedynie w Polbanku,
Getinie oraz Multibanku. Tym samym odpytałem wszystkie banki wydające kk w
Polsce... Rafał

Data: 2010-08-12 16:41:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy dostanę kartę kredytową?

<rafalek816.WYTNIJ@gazeta.pl> i410hv$pu7$1@inews.gazeta.pl

Podzwoniłem jeszcze po kilku innych i mogę się starać jedynie w Polbanku,
Getinie oraz Multibanku. Tym samym odpytałem wszystkie banki wydające kk w
Polsce...

Nie taniej poprosić o telefon przez stronę WWW?

Data: 2010-08-12 16:37:28
Autor:
> [...]

> Polsce...

Nie taniej poprosić o telefon przez stronę WWW?

pewnie że prosiłem jednak nawet połowa banków w przeciągu 2 dni nie
oddzwoniła... w ogóle jakieś dziwne podejście do klienta teraz obserwuję

Data: 2010-08-12 19:29:06
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
rafalek816.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

[...]

W Mille cała procedura zabrała mi ok. 20 godzin (wliczając noc) - od wypełnienia wniosku na www do umówienia wizyty kuriera z gotową umową. W międzyczasie zdążyli zadzwonić do pracodawcy w celu potwierdzenia danych. (Numeru telefonu do pracodawcy im nie podawałem, ale jak widać potrafią korzystać z książki telefonicznej...)

--
MiCHA

Data: 2010-08-12 20:33:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy dostanę kartę kredytową?

"Przemyslaw Kwiatkowski" i41b12$sfs$1@inews.gazeta.pl

[...]

Mille wykazuje zdrową agresywność w dawaniu kart kredytowych
i w obsługiwaniu w ogóle. :) Widać, że im zależy na klientach.
I ja takie sytuacje (jasne, klarowne, jednoznaczne) lubię. :)
Lubię, gdy ktoś, z kim współpracuję chce tego samego (tu
akurat odwrotnego ;) -- oni chcą dać, ja chcę wziąć) co ja.

Zawsze mnie uczono (w Arkedocji?) że nie należy łamać woli współpracownika.
Należy wyklarować sytuację, wskazać ,,kruczki'' i ,,haczyki'' (najlepiej,
gdy ich nie ma, ale czasami muszą być) i spokojnie czekać na reakcję. :)

Ale teraz w Polsce kreuje się innego typu biznesmena -- łamać wolę
kontrahenta, modlić się, ,,robić koło pióra'' konkurencji, kłamać
z własną korzyścią itd...

-=-

I jak wyglądało przyjęcie gości/przyjaciół?
Przyszli, pogadali, sprawdzili, co można u nas ukraść i poszli.
A rewizyta będzie podobnie wyglądała?
Mam nadzieję, że my będziemy silniejsi i wyjdziemy od nich z łupami. :)
Ale oni chyba też mieli nadzieję na łupy.
No tak... Każdy żyje nadzieją. :)

-=-

Świetlicki uczył mnie przed 9 laty, że należy prosić Boga o łaski i zbierać te łaski.
Kiedyś mnie uczono, że trzeba otwierać się na łaski, nie o nie prosić. :) ,,Módl się
i pracuj'' pojmowano niegdyś jako pytanie Boga o Jego wolę i życie zgodne z tą wolą.
Dziś (no, dziś, za Benedykta XVI już nie, ale za Jana Pawła II -- tak) należało
długimi modłami (różańcami, koronkami itd.) łamać wolę innych ludzi (świeccy
nazywali takie coś kopaniem w jaja) i ograbiać bezbronnego... :)

Data: 2010-08-13 10:10:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy dostanę kartę kredytową?

"Eneuel Leszek Ciszewski" i41epi$b5i$1@inews.gazeta.pl

Mille wykazuje zdrową agresywność w dawaniu kart kredytowych

Może lepiej uczynię, jeśli zastąpię słowo 'agresywność' słowem
'inicjatywę'. Niby przymiotnik 'zdrową' powinien wszystko wyjaśnić,
ale chyba nie wyjaśnia. :) Może należałoby napisać 'zdrowe zaangażowanie'? :)

W każdym razie chodzi mi o to, że Mille jest zdecydowany.

Ale nie twierdzę, że narzuca się. :)

czy dostanę kartę kredytową?