czy dowod pozyskany nielegalnie jest wazny?

Data: 2009-03-02 00:42:41
Autor: SDD
czy dowod pozyskany nielegalnie jest wazny?

Użytkownik "JG" <jg@nnn.pl> napisał w wiadomości news:gof629$2gv$1news.wp.pl...
O ile wiem, jesli chce nagrywac rozmowe telefoniczna z dana osoba, musze ja o tym poinformowac, prawda?

Nieprawda.

I teraz pytanie - czy takie nagranie mozna wykorzystac jako dowod w sprawie? (np. sprawa cywilna, aby udowodnic czyjes slowa)

Wszystko moze byc dowodem. Od sadu zalezy, na ile go uzna.

Pozdrawiam
SDD

czy dowod pozyskany nielegalnie jest wazny?