czy drugi po wałęsie najmniej kompetentny

Data: 2010-07-20 10:03:20
Autor: apr...
czy drugi po wałęsie najmniej kompetentny
nie mój prezydent, zginął na własne życzenie czy jego postawa spowodowała, że uknuto zamach na niego tak jakby tego zammachu nie było ?

Data: 2010-07-20 12:56:54
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-20 12:03,  apr... pisze:
nie mój prezydent, zginął na własne życzenie czy jego postawa spowodowała, że
uknuto zamach na niego tak jakby tego zammachu nie było ?

A czyim był Prezydentem? Jesteś Polakiem?

Data: 2010-07-20 04:07:53
Autor: zbig
On 20 Lip, 12:56, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-07-20 12:03,  apr... pisze:

> nie mój prezydent, zginął na własne życzenie czy jego postawa spowodowała, że
> uknuto zamach na niego tak jakby tego zammachu nie było ?

A czyim był Prezydentem? Jesteś Polakiem?

To był prezydent PiS. Ani razu podczas swojej kadencji nie dał mi
odczuć, że chciałby być również i moim prezydentem. Pies go trącał,
łaski bez, jakoś to przeżyłem.

Data: 2010-07-20 13:23:53
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-20 13:07, zbig pisze:
[...]

Mylisz się zbigu, to właśnie Kaczyński był najbardziej Prezydentem wszystkich Polaków... najbardziej z dotychczasowych. - Czy Kwaśniewski albo Wałęsa pomyśleliby w ogóle o podarowaniu plików MP3 z pieśniami patriotycznymi na dzień zwycięstwa wszystkim Polakom?
To powiedz jak ci dali odczuć Kwaśniewski i Wałęsa że poczułeś iż oni są twoimi przywódcami?

Data: 2010-07-20 22:26:40
Autor: Krzysztof

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2410q$79d$2news.onet.pl...
[...]

Taaaaak a najlepiej wygladal na stadionie  w odwroconym napisem Polska.
To byl Prezydent PiS - do Prezydenta Wszystkich Polaków nie dorósł \, a raczej nie potrafił sie wznieść powyżej poziomu brata.

K.

Data: 2010-07-22 00:56:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-20 22:26, Krzysztof pisze:
[...]

Mało znaczący detal..
Tak, z pewnością jeszcze całkowicie nie dorósł, ale to i tak był najwiekszy patriota z wszystkich dotychczasowych Prezydentów.

Data: 2010-07-22 07:41:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i27tvn$s94$2news.onet.pl...
[...]

A co to byłoby, gdyby dorósł? Byłby to KOLOS przewyższający wszystkich we wszechświecie.

Data: 2010-07-20 12:15:38
Autor: apr...
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]
spowodowała, że
> uknuto zamach na niego tak jakby tego zammachu nie było ?

A czyim był Prezydentem? Jesteś Polakiem?

nie moim, twoim.
jak najbardziej.
facet bez mydła, za poklepanie w korytarzu wysyła na rzeź setki polskich żołnierzy jest polskim prezydentem ?

Data: 2010-07-20 17:24:40
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-20 14:15,  apr... pisze:
[...]

Ta wojna zarówno w Iraku jak i Afganistanie to nie pomysł Kaczyńskiego.

Data: 2010-07-20 16:45:07
Autor: apr...
> [...]
> żołnierzy jest polskim prezydentem ?

Ta wojna zarówno w Iraku jak i Afganistanie to nie pomysł Kaczyńskiego.

wiem to pomysł busza, którego wielbicielem był rzeczony.
ja wysłałem żołnierzy, może ty, nie, wysłał urzędujący wówczas kaczor po poklepaniu na korytarz w white house.
wiesz że turcy za brak zaangażowania w tych wojenkach dostali 25 mld $, my tylko dopłacamy do nie naszej wojenki !
mógł coś wytargować, mógł, a dlaczego tego nie zrobił,
bo był kiepskim prezydentem mającym interes usa ponad interes Polski.

Data: 2010-07-20 20:56:38
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-20 18:45,  apr... pisze:
[...]

Daj spokój, to nie Prezydent ma moc wykonawczą i nie on decyduje o uczestnictwie w wojnach.
Tak, wiem że przywódcy Turcji dbają o interesy swojego kraju a nie interes USA czy kogokolwiek innego.
Na jego obronę (L. Kaczyńskiego) mam tylko to że on potrafił napomknąć jankesom o zniesieniu wiz dla Polaków, a Tusk nie zrobił nawet tego.

Data: 2010-07-20 22:14:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i24t28$s8l$1news.onet.pl...
[...]

Odniosło to znakomity efekt. Jankesi strzelili obcasami i ......................... nie znieśli wiz.

Data: 2010-07-22 00:56:31
Autor: jadrys
[...]

Intencje, - dobre chęci czasem więcej znaczą od skuteczności.

Data: 2010-07-22 07:39:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i27tvl$s94$1news.onet.pl...

[...]

Jaaaaasne! Są niezwykle cenne. Ukuto nawet powiedzenie.
"Dobrymi chęciami piekło wybrukowane".

Data: 2010-07-20 13:07:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i23vhj$2hr$2news.onet.pl...
 W dniu 2010-07-20 12:03,  apr... pisze:
nie mój prezydent, zginął na własne życzenie czy jego postawa spowodowała, że
uknuto zamach na niego tak jakby tego zammachu nie było ?

A czyim był Prezydentem? Jesteś Polakiem?

A no, zapytaj Antenki o prezydenta obecnego i czyim jest prezydentem? I spytaj ją czy jest Polką?

Data: 2010-07-20 13:22:29
Autor: jadrys
[...]

Antenka jeszcze tak naprawdę się nie ustosunkowała do obecnego Prezydenta. Kopniak w d*pę to najlepszy starter do godnej prezydentury, i Antenka właśnie to robi.

Data: 2010-07-20 13:26:06
Autor: brat_olin
czy drugi po wałęsie najmniej kompetentny
" apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote

nie mój prezydent, zginął na własne życzenie czy jego postawa
spowodowała, że uknuto zamach na niego tak jakby tego
zammachu nie było ?

Narutowicz bardzo irytowal Eligiusza N.  Wystarczylo.

--
Smart questions to stupid answers

czy drugi po wałęsie najmniej kompetentny