czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obo wiązuje cisza nocna?

Data: 2009-12-31 10:58:29
Autor: .B:artek.
czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obo wiązuje cisza nocna?
W dniu 31-12-2009 10:42, P.H. pisze:
pytanie jak w temacie - czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obowiązuje cisza
nocna?
w szczególności:
1. na Rynku we Wrocławiu?
2. w innych rejonach miasta?

Teoretycznie tak, ale sąd powinien odstąpić od ukarania ewentualnych osób ją zakłócających poprzez normalne bawienie się z okazji Nowego Roku.

--
..B:artek.

Data: 2009-12-31 12:42:27
Autor: mz
czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obowiązuje cisza nocna?
A dlaczego ma odstapić ?
BO co bo nowy rok ? A wg mnie (mojego kalendarza) nowy rok wypada w czerwcu i co wtedy już mi nie wolno zakłucać ciszy ? Czy choćby wyznawcy obrządku wschodniego mieszkający w Polsce mają nowy rok w styczniu i co wtdy im też nie wolno głośno sie bawić ?

Data: 2009-12-31 12:50:56
Autor: .B:artek.
W dniu 31-12-2009 12:42, mz pisze:
[...]

Bo sąd to ludzie, a prawo powinno ludziom służyć. I to ogółowi. A ogół w nocy z 31 grudnia na 1 stycznia świętuje. Przynajmniej w tym kraju, a więc głośniejsze zachowywanie się, muzyka i fajerwerki to nic nadzwyczajnego. Wyjątki, którym to przeszkadza (np. z powodu orientacji na inny kalendarz niż zdecydowana większość osób) mogą wyjechać od odludne rejony naszego uroczego kraju.

--
..B:artek.

Data: 2009-12-31 17:39:17
Autor: castrol
..B:artek. pisze:

Bo sąd to ludzie, a prawo powinno ludziom służyć. I to ogółowi. A ogół w nocy z 31 grudnia na 1 stycznia świętuje. Przynajmniej w tym kraju, a więc głośniejsze zachowywanie się, muzyka i fajerwerki to nic

Nawet fajerwerki, bez zezwolenia, mozna odpalac tylko 31 grudnia i 1 stycznia :)

Jacek Kustra

Data: 2009-12-31 13:12:15
Autor: zly
Dnia Thu, 31 Dec 2009 12:42:27 +0100, mz napisał(a):

BO co bo nowy rok ? A wg mnie (mojego kalendarza) nowy rok wypada w czerwcu i co wtedy już mi nie wolno *zakłucać* ciszy ?

Słownik ortograficzny też masz swój własny indywidualny?

--
marcin

Data: 2009-12-31 21:01:17
Autor: Tiber
czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obowiązuje cisza nocna?
Silly, silly zly nabazgrału:

BO co bo nowy rok ? A wg mnie (mojego kalendarza) nowy rok wypada w
czerwcu i co wtedy już mi nie wolno *zakłucać* ciszy ?

Słownik ortograficzny też masz swój własny indywidualny?

Skąd podejrzenie, że w ogóle jakiś ma?

--
tbr

Data: 2009-12-31 21:07:12
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

mz pisze:
[...]

Na tym polega społeczeństwo i normy współżycia społecznego, że
mniejszości mają mniej do powiedzenia.

Wg mnie i mojego kalendarza, w każdy piątek mogę bezkarnie łapać za
dupcię seksowne panienki na ulicy. I co?

--
Przemysław Adam Śmiejek

czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obo wiązuje cisza nocna?