czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")

Data: 2013-08-13 01:06:11
Autor: Lawa
czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")
On Tuesday, August 13, 2013 1:50:07 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:
Ave!

Mam problem z firmą "Best S.A."

Kurwy, bo już inaczej pracujących tam "pań" nie da się nazwać (za pieniądze zrobią dowolnie odrażające rzeczy), wydzwaniają do mnie od weekendu Szukając kogoś nazwiskiem Wojewoda i mimo że im powtarzam, że żadnego Wojewody nie znam nie chcą się odczepić. Ot dziś jakaś szmata zadzwoniła około 7 rano i radośnie oświadczyła, że jeszcze będą dzwonić.

Kurwo - bo juz inaczej nie da sie ciebie nazwac - ty robisz odrazajace rzeczy bez pieniedzy i jako imbecyl, nie potrafisz ogarnac swoim ulomnym umyslem, ze jestes smieciem, na ktorym coraz wiecej ludzi poznaje sie co z ciebie za meneda.

Poprosiłem o pomoc tamtejszą policję i mieli podesłać patrol i wytłumaczyć im, że źle czynią, ale nie wiem, czy to zadziała.

Napisz im mendo, jak tu nazwales te osoby o ktorych im pisales, to moze skutek bedzie szybszy i znow bedziesz mial okazje jojczyl o wyroku, ktory mialbys szanse zalapac.

Oczywiście jeśli jeszcze raz zadzwonią oskarżę ich o stalking, ale czy taka "firma" z takimi bandyckimi metodami nie mogłaby "z urzędu" zostać zamknięta w całości?

Taki menda i kryminalista z umyslowym uposledzeniem jak ty, juz dawno powinien byc zamkniety w pokoju bez klamek.

Lawa

czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")