czy gdzie? ju? nadaj? z naziemnych sygna? cyfrowy?

Data: 2011-02-03 10:52:38
Autor: Robert_J
czy gdzie? ju? nadaj? z naziemnych sygna? cyfrowy?
Czy gdzieś już nadają z naziemnych sygnał cyfrowy? Może ktoś wie. Słyszałem konkretnie że w okolicach Bielska Podlaskiego ale to niezweryfikowana informacja.

Pytasz poważnie czy żartujesz? ;-)

Data: 2011-02-03 12:03:41
Autor: D@niel
czy gdzie? ju? nadaj? z naziemnych sygna? cyfrowy?
Dnia 03-lut-11 10:52:38,  Robert_J napisawszy:

Czy gdzieś już nadają z naziemnych sygnał cyfrowy? Może ktoś wie. Słyszałem konkretnie że w okolicach Bielska Podlaskiego ale to niezweryfikowana informacja.

Pytasz poważnie czy żartujesz? ;-)

Bo pewnie chodzi o jakieś konkretne miasto/województwo, ale o jakie to
już do jasnowidza... ;-)

--
 Pozdrawiam - D@niel

Data: 2011-02-03 12:32:24
Autor: olo
czy gdzie? ju? nadaj? z naziemnych sygna? cyfrowy?
Użytkownik "D@niel"

Pytasz poważnie czy żartujesz? ;-)

Bo pewnie chodzi o jakieś konkretne miasto/województwo, ale o jakie to
już do jasnowidza... ;-)

Obstawiam Białystok.

pzdr
olo

czy gdzie? ju? nadaj? z naziemnych sygna? cyfrowy?