czy gdzies kupie sl-mc20 "stare" ailivio

Data: 2010-07-30 06:59:11
Autor: Misiek25
czy gdzies kupie sl-mc20 "stare" ailivio
Witam,
Tak jak w temacie. Czy jeszcze gdzies znajde takie nowe manetki (w PL,
bo na ebayu i icycleusa niby sa)? Moze komus wpadło w oko w jakims
sklepie. Korzystam z takich w rowerze mtb. Tych drugich potrzebuje do
roweru turystycznego.
Planowałem kupno alivio sl-m410, ale te telewizorki jakos zajmuja duzo
miejsca, starsze dla mnie fajniejsze. W ostatecznosci moze ktos ma
uzywki w dobrym stanie do sprzedania, pod przerzutkę tylną shimano,
3x8.

A tak w ogole rzeczywiscie coraz trudniej o jakis lepszy sprzet pod
8rzedow. Z kasetami i łancuchami problemow specjalnych nie ma, o tyle
przyzwoite manetki (dla mnie od alivio w gore) trudniejsze w kupnie. Z
reszta latwiej nie bedzie, nowe alivio juz jest po 9rzedow.

czy gdzies kupie sl-mc20 "stare" ailivio