czy grillowanie podlega zakazom

Data: 2010-05-22 22:21:40
Autor: karamba
czy grillowanie podlega zakazom
Czy grillowanie na tarasie/balkonie budynku wielorodzinnego podlega ograniczeniom lub zakazom?

Data: 2010-05-22 22:23:47
Autor: scream
Dnia Sat, 22 May 2010 22:21:40 +0200, karamba napisał(a):

Czy grillowanie na tarasie/balkonie budynku wielorodzinnego podlega ograniczeniom lub zakazom?

Zakazy są, prawdopodobnie wynikające z regulaminu spółdzielni/wspólnoty. Z
prawnych przychodzi mi do głowy tylko zagrożenie pożarem :)

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-05-22 21:33:33
Autor: GK
czy grillowanie podlega zakazom
Wszystko zależy od okoliczności, jeśli jest to b. uciążliwe to przede wszystkim art. 144 Kodeksu cywilnego.

GK

Data: 2010-05-23 22:56:10
Autor: scream
Dnia Sat, 22 May 2010 21:33:33 +0000 (UTC), GK napisał(a):

Wszystko zależy od okoliczności, jeśli jest to b. uciążliwe to przede wszystkim art. 144 Kodeksu cywilnego.

Ale do tego policja ani straż pożarna nic nie mają :)

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-05-23 08:24:52
Autor: Big Jack
czy grillowanie podlega zakazom
W wiadomości
*scream* napisał(-a):

[...]

Mojemu bratu który wadł na ten "genialny" pomysł żeby grilować na balkonie ludzie (i wcale nie sąsiedzi) wezwali straż pożarną, za którą musiał zapłacić. I słusznie. nie każdy ma przyjemność wąchać dymy i zasmradzać sobie mieszkanie.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-05-23 09:02:30
Autor: Pyrtek
karamba pisze:
Czy grillowanie na tarasie/balkonie budynku wielorodzinnego podlega ograniczeniom lub zakazom?

Ustawa o własności lokali:

"albo przez swoje niewłaściwe zachowanie czyni korzystanie z innych lokali lub nieruchomości wspólnej uciążliwym, "

- smród z Twojego grila może być dla mnie uciążliwy.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-05-24 07:15:23
Autor: pwz
W dniu 2010-05-23 09:02, Pyrtek pisze:
"albo przez swoje niewłaściwe zachowanie czyni korzystanie z innych
lokali lub nieruchomości wspólnej uciążliwym, "

- smród z Twojego grila może być dla mnie uciążliwy.

Wiesz, taka interpretacja IMHO średnio "się broni". Np. mnie może przeszkadzać smród twoich skarpetek (no offense). I co, mam wzywać straż miejską?
pwz

Data: 2010-05-24 08:00:05
Autor: Marek Dyjor
pwz wrote:
[...]

jeśli roznosi sie na całe osiedle, albo choćby zasmradza okoliczne lokale, to tak.

podobnie jakbyś nie sprzątał w swoim domu i smród oraz robaki były uciążliwe dla sąsiadów.

Data: 2010-05-24 11:46:28
Autor: Liwiusz
Marek Dyjor pisze:
pwz wrote:
[...]

   W Polsce zawsze się znajdzie na kogoś paragraf, albo zawsze ktoś będzie bezkarny. Jak w zeszłym roku ktoś spalił flagę unii europejskiej, to dostał wyrok nakazowy za nieostrożne obchodzenie się z ogniem. Co ciekawe, palenie opon na demonstracjach za niebezpieczne uważane już nie jest.

--
Liwiusz

Data: 2010-05-24 10:55:49
Autor: Pyrtek
pwz pisze:
[...]

Poczytaj cytowaną ustawę i dalszy ciąg cytatu. Tam dalej jest o sądzie.
"Skarpetki" przed sądem padną, gril - ma szanse się utrzymać. W
praktyce, jeśli ktoś to robi często i naprawdę uciążliwie, to sąsiedzi
piszą do zarządcy, zarządca klienta upomina, jeśli to nie działa, to SM
robi protokół stwierdzający to-i-owo i ew. (tego nie wiem!) lepi
gościowi mandat). Jak to dalej nie działa (to już rzadkość i dotyczy
dużo grubszych uciążliwości), to można klienta wyeksmitować licytacją.

--

Tnx. Pzdr.        Pyrtek.

Data: 2010-05-24 23:56:16
Autor: karamba
"Pyrtek" <upixb_at_lykamspam_pl@null.com> wrote in message news:htdf0d$t8c$1news.onet.pl...
to można klienta wyeksmitować licytacją.

łoranyy, - coż to takiego?

czy grillowanie podlega zakazom