czy grupa działa tak jaki kiedy¶?

Data: 2010-09-06 14:19:17
Autor: mariusz
czy grupa działa tak jaki kiedy¶?
plusz napisał(a):

W zwi±zku z tym chyba warto zacz±ć rozważać, czy nie przej¶ć na
Facebooka - z tego co widzę, powstaje tam wiele grup.

-nie ma tu głupawych doł±czył dnia, pomukł 16 razy itp
-widać IP nadawcy
-od razu widać zał±czniki
-grupy maj± ogromne archiwum
-odpowiedzi s± zazwyczaj wysokiej jako¶ci

100 lat usenecie :)

--
mariusz

Data: 2010-09-06 12:24:52
Autor: plusz
On Sep 6, 4:19 pm, mariusz <em...@wremoncie.pl> wrote:

-odpowiedzi s± zazwyczaj wysokiej jako¶ci

:)
IRC tez był fajny

ale odno¶nie "odpowiedzi wysokiej jako¶ci"

niestety zauważyłem, że ostatnio odpowiedzi zwykle nie ma, pojawiaj±
się same pytania, albo odpowiedzi± jest pytanie na pytanie lub po
prostu "instrukcje" typu "szukaj w google" :)

no nic - wg mnie niestety usenet podzieli losy IRCa, a ludzie pewnie
będ± się zajadać frytkami i napojami energetycznymi (jak w filmie
Idiokracja)

--
plusz
kalkulatorlokat.pl

Data: 2010-09-06 19:44:14
Autor: xbartx
czy grupa działa tak jaki kiedy¶?
Dnia Mon, 06 Sep 2010 12:24:52 -0700, plusz napisał(a):

ale odnośnie "odpowiedzi wysokiej jakości"

niestety zauważyłem, że ostatnio odpowiedzi zwykle nie ma, pojawiają się
same pytania, albo odpowiedziÄ… jest pytanie na pytanie lub po prostu
"instrukcje" typu "szukaj w google" :)

Moim zdaniem nie masz racji. Zazwyczaj jeżeli ktoś zadaję trywialne pytanie, które przewija się nawet rzadko przez grupę, ale jednak chwila romansu z google znajdzie nam prawidłową odpowiedź, to nie ma sensu niańczyć takiej osoby.
Nie wiem właśnie czemu internet wprowadził takie stricte mocno roszczeniowe postawy typu "wbijam się na foruma i zaraz mają mi dać odpowiedź, bo przecież nie będę się przez głupi TOiP czy tam regulamin przebijał". Może dlatego zostało tutaj tak niewiele ludzi :)

no nic - wg mnie niestety usenet podzieli losy IRCa, a ludzie pewnie
będą się zajadać frytkami i napojami energetycznymi (jak w filmie
Idiokracja)

Mam nadziejÄ™, ĹĽe siÄ™ mylisz.

czy grupa działa tak jaki kiedy¶?