czy grupa działa tak jaki kiedyś?

Data: 2010-09-06 19:48:02
Autor: Pirx
czy grupa działa tak jaki kiedyś?
"plusz" news:122945e3-c775-4193-93ee-167c1963df5eq2g2000yqq.googlegroups.com

Na usenecie działam chyba od początku - google widzi mnie mniej więcej
od 1998 :)

oby więcej takich ludzi jak Ty! :)

Obserwuję ostatnio grupę i stwierdzam, że chyba usenet wkrótce
podzieli losy IRCa

eeee chyba nie jest tak tragicznie. Usenet traci na popularności bo ludzie głupieją w zastraszającym tempie. Niektórych po prostu przerasta konfiguracja czytnika, dodatkowo nie wszyscy wiedzą, że grupy można czytać i pisać na nie jak na internetowe fora (IMHO kompletna głupota). Mimo wszystko uważam, że nie jest tak tragicznie jak by się mogło wydawać na pierwszy rzut oka. Po części usenet to taka elitarna grupa ludzi ;) Po za tym jak dla mnie świadomość, że nie muszę bawić się w jakieś durne rejestracji (np. jak na forach dyskusyjnych), "kopać" się z moderatorem bo mam inne spojrzenie na świat niż on to zdecydowanie wybieram usenet - miejsce gdzie naprawdę można otwarcie wyrażać swoje poglądy :)

W związku z tym chyba warto zacząć rozważać, czy nie przejść na
Facebooka - z tego co widzę, powstaje tam wiele grup.

piszesz poważnie? to jakaś ogólna psychoza, że by wszystko i wszystkich przerzucać do serwisów społecznościowych? Nie ma Ciebie, mnie, nas, instytucji itp. na facebook'u to znaczny, że ich/nas nie ma, nie istnieją? Instykt stadny zaczyna dominować w głowach ludzi korzystających z sieci czy to przejściowa moda? :)
Ja jestem stanowczno przeciwny takim modowym udziwnieniom. Usenet to usenet.

A więc, licząc się z licznymi głosami krytyki,  proponuję i zapraszam:

powiedziałem co wiedziałem. Usenet tak, facebook nie.

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-07 18:22:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy grupa działa tak jaki kiedyś?

"Pirx" 4c8529c6$0$22810$65785112@news.neostrada.pl

powiedziałem co wiedziałem. Usenet tak, facebook nie.

U mnie -- Usenet tak, facebook -- jak tylko wrócę z Radomia, a że nie wybieram się...

Dla mnie to fora są skomplikowane. Rejestracje (jak nie przymierzając w Polbanku
do wyciągania) graficzne dodatki spowalniające skutecznie wszystko...

Tutaj po prostu piszesz i czytasz to, co piszą inni. :)

No i Usenet pozostawia ślad na tak zwane zawsze...
Jest zorganizowany może surowo (brak grafiki?) ale skutecznie. :)

Jak ktoś musi podeprzeć się rysunkiem (mapa na przykład)
są do tego i stosowne grupy ,,binarne;;, i strony WWW...

Fejsbuk czy Jutuba przeminą, a Jusnet pozostanie
aż do powtórnego nadejścia Chrystusa na Ziemię...

-=-

Jeśli ktoś po obiedzie zapomina, o czym myślał przed
obiadem, to chyba fora są dla niego jest dobre. :)
Tu niby można zachować anonimowość, ale zapis pozostaje na... Wieki... :)

Data: 2010-09-08 02:56:21
Autor: astro
On Tue, 7 Sep 2010 18:22:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Dla mnie to fora są skomplikowane. Rejestracje (jak nie przymierzając w Polbanku
do wyciągania) graficzne dodatki spowalniające skutecznie wszystko.

www.astrofizyka.info/informatyka/usenetkonf/fora_vs_grupy_dyskusyjne.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

czy grupa działa tak jaki kiedyś?