czy hamownia psuje silnik ?

Data: 2009-10-09 01:32:34
Autor: kamil_pl
czy hamownia psuje silnik ?

Użytkownik "klawikord" <instrument80@wp.pl> napisał w wiadomości news:haljco$2gph$1news.mm.pl...
słyszałem żeby na hamownię nie jechać - aby sprawdzić autentycznie ile auto ma KM - bo jest to zażynanie auta i silnika i więcej można zniszczyć niż sie dowiedzieć

Poniżej czerwonej kreski na obrotomierzu to jest dozwolone przez producenta użycie silnika, gdyby nie to jak by można się ścigać, albo palić gumę skoro by to miało zniszczyć silnik. Tym bardziej że zakładam że masz zagraniczny samochód i w miarę niestary. Mój znajomy firmowe seicento jeździ do odcięcia często i jedyne co zauważył negatywnego to spore spalanie oleju na każde 1000 km.

czy hamownia psuje silnik ?