czy hamownia psuje silnik ?

Data: 2009-10-09 03:13:45
Autor: Michał
czy hamownia psuje silnik ?
słyszałem żeby na hamownię nie jechać - aby sprawdzić autentycznie ile auto ma KM - bo jest to zażynanie auta i silnika i więcej można zniszczyć niż
sie
dowiedzieć bo pomiary i tak są obarczone dużym błędem.
a żyłowanie silnika na hamowni na pewno ne jest normalnym stanem
użytkowania
i wiele osób po fakcie jakby mogło to by nigdy na hamownie nie pojechało. czy to prawda ?

ja jestem engine killer :)

-ostro traktowany silnik lanosa 1.6 strcza na 30kkm

-ostro traktowany renult 60kkm (ale to z przegrznia)

-teraz testuje volvo :) przetrwało już moich 8.5kkm

ale jak się uszkodzi to sie daje spokojnie remontować.

pozdrawiam.

Data: 2009-10-09 08:17:30
Autor: radxcell
czy hamownia psuje silnik ?
* Michał* wrote in <news:ham9p9$bgf$1inews.gazeta.pl>:
[...]

moze naucz sie wrzucać dwójkę? ;)

nmsp, pozdr, rdx
http://czyinternetdziala.pl

czy hamownia psuje silnik ?