czy i gdzie mozna odbyć w PL lot na skrzydle

Data: 2009-05-04 18:09:46
Autor: LUK
czy i gdzie mozna odbyć w PL lot na skrzydle
sadza sie delikwenta na krzesełku na górnym płacie samolotu ( w przypadku dwupłatowca ) i wio .

czy takie cos jest u nas w kraju możliwe (zwłaszcza pod katem legalności )

oczywiście delikwent przypiety do krzesełka a krzesełko do samolotu SOLIDNIE :P

Data: 2009-05-04 18:22:06
Autor: Jarosław Sokołowski
LUK napisał:

sadza sie delikwenta na krzesełku na górnym płacie samolotu ( w przypadku dwupłatowca ) i wio .

czy takie cos jest u nas w kraju możliwe (zwłaszcza pod katem legalności )

Ryanair?

oczywiście delikwent przypiety do krzesełka a krzesełko do samolotu SOLIDNIE :P

A to nie wiem.

--
Jarek

Data: 2009-05-05 11:35:38
Autor: Paweł W.
Jarosław Sokołowski pisze:
LUK napisał:

sadza sie delikwenta na krzesełku na górnym płacie samolotu ( w przypadku dwupłatowca ) i wio .

czy takie cos jest u nas w kraju możliwe (zwłaszcza pod katem legalności )

Ryanair?

To te najtańsze bilety? Ale zaleta taka, że nie trzeba płacić za toaletę. Wiatr zdmuchnie z siedzenia nieczystości :D

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
"A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

Data: 2009-05-06 10:53:55
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 05 May 2009 11:35:38 +0100, Paweł W. napisał(a):
Jarosław Sokołowski pisze:
LUK napisał:
[...]

I nie ma dopłaty za klimę...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-05-06 10:24:53
Autor: Ralph
czy i gdzie mozna odbyć w PL lot na skrzydle
W Anglii takie rzeczy robią na przykład Utterly Butterly, ale wątpię żeby
komukolwiek się udało ich przekonać, żeby go przypięli do krzesełka.
Chociaż... z tego co zauważyłem mają dość luźne podejście do przepisów, kiedyś
przelecieli pode mną jak sam leciałem na najmniejszej legalnej wysokości nad
domami...

--

czy i gdzie mozna odbyć w PL lot na skrzydle