czy ich pogi臋艂o?

Data: 2013-09-12 11:47:15
Autor: pwz
czy ich pogi臋艂o?
Kurd臋, no co jest z tymi interfejsami? Wszyscy hurtowo zacz臋li zmienia膰 ustawienia i wygl膮d serwis贸w: mBank, Inteligo, teraz i Alior (Kantor)? Sraczki jakiej艣 dostali?
BTW: w Alior kantor znikn臋艂a mi zak艂adka z kartami do kont, a pojawi艂 si臋 nie-wiem-po-co-mi-potrzebny wykresik z kursami na p贸艂 strony... :-\
pwz

Data: 2013-09-12 11:48:58
Autor: pwz
czy ich pogi臋艂o?
W dniu 2013-09-12 11:47, pwz pisze:
[...]

P.S. Kart臋 ju偶 widz臋, pojawia si臋 po kliku na rachunku z kt贸rym jest powi膮zana... B. intuicyjne :-\
pwz

czy ich pogi臋艂o?