czy inne banki w Polsce s± tak samo wredne jak inteligo?

Data: 2010-11-23 13:41:16
Autor: Michal
czy inne banki w Polsce s± tak samo wredne jak inteligo?
a teraz pytam spokojnie: czy inne banki,
w szczególnosci ING oraz Lukas s± tak samo
wredne czy przynajmniej u nich p³acenie prowizji allegro debetów przez platnosci.pl
zwalnia z op³aty za kartê p³atnicz±?

Nie całkiem na ten temat, ale ja z Lukasa uciekłem, jak mnie ukarał prowizją
chyba 20 zł za nieodebranie w terminie wznowionej karty. Byłem za granicą, a
pani w banku mi na to powiedziała, że trzeba sobie tak zorganizować czas, żeby
jednak po kartę przyjść.

M.

--

czy inne banki w Polsce s± tak samo wredne jak inteligo?