czy inne banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?

Data: 2010-11-16 23:55:27
Autor: bastek72
czy inne banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?
banki masowo zaczynają terroryzować kllientów
i siłą przymuszać ich aby wbrew swojej woli płacili kartą bezgotówkowo w sklepie, nawet
jeśli nienawidzą płacenia kartą. Nie odrobisz
pańszczyzny - wlepią ci opłatę za debetówkę.

myślałem że uda mi sie ten niechciany haracz
odpracować "płacąc debetówką" prowizje allegro

ale niestety złodziejska przewrotność złodziei z inteligo sprawia, że "płatności
internetowe" nie są traktowane jako płacenie
kartą. A wszystko po to, aby wyłudzić 4zł
od klienta. cytując wiadomo kogo powiem "chamstwo,
chamstwo, chamstwo".

a teraz pytam spokojnie: czy inne banki,
w szczególnosci ING oraz Lukas są tak samo
wredne czy przynajmniej u nich płacenie prowizji allegro debetów przez platnosci.pl
zwalnia z opłaty za kartę płatniczą?

Data: 2010-11-17 00:08:49
Autor: Kamil Jońca
czy inne banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?
bastek72@onet.pl writes:

[...]

ale niestety złodziejska przewrotność złodziei z inteligo sprawia, że "płatności
internetowe" nie są traktowane jako płacenie
kartą. A wszystko po to, aby wyłudzić 4zł

Eeee, a coś bliżej?
KJ

If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
                -- Bertrand Russell

Data: 2010-11-17 00:11:01
Autor: bastek72
czy inne banki w Polsce s± tak samo wrednejak inteligo?
> "p³atno¶ci internetowe" nie s± traktowane > jako p³acenie kart±. > A wszystko po to, aby wy³udziæ 4z³

Eeee, a co¶ bli¿ej?

próbuję płacić kartą, brak autoryzacji, więc
dzwonię do banku. Konsultantka mówi, że mam
ustawiony za niski (0,01) limit płatności internetowych. Wyrażam zdziwienie. Przecież
płaciłem tą kartą w sklepie i była akceptacja.
Konsultantka objaśnia mi że istnieja dwa odrębne
limity jeden internetowy i drugi sklepowy.
faktycznie, patrzę w kanale ww są odrębne limity.
następnie konsultantka wyjaśniła mi że transakcje
internetowe NIE ZWALNIAJĄ z opłaty za debetówkę.

Data: 2010-11-16 18:20:06
Autor: witek
On 11/16/2010 5:11 PM, bastek72@onet.pl wrote:
[...]

konsultantka zapewne miała na myśli funkcję płacę z inteligo.
zapytałeś 3 razy?
bo to rzeczywiscie byłoby chamstwo.

Data: 2010-11-17 11:18:36
Autor: ikarek
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibv73n$ado$2inews.gazeta.pl...

konsultantka zapewne miała na myśli funkcję płacę z inteligo.
zapytałeś 3 razy?

Też tak uważam, chyba że się coś w tym względzie zmieniło
po wejściu nowej tabelki opłat. W zeszłym miesiącu kupiłem
coś na allegro płacąc kartą kwotę > 100 zł, była to jedyna
moja płatność kartą i opłata 1 zł nie została pobrana.

Data: 2010-11-17 10:32:02
Autor: TZ
czy inne banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?
Cześć Kamilu!

W środę, 17 listopada 2010, o godz. 00:08:49, napisałeś na temat: "czy inne
banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:87fwv0uari.fsfalfa.kjonca

ale niestety złodziejska przewrotność złodziei z inteligo sprawia, że "płatności
internetowe" nie są traktowane jako płacenie
kartą. A wszystko po to, aby wyłudzić 4zł

Eeee, a coś bliżej?

No właśnie!
Bo szukam sposobu jak tu spłacić KK Citi przy pomocy debetowej Inteligo.
Oczywiście chodzi by wyrobić limit na karcie Inteligo i nie płacić za nią.

--
Hej!
TZ

- Matka Antka była wyrobnicą, dlatego on nie miał ojca. -

Data: 2010-11-17 01:47:19
Autor: hants
czy inne banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?
<bastek72@onet.pl> wrote in message news:0ef8.00000699.4ce30bdfnewsgate.onet.pl...

terroryzować kllientów
siłą przymuszać
pańszczyzny
 haracz
 złodziejska przewrotność
złodziei z inteligo
wyłudzić 4zł
chamstwo, chamstwo".

Nie szkoda Ci zycia na takie krucjaty? Jak Cie nie stac, to po prostu zrezygnuj z ich usług/karty.

Data: 2010-11-17 09:13:59
Autor: grin

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000699.4ce30bdfnewsgate.onet.pl...
a teraz pytam spokojnie: czy inne banki,
w szczególnosci ING oraz Lukas są tak samo
wredne czy przynajmniej u nich płacenie

Wszystkie są lub będą takie same
Czas promocji się skończył, w końcu trzeba zarabiać

Data: 2010-11-17 09:21:46
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "grin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ic02se$3bv$1@news.onet.pl...

Wszystkie są lub będą takie same
Czas promocji się skończył, w końcu trzeba zarabiać

Klient może poszukać nowej promocji w innym banku :)

Data: 2010-11-17 12:16:39
Autor: grin

Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ic03b6$4qj$1news.onet.pl...
Klient może poszukać nowej promocji w innym banku :)

Zbytnio się nią nie nacieszy, gdy opłata za zbyt szybkie zamkniecie konta będzie wysoka

Data: 2010-11-17 10:25:30
Autor: wiatrak

Użytkownik "grin" <sp@am.er> napisał w wiadomości news:ic02se$3bv$1news.onet.pl...

[...]

Debetówkami Lukasa nie da się płacić w necie.
Ot  taka :"dodatkowa funkcjonalność". :)

wiatrak

Data: 2010-11-17 16:16:03
Autor: SDD
czy inne banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000699.4ce30bdfnewsgate.onet.pl...
banki masowo zaczynają terroryzować kllientów

Jakie to szczescie, ze nie polaszczylem sie na darmowe przelewy do wszystkich bankow i nadal siedze w starej ofercie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-17 16:23:50
Autor: Jan Werbinski
czy inne banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?
I naiwnie myślisz, że nowy regulamin Cię nie obejmie?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-17 18:37:04
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 16 Nov 2010 23:55:27 +0100, bastek72@onet.pl napisał(a):

a teraz pytam spokojnie: czy inne banki,
w szczególnosci ING oraz Lukas są tak samo
wredne czy przynajmniej u nich płacenie prowizji allegro debetów przez platnosci.pl
zwalnia z opłaty za kartę płatniczą?

Nie wiem. mBank daje debetówke gratis.

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2010-11-23 13:41:16
Autor: Michal
czy inne banki w Polsce s± tak samo wredne jak inteligo?
a teraz pytam spokojnie: czy inne banki,
w szczególnosci ING oraz Lukas s&#177; tak samo
wredne czy przynajmniej u nich p&#179;acenie prowizji allegro debetów przez platnosci.pl
zwalnia z op&#179;aty za kart&#234; p&#179;atnicz&#177;?

Nie całkiem na ten temat, ale ja z Lukasa uciekłem, jak mnie ukarał prowizją
chyba 20 zł za nieodebranie w terminie wznowionej karty. Byłem za granicą, a
pani w banku mi na to powiedziała, że trzeba sobie tak zorganizować czas, żeby
jednak po kartę przyjść.

M.

--

czy inne banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?