czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?

Data: 2009-04-06 00:00:21
Autor: kredytywkarpaczu
czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
szukam info o punktach i nie chce mi sie wierzyć że play nie ma swego programu
punktowego era ma pkt erapremia plus ma swoje plus5 orangutany mają pkt profit a
play?

wpisując w google punkty play natrafiłem tylko na "punkty sprzedaży" :)
przy poleceniu zapłaty także nawet sie nie zająkną, że jakoś je premiują

Data: 2009-04-06 00:43:19
Autor: Chris
Dnia Mon, 06 Apr 2009 00:00:21 +0200, kredytywkarpaczu@op.pl napisał(a):

[...]

Play ma na tyle atrakcyjną ofertę, że nie musi tak jak inni operatorzy
wiązać klienta ze sobą przy pomocy jakichś programów lojalnościowych,
czy innych cyrografów :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-04-06 01:44:19
Autor: JoteR
[...]

A o kant rozbić te punkty, przez 6 lat w Judei tyle się ich nazbierało, że jak przyszło do obliczania zniżek na aparat, to wyszło drożej niż na (za przeproszeniem) Allegro, dzieciakowi po 2 latach nawet na baterię nie starczyło, w Erze razem z punktami wyszło gorzej niż pierwszemu lepszemu dresowi z ulicy. Bo przedłużającym (cyrograf, nie co innego) oczywiście ta dresiarska oferta nie przysługuje.

a play?

A Play ma taniej niż pozostali ze swoimi chędożonymi punkcikami. Póki co...

JoteR

Data: 2009-04-06 08:35:09
Autor: J.F.
czy istnieje jakiœ program lojalnoœciowy play mobile?
On Mon, 6 Apr 2009 01:44:19 +0200,  JoteR wrote:
A o kant rozbić te punkty, przez 6 lat w Judei tyle się ich nazbierało, że jak przyszło do obliczania zniżek na aparat, to wyszło drożej niż na (za przeproszeniem) Allegro,

A jakie miales rachunki i ile % z tego bys chcial dostac ? Idea ma calkiem dobre warunki, a miala jeszcze lepsze, jak doladowanie
50zl kosztowalo 900pkt.

w Erze razem z punktami wyszło gorzej niż pierwszemu lepszemu dresowi z ulicy. Bo przedłużającym (cyrograf, nie co innego) oczywiście ta dresiarska oferta nie przysługuje.

Tak ze dwa lata temu to mi w erze powiedzieli ze z kazdej oferty dla
nowych moge tez skorzystac przedluzajac .. ale przedluzeniowa byla
lepsza.

J.

Data: 2009-04-06 09:10:38
Autor: JoteR
czy istnieje jaki? program lojalno?ciowy play mobile?
"J.F." napisał:

[...]

Tyle, aby cena aparatu przy przedłużeniu cyrografu w abonamencie 50 PLN brutto/mies. *przynajmniej* zrównała się z ceną tegoż aparatu w Plusie w abonamencie 36,60 PLN brutto/mies. Niestety, skoro się nawet się do niej nie zbliżyła - to pa pa.

Tak ze dwa lata temu to mi w erze powiedzieli ze z kazdej oferty dla
nowych moge tez skorzystac przedluzajac .. ale przedluzeniowa byla
lepsza.

A żona chciała tylko skorzystać z tej urodzinowej - SE k770i za złotówkie przy 25 PLN/mies. (dużo nie gada, to do niej dzwonią), olewając już ten "prezent" czyli DVD. Taką ofertę dostawał każdy atakując z buta salon. Ale oczywiście dla Niej ta oferta była niedostępna. Owszem, stała się dostępna po tygodniu od złożenia wypowiedzenia, ale wtedy żona już bawiła się nowym Viewty z Play, ku szczeremu oburzeniu "utrzymanki" z Ery. ;->

JoteR

Data: 2009-04-06 06:42:43
Autor: wiatrak

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.0000029b.49d929f5newsgate.onet.pl...
[...]

Punkty, profity., premie i inne bzdety. Gdzie byś kupił chleb?  W sklepie, w którym kosztuje 2 złote? Czy w drugim, gdzie taki sam chleb kosztuje 4 złote, ale dają do niego gratis pudełko zapałek warte 10 groszy?

wiatrak

Data: 2009-04-06 10:11:23
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> napisał w wiadomości

[...]

Oczywiscie ze w tym ktory sprzedaje po 2 zlote :)
Dla tego nigdy nie dzwonie na numery w Play-u bo sa drozsze od innych.

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-06 10:36:23
Autor: wiatrak

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grcdgk$gjv$1news.onet.pl...

[...]

To będziesz coraz częściej zdziwiony. Mój numer od tygodnia jest w Play-u, a zaczyna sie na 602. Ha, ha, ha.

wiatrak

Data: 2009-04-06 16:20:57
Autor: cpt. Nemo

To będziesz coraz częściej zdziwiony. Mój numer od tygodnia jest w
Play-u, a
zaczyna sie na 602. Ha, ha, ha.

A to nie sprawdzasz nieznanego numeru przed dzwonieniem ?
No to faktycznie mozesz sie dziwic :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-06 16:38:36
Autor: wiatrak

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grd35j$p7n$1news.onet.pl...

[...]

Łojezu. Używam telefonu do dzwonienia, a nie sprawdzam i nie mam zamiaru sprawdzać, w jakiej sieci jest numer. Zresztą mając teraz numer w playu, nie musze nic sprawdzać. Mam wszędzie taką samą  stawkę. Wyobrażam sobie tłumaczenie klientowi: "nie zadzwoniłem do Pana, bo ma Pan numer w Playu". Ale klient miałby ubaw.

wiatrak

Data: 2009-04-06 16:56:57
Autor: rafal
cpt. Nemo pisze:

A to nie sprawdzasz nieznanego numeru przed dzwonieniem ?
No to faktycznie mozesz sie dziwic :)

Ale ludzie mają krótką pamięć...
Miesiąc temu dzwoniłeś do każdego za ~ 70 gr/min a teraz nie zhańbisz się dzwoniąc za 72 czy 75 gr/min?

PS. uprzedzając pytanie - stawkę ~70 gr/min przyjąłem ponieważ wychodzę z założenia, że masz jakiegoś prepaida lub bardzo słaby abo (coś ala 30 min za 25 zł czyli ponad 83 gr/min) w W3. Do tego musisz być bezrobotny lub bardzo się nudzić w pracy skoro masz czas na sprawdzanie operatora osoby do której dzwonisz przed każdy wykonanym połączeniem i uzależniasz od tego kontakty prywatne / służbowe.

Pozdrawiam :)

Data: 2009-04-06 22:15:24
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "rafal" <rafal@none.none> napisał w wiadomości

[...]

Niestety, mam duzo dlugich rozmow, na szczescie nie musza byc wykonywane
na Playa bo ci do ktorych dzwonie maja tez stacjonarki wiec dzwonie na
stacjonarny, wychodzi duzo taniej :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-06 23:19:54
Autor: i.tomasz.i
On 6 Kwi, 10:36, "wiatrak" <wiatra...@yahoo.pl> wrote:

To będziesz coraz częściej zdziwiony. Mój numer od tygodnia jest w Play-u, a
zaczyna sie na 602. Ha, ha, ha.

Orange wkrótce wprowadzi innowacyjną usługę na naszym rynku!
Zapowiedź:
http://i39.tinypic.com/25p4llz.png
;-)

Data: 2009-04-07 11:21:03
Autor: Chris
czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
Dnia Mon, 6 Apr 2009 23:19:54 -0700 (PDT), i.tomasz.i@gmail.com
napisał(a):

Orange wkrótce wprowadzi innowacyjną usługę na naszym rynku!
Zapowiedź:
http://i39.tinypic.com/25p4llz.png

Przecież tam nie ma żadnej zapowiedzi, jest tylko czyjeś pobożne
życzenie i nic więcej!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-04-06 19:17:43
Autor: qwerty
Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:grcdgk$gjv$1@news.onet.pl...
Dla tego nigdy nie dzwonie na numery w Play-u bo sa drozsze od innych.

Niezły z Ciebie żydek.

Data: 2009-04-06 22:13:11
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
grup
> Dla tego nigdy nie dzwonie na numery w Play-u bo sa drozsze od

A czemu mialbym komus doplacac do jego telefonu ?
Ja wykonuje duze ilosci zazwyczaj dlugich rozmow, wiec w sumie to nie
byly by bagatelne kwoty taniej by bylo dla plyowcow miec playowy telefon
i jesli choc kilku moich klientow osiadzie wylacznie na Playu to tak
zrobie :) Dzis jeszcze maja stacjonarne, wiec nie ma potrzeby playowac
:)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-06 22:34:13
Autor: wiatrak

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grdnq1$nt5$1news.onet.pl...

i jesli choc kilku moich klientow osiadzie wylacznie na Playu to tak
zrobie :) Dzis jeszcze maja stacjonarne, wiec nie ma potrzeby playowac
:)

pozdrawiam, leszek

Przecież z Playa na stacjonarki masz w pakiecie po 5 groszy za minutę.

wiatrak

Data: 2009-04-08 17:22:42
Autor: cpt. Nemo

Przecież z Playa na stacjonarki masz w pakiecie po 5 groszy za minutę.

ze Skype mam 100 zl rocznie i wszystkie polskie stajonarki za friko, z
Orange dla Firm mam jeden z  bezplatnych numerow ustawiony na bramke
Skype i wszytskie stacjonarki stoja otworem i nie trzeba sie ograniczac
z gadaniem ani myslec do jakiej to sieci przeszedll rozmowca :)
A stacjonarke dla mieszkancow Warszawy to trzeba bylo brac w abonamencie
Nomadic Zero w Sferii, tam sie placi tylko za ewentualne wychodzace.
Taki komplet zapewnia zwiazanym ze soba ludziom, nawet duzej grupie,
"bezplatne gadanie" do upojenia.
Latwo, prosto i przyjemnie a moi kontrahenci wdzieczni za podsuniecie im
rok temu tego pomyslu :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-07 07:21:35
Autor: qwerty
Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:grdnq1$nt5$1@news.onet.pl...
[...]

Kiedyś minuta rozmowy kosztowała >2zł i jakoś było znacznie lepiej. Nie było tyle komórek i takiego kombinowania (nie stać mnie paru groszy na rozmowę).

Data: 2009-04-06 08:30:59
Autor: J.F.
On Mon, 06 Apr 2009 00:00:21 +0200,  kredytywkarpaczu@op.pl wrote:
szukam info o punktach i nie chce mi sie wierzyć że play nie ma swego programu
punktowego era ma pkt erapremia plus ma swoje plus5 orangutany mają pkt profit a
play?

A po co im .. pojdziesz do konkurencji ? :-)

J.

Data: 2009-04-06 13:59:47
Autor: Wasyl
czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
punkty profit to niezla sciema jest!
ale o dziwo to dziala! mowie na podstawie tego ze o to pytasz:)

taka sama sciema jest zbieranie punktow na stacjach benzynowych typu ORLEN itp

pozdrawiam
Wasyl

Data: 2009-04-06 14:51:17
Autor: MarekM
Wasyl pisze:
punkty profit to niezla sciema jest!

Czyżby? To popatrz na to.
Orange Premium, umowa 24 miesiące, średnie rachunki 130zł, karta
kredytowa Orange mBank - saldo karty średnio 2000zł miesięcznie.

Punkty za rachunki: 130*24*2 = 6240
Punkty za płatność kartą: 100*24 = 2400
Punkty za staż (raz na kwartał): 4*300 = 1200
Punkty za wysokość rachunków: 300
Punkty za przyznanie/wznowienie KK: 2*250 = 500
Punkty za płacenie KK: 24*(1500/10)*2 = 9600
Punkty za skorzystanie z ProPozycji: 100
RAZEM: 20340, czyli 813zł.

Nawet sprzedając doładowania po 25zł po 20zł na allegro dostaję na rękę
650zł (czyli wysokość rachunków z 5 miesięcy).

Takie saldo konta Profit przy przedłużaniu umowy pozwala na zakup
praktycznie dowolnego telefonu z oferty operatora za 1zł (oczywiście, w
taryfie na poziomie 100zł/ms i ewentualnym dodatkowym upuście w cenie na
telefon, z którym NIGDY nie miałem problemu). Można również za taką
ilość punktów Profit utrzymać nawet dwa aktywne numery pre-paid bliskich
osób (doładowania po 50-100zł, w Nowym Go stawki się nie zmieniają po
doładowaniu Profit, więc za 20340 punktów można "wydzwonić" 4068 minut
wewnątrzsieciowych, 170 minut miesięcznie przez 2 lata, a doładowania te
akurat wystarczą na przedłużanie ważności konta).

Tak, wiem, zaraz ktoś napisze, że daje się "kroić" na 130zł miesięcznie
Orange, a to samo miałbym w Play za 100zł. Ale nikt nie zna mojego
profilu rozmów. Poza tym, nie zmuszę całej rodziny do migracji do Play i
nie zmuszę starszych osób do kupowania pakietów w Play, żeby mogli
dzwonić do mnie tanio - wystarczy im i mnie "Pakiet rodzinny" w Orange,
taryfa Nowe Go ze stawkami 20gr/min i mnóstwo promocji na połączenia
wewnątrzsieciowe. Na podstawie własnego doświadczenia stwierdzam, że
taktyka Centertela jest słuszna: tanie rozmowy wewnątrzsieciowe to
znacznie lepszy argument od "tanio" wszędzie (gdzie "tanio" oznacza
trochę drożej niż wewnątrz sieci gdzie indziej).

Marek

Data: 2009-04-06 08:59:49
Autor: mucher
czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
On Apr 6, 2:51 pm, MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-
tld.polska> wrote:
Wasyl pisze:

> [...]

Punkty za przyznanie/wznowienie KK: 2*250 = 500
Punkty za płacenie KK: 24*(1500/10)*2 = 9600
Punkty za skorzystanie z ProPozycji: 100

No tak - ale z twoich punktów 12500 (było nie było, jakieś 60%
całości) to płatności kartą. Porównaj to teraz z dowolną kartą z
jednoprocentowym cashbackiem - przez 2 lata przy średniej płatności
2000 miesięcznie uzbiera się z tego 480 zł - z tą różnicą, że w żywej
gotówce.

mucher

Data: 2009-04-06 21:31:26
Autor: MarekM
mucher@gmail.com pisze:

No tak - ale z twoich punktów 12500 (było nie było, jakieś 60%
całości) to płatności kartą. Porównaj to teraz z dowolną kartą z
jednoprocentowym cashbackiem

Pokaż mi choć jedną ofertę polskiej karty kredytowej z 1% cashbackiem...

Marek

Data: 2009-04-06 12:43:57
Autor: mucher
czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
On Apr 6, 9:31 pm, MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-
tld.polska> wrote:
muc...@gmail.com pisze:

> [...]
> jednoprocentowym cashbackiem

Pokaż mi choć jedną ofertę polskiej karty kredytowej z 1% cashbackiem...

Polbank Era (no dobra, pod konkretna siec GSM, ale jest), Alior Bank,
BZWBK 'wydajesz i zarabiasz' - to trzy,  o ktorych przypomnialem sobie
tak na szybko. Wiecej by pewnie doradzili na pl.biznes.banki

mucher

Data: 2009-04-07 10:54:42
Autor: MarekM
czy istnieje jakiś program lojalności owy play mobile? [OT]
mucher@gmail.com pisze:

[...]

To dopiero jakbym przeniósł się z Orange do Ery, choć z drugiej strony
Polbank to bank "takie wielkie niescęście", że chyba i tak bym nie
skorzystał.

Alior Bank,

O, to następne "niescęście", choć chyba da się korzystać z dostępu
on-line pod Linuksem (w Polbanku nie ma szans). Oferta KK wygląda
rzeczywiście ciekawie, jeśli tylko wdrożą uproszczoną procedurę
wydawania kart - skorzystam. Jak na razie trzeba dostarczyć tonę
papierków do oceny zdolności kredytowej.

BZWBK 'wydajesz i zarabiasz'

To nie KK, tylko konto z kartą debetową, w dodatku kosztujące 7zł
miesięcznie, z płatnymi przelewami. Raczej nie skorzystam.

- to trzy,  o ktorych przypomnialem sobie

Jest jeszcze Furora LukasBanku, ale zwrot bodajże tylko za zakupy w
wybranych punktach/sieciach sklepów.

Marek

Data: 2009-04-07 09:01:13
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 06 Apr 2009 21:31:26 +0200, MarekM napisał(a):

[...]

Alior, bardzo ładnie działa i nie trzeba mieć żadnej komórki ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-06 18:27:01
Autor: Tony
Dnia Mon, 06 Apr 2009 14:51:17 +0200, MarekM napisał(a):

Wasyl pisze:
[...]

Gdyby wszyscy w taki sposób korzystali z punktów, to operator by z nich
zrezygnował :)

Właśnie tak rozumiem umiejętne korzystanie z ofert i promocji. Brawo dla
MarekM, uczmy się od niego wszyscy. Wystarczy zamiast gapić się w seriale w
TV przyjrzeć się reglaminom, rachunkom i promocjom i trochę skubnąć więcej
dla siebie :)

Pozdrawiam
Tony

czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?