czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?

Data: 2009-04-06 06:42:43
Autor: wiatrak
czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.0000029b.49d929f5newsgate.onet.pl...
szukam info o punktach i nie chce mi sie wierzyć że play nie ma swego programu
punktowego era ma pkt erapremia plus ma swoje plus5 orangutany mają pkt profit a
play?

wpisując w google punkty play natrafiłem tylko na "punkty sprzedaży" :)
przy poleceniu zapłaty także nawet sie nie zająkną, że jakoś je premiują

--

Punkty, profity., premie i inne bzdety. Gdzie byś kupił chleb?  W sklepie, w którym kosztuje 2 złote? Czy w drugim, gdzie taki sam chleb kosztuje 4 złote, ale dają do niego gratis pudełko zapałek warte 10 groszy?

wiatrak

Data: 2009-04-06 10:11:23
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> napisał w wiadomości

[...]

Oczywiscie ze w tym ktory sprzedaje po 2 zlote :)
Dla tego nigdy nie dzwonie na numery w Play-u bo sa drozsze od innych.

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-06 10:36:23
Autor: wiatrak

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grcdgk$gjv$1news.onet.pl...

[...]

To będziesz coraz częściej zdziwiony. Mój numer od tygodnia jest w Play-u, a zaczyna sie na 602. Ha, ha, ha.

wiatrak

Data: 2009-04-06 16:20:57
Autor: cpt. Nemo

To będziesz coraz częściej zdziwiony. Mój numer od tygodnia jest w
Play-u, a
zaczyna sie na 602. Ha, ha, ha.

A to nie sprawdzasz nieznanego numeru przed dzwonieniem ?
No to faktycznie mozesz sie dziwic :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-06 16:38:36
Autor: wiatrak

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grd35j$p7n$1news.onet.pl...

[...]

Łojezu. Używam telefonu do dzwonienia, a nie sprawdzam i nie mam zamiaru sprawdzać, w jakiej sieci jest numer. Zresztą mając teraz numer w playu, nie musze nic sprawdzać. Mam wszędzie taką samą  stawkę. Wyobrażam sobie tłumaczenie klientowi: "nie zadzwoniłem do Pana, bo ma Pan numer w Playu". Ale klient miałby ubaw.

wiatrak

Data: 2009-04-06 16:56:57
Autor: rafal
cpt. Nemo pisze:

A to nie sprawdzasz nieznanego numeru przed dzwonieniem ?
No to faktycznie mozesz sie dziwic :)

Ale ludzie mają krótką pamięć...
Miesiąc temu dzwoniłeś do każdego za ~ 70 gr/min a teraz nie zhańbisz się dzwoniąc za 72 czy 75 gr/min?

PS. uprzedzając pytanie - stawkę ~70 gr/min przyjąłem ponieważ wychodzę z założenia, że masz jakiegoś prepaida lub bardzo słaby abo (coś ala 30 min za 25 zł czyli ponad 83 gr/min) w W3. Do tego musisz być bezrobotny lub bardzo się nudzić w pracy skoro masz czas na sprawdzanie operatora osoby do której dzwonisz przed każdy wykonanym połączeniem i uzależniasz od tego kontakty prywatne / służbowe.

Pozdrawiam :)

Data: 2009-04-06 22:15:24
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "rafal" <rafal@none.none> napisał w wiadomości

[...]

Niestety, mam duzo dlugich rozmow, na szczescie nie musza byc wykonywane
na Playa bo ci do ktorych dzwonie maja tez stacjonarki wiec dzwonie na
stacjonarny, wychodzi duzo taniej :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-06 23:19:54
Autor: i.tomasz.i
On 6 Kwi, 10:36, "wiatrak" <wiatra...@yahoo.pl> wrote:

To będziesz coraz częściej zdziwiony. Mój numer od tygodnia jest w Play-u, a
zaczyna sie na 602. Ha, ha, ha.

Orange wkrótce wprowadzi innowacyjną usługę na naszym rynku!
Zapowiedź:
http://i39.tinypic.com/25p4llz.png
;-)

Data: 2009-04-07 11:21:03
Autor: Chris
czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
Dnia Mon, 6 Apr 2009 23:19:54 -0700 (PDT), i.tomasz.i@gmail.com
napisał(a):

Orange wkrótce wprowadzi innowacyjną usługę na naszym rynku!
Zapowiedź:
http://i39.tinypic.com/25p4llz.png

Przecież tam nie ma żadnej zapowiedzi, jest tylko czyjeś pobożne
życzenie i nic więcej!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-04-06 19:17:43
Autor: qwerty
Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:grcdgk$gjv$1@news.onet.pl...
Dla tego nigdy nie dzwonie na numery w Play-u bo sa drozsze od innych.

Niezły z Ciebie żydek.

Data: 2009-04-06 22:13:11
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
grup
> Dla tego nigdy nie dzwonie na numery w Play-u bo sa drozsze od

A czemu mialbym komus doplacac do jego telefonu ?
Ja wykonuje duze ilosci zazwyczaj dlugich rozmow, wiec w sumie to nie
byly by bagatelne kwoty taniej by bylo dla plyowcow miec playowy telefon
i jesli choc kilku moich klientow osiadzie wylacznie na Playu to tak
zrobie :) Dzis jeszcze maja stacjonarne, wiec nie ma potrzeby playowac
:)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-06 22:34:13
Autor: wiatrak

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grdnq1$nt5$1news.onet.pl...

i jesli choc kilku moich klientow osiadzie wylacznie na Playu to tak
zrobie :) Dzis jeszcze maja stacjonarne, wiec nie ma potrzeby playowac
:)

pozdrawiam, leszek

Przecież z Playa na stacjonarki masz w pakiecie po 5 groszy za minutę.

wiatrak

Data: 2009-04-08 17:22:42
Autor: cpt. Nemo

Przecież z Playa na stacjonarki masz w pakiecie po 5 groszy za minutę.

ze Skype mam 100 zl rocznie i wszystkie polskie stajonarki za friko, z
Orange dla Firm mam jeden z  bezplatnych numerow ustawiony na bramke
Skype i wszytskie stacjonarki stoja otworem i nie trzeba sie ograniczac
z gadaniem ani myslec do jakiej to sieci przeszedll rozmowca :)
A stacjonarke dla mieszkancow Warszawy to trzeba bylo brac w abonamencie
Nomadic Zero w Sferii, tam sie placi tylko za ewentualne wychodzace.
Taki komplet zapewnia zwiazanym ze soba ludziom, nawet duzej grupie,
"bezplatne gadanie" do upojenia.
Latwo, prosto i przyjemnie a moi kontrahenci wdzieczni za podsuniecie im
rok temu tego pomyslu :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-07 07:21:35
Autor: qwerty
Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:grdnq1$nt5$1@news.onet.pl...
[...]

Kiedyś minuta rozmowy kosztowała >2zł i jakoś było znacznie lepiej. Nie było tyle komórek i takiego kombinowania (nie stać mnie paru groszy na rozmowę).

czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?