czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?

Data: 2009-04-06 13:59:47
Autor: Wasyl
czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
punkty profit to niezla sciema jest!
ale o dziwo to dziala! mowie na podstawie tego ze o to pytasz:)

taka sama sciema jest zbieranie punktow na stacjach benzynowych typu ORLEN itp

pozdrawiam
Wasyl

Data: 2009-04-06 14:51:17
Autor: MarekM
Wasyl pisze:
punkty profit to niezla sciema jest!

Czyżby? To popatrz na to.
Orange Premium, umowa 24 miesiące, średnie rachunki 130zł, karta
kredytowa Orange mBank - saldo karty średnio 2000zł miesięcznie.

Punkty za rachunki: 130*24*2 = 6240
Punkty za płatność kartą: 100*24 = 2400
Punkty za staż (raz na kwartał): 4*300 = 1200
Punkty za wysokość rachunków: 300
Punkty za przyznanie/wznowienie KK: 2*250 = 500
Punkty za płacenie KK: 24*(1500/10)*2 = 9600
Punkty za skorzystanie z ProPozycji: 100
RAZEM: 20340, czyli 813zł.

Nawet sprzedając doładowania po 25zł po 20zł na allegro dostaję na rękę
650zł (czyli wysokość rachunków z 5 miesięcy).

Takie saldo konta Profit przy przedłużaniu umowy pozwala na zakup
praktycznie dowolnego telefonu z oferty operatora za 1zł (oczywiście, w
taryfie na poziomie 100zł/ms i ewentualnym dodatkowym upuście w cenie na
telefon, z którym NIGDY nie miałem problemu). Można również za taką
ilość punktów Profit utrzymać nawet dwa aktywne numery pre-paid bliskich
osób (doładowania po 50-100zł, w Nowym Go stawki się nie zmieniają po
doładowaniu Profit, więc za 20340 punktów można "wydzwonić" 4068 minut
wewnątrzsieciowych, 170 minut miesięcznie przez 2 lata, a doładowania te
akurat wystarczą na przedłużanie ważności konta).

Tak, wiem, zaraz ktoś napisze, że daje się "kroić" na 130zł miesięcznie
Orange, a to samo miałbym w Play za 100zł. Ale nikt nie zna mojego
profilu rozmów. Poza tym, nie zmuszę całej rodziny do migracji do Play i
nie zmuszę starszych osób do kupowania pakietów w Play, żeby mogli
dzwonić do mnie tanio - wystarczy im i mnie "Pakiet rodzinny" w Orange,
taryfa Nowe Go ze stawkami 20gr/min i mnóstwo promocji na połączenia
wewnątrzsieciowe. Na podstawie własnego doświadczenia stwierdzam, że
taktyka Centertela jest słuszna: tanie rozmowy wewnątrzsieciowe to
znacznie lepszy argument od "tanio" wszędzie (gdzie "tanio" oznacza
trochę drożej niż wewnątrz sieci gdzie indziej).

Marek

Data: 2009-04-06 08:59:49
Autor: mucher
czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
On Apr 6, 2:51 pm, MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-
tld.polska> wrote:
Wasyl pisze:

> [...]

Punkty za przyznanie/wznowienie KK: 2*250 = 500
Punkty za płacenie KK: 24*(1500/10)*2 = 9600
Punkty za skorzystanie z ProPozycji: 100

No tak - ale z twoich punktów 12500 (było nie było, jakieś 60%
całości) to płatności kartą. Porównaj to teraz z dowolną kartą z
jednoprocentowym cashbackiem - przez 2 lata przy średniej płatności
2000 miesięcznie uzbiera się z tego 480 zł - z tą różnicą, że w żywej
gotówce.

mucher

Data: 2009-04-06 21:31:26
Autor: MarekM
mucher@gmail.com pisze:

No tak - ale z twoich punktów 12500 (było nie było, jakieś 60%
całości) to płatności kartą. Porównaj to teraz z dowolną kartą z
jednoprocentowym cashbackiem

Pokaż mi choć jedną ofertę polskiej karty kredytowej z 1% cashbackiem...

Marek

Data: 2009-04-06 12:43:57
Autor: mucher
czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
On Apr 6, 9:31 pm, MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-
tld.polska> wrote:
muc...@gmail.com pisze:

> [...]
> jednoprocentowym cashbackiem

Pokaż mi choć jedną ofertę polskiej karty kredytowej z 1% cashbackiem...

Polbank Era (no dobra, pod konkretna siec GSM, ale jest), Alior Bank,
BZWBK 'wydajesz i zarabiasz' - to trzy,  o ktorych przypomnialem sobie
tak na szybko. Wiecej by pewnie doradzili na pl.biznes.banki

mucher

Data: 2009-04-07 10:54:42
Autor: MarekM
czy istnieje jakiś program lojalności owy play mobile? [OT]
mucher@gmail.com pisze:

[...]

To dopiero jakbym przeniósł się z Orange do Ery, choć z drugiej strony
Polbank to bank "takie wielkie niescęście", że chyba i tak bym nie
skorzystał.

Alior Bank,

O, to następne "niescęście", choć chyba da się korzystać z dostępu
on-line pod Linuksem (w Polbanku nie ma szans). Oferta KK wygląda
rzeczywiście ciekawie, jeśli tylko wdrożą uproszczoną procedurę
wydawania kart - skorzystam. Jak na razie trzeba dostarczyć tonę
papierków do oceny zdolności kredytowej.

BZWBK 'wydajesz i zarabiasz'

To nie KK, tylko konto z kartą debetową, w dodatku kosztujące 7zł
miesięcznie, z płatnymi przelewami. Raczej nie skorzystam.

- to trzy,  o ktorych przypomnialem sobie

Jest jeszcze Furora LukasBanku, ale zwrot bodajże tylko za zakupy w
wybranych punktach/sieciach sklepów.

Marek

Data: 2009-04-07 09:01:13
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 06 Apr 2009 21:31:26 +0200, MarekM napisał(a):

[...]

Alior, bardzo ładnie działa i nie trzeba mieć żadnej komórki ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-06 18:27:01
Autor: Tony
Dnia Mon, 06 Apr 2009 14:51:17 +0200, MarekM napisał(a):

Wasyl pisze:
[...]

Gdyby wszyscy w taki sposób korzystali z punktów, to operator by z nich
zrezygnował :)

Właśnie tak rozumiem umiejętne korzystanie z ofert i promocji. Brawo dla
MarekM, uczmy się od niego wszyscy. Wystarczy zamiast gapić się w seriale w
TV przyjrzeć się reglaminom, rachunkom i promocjom i trochę skubnąć więcej
dla siebie :)

Pozdrawiam
Tony

czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?