czy istnieje telefon na 2 karty sim +android?

Data: 2011-05-21 10:25:11
Autor: amir
czy istnieje telefon na 2 karty sim +android?
Witam!
Mam pytanie, szukam telefonu na dwie karty sim z systemem android 2+ ale jakis znanych firm, nie chinskich producentow!

Czy istnieje taki, z znanych producentow znalazlem tylko samsunga
duo zb7722 ale on niestety nie a systemu android.

i druga pytanie, czy jest sposob zakonczyc umowe taktak fona
jesli jest do 2013roku wczesniej? W BOA powiedziel, ze nie da sie
chcialbym taktaka przeniesc do PLAY, wedlug umowy polaczenia
maja byc aktywne do 2013roku obecnie sa aktywne nta tym numerze
do konca 2012 roku, nawet jak uzypelnie karte i beda aktywne do 2013 roku
to ponoc nic to nie da trzeba czekac do tego czasu, czy oby to prawda?  Niestety nie mam umowy, nie pytam w swojej sprawie.
czy ktos przerabial ten temat?

pozdrawiam

Data: 2011-05-21 21:53:17
Autor: Leszek Zur
W dniu 2011-05-21 10:25, amir pisze:

Mam pytanie, szukam telefonu na dwie karty sim z systemem android 2+ ale
jakis znanych firm, nie chinskich producentow!

GIGABYTE G1310 GSmart
GIGABYTE GSmart Rola
MOTOROLA XT800
myPhone A320 Next
TREECON X2
VIEWSONIC V350

Leszek

Data: 2011-05-26 13:09:07
Autor: ATA
czy istnieje telefon na 2 karty sim +android?
> GIGABYTE G1310 GSmart
GIGABYTE GSmart Rola
MOTOROLA XT800
myPhone A320 Next
TREECON X2
VIEWSONIC V350

serdeczne dzieki

czy istnieje telefon na 2 karty sim +android?