czy ja zglupialem wg sony ericsson baterie sie formatuje

Data: 2009-10-28 16:16:07
Autor: gregor
czy ja zglupialem wg sony ericsson baterie sie formatuje
Witam

Dzwonilem z problemem, mam tel. z UK, karta PLAY i bateria wytrzymuje mi 2 dni, dzwonilem do sony ericssona, ze mam literke E wciaz wlaczona (choiaz jade na zwyklym GSM i neta nigdzie nie mam ustawionego)

babka mi mowila bym zformatowal :) baterie ...

no ale z tego co sie orientuje to baterii litowo polimerowych sie nie formuje ...

ktos mi moze pomoc z literka E w T700 ?

gregor

Data: 2009-10-28 17:53:30
Autor: Maciej Muran
czy ja zglupialem wg sony ericsson baterie sie formatuje
Użytkownik "gregor" <gregor@szu.pl> napisał

ktos mi moze pomoc z literka E w T700 ?

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/t700?cc=pl&lc=pl

Nie ma za co.
Maciek.

czy ja zglupialem wg sony ericsson baterie sie formatuje