czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank

Data: 2011-06-19 12:23:20
Autor: Pendrive
czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
Witam!
Czy jakikolwiek bank przebija oferte ideabanku?

Konto 0 zł,
przelewy 0 zł, karta 0 zł i co najwazniejsze wyplaty z bankomatow 0 zł. (alior ma wyplaty za 1 zł z zaprzyjaznionych, obcych 5 , karta kosztuje 15 na rok, i 10 przelewow gratis),
do tego przy niewielkich warunkach 1000 wplywu, 1 przelew do zus lub us w miesiacu (mozna puscic tylko FP kolo 40 zl :))  i zaplata karta 400 zl na miesiac przez okres 12 miesiecy mozna dostac prezent wartosci 200 zĹ‚. Oczywiscie mozna bez prezentu i warunkow, ale sa do spelnienia wiec c zemu nie skorzystac.

VW ma zdaje sie ograniczenie wyplaty darmowej od 400 zł i upierdliwy token oraz przestarzaly wizualnbie system transakcyjny, meritum bank tez spory prog i zwolnienie z oplaty za karte dopiero po spelnieniu warunku , mbank porazka bo nie da sie puscic za darmo przlewu z wlasnego konta firmowego na wlasne osobiste.

P.

ps.
tak na marginesie polecam luknac do systemu lukas banku osobom posiadajacym tam konto gdzie wszystko mialo byc za zlotowke, ostatnio przeczytalem artykul m gazeta .pl o kontach firmowych gdzie lukas chwali sie kontem gdzie sa chyba 3 przelewy gratis, z ciekaowsci wszedlem na strone lukasa bo mi cos nie pasowalo a nazwa konta pasowala do mojego, i co zobaczylem, podniesiono oplate za prowadzenie rachunku o 700% z 1zł na 7 zł, bez jakiegokolwiek powiadomienia, kurwa mac. chamstwo.

Data: 2011-06-19 12:26:53
Autor: Pendrive
czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
zastawnawia mnie tylko czy w idea system (bo widze ze jest ten sam co w getinonline) dalej ma blad polegajacy na nieodswiezaniu sald po zalogowaniu a dopiero po dwukrotnym kliknieciu na konta czy ten blad zostal juz poprawiony, bo przy firmowych kontach gdzie sprawdza sie kilka razy dziennie wplywy to dosc upierdliwe.

Data: 2011-06-19 14:47:13
Autor: Krzysztof

"Pendrive" <Pendrive@domena.pl> wrote in message news:itkite$89$2inews.gazeta.pl...
[...]

Generalnie jak ktos prowadzi dzialalnosc jednoosobowa, to nie ma obowiazku posiadania konta firmowego, spokojnie z jednego rachunku osobistego mozna robic przelewy do zus i podatek. generalnie banki naciagaja na te konta firmowe, ale jak nie prowadzimy rozleglej dzialalnosci, tylko jest to np forma zatrudnienia 'opakowana' w dzialanosc gospodarcza, to nie ma potrzeby zakladac konta firmowego.

Data: 2011-06-19 15:17:14
Autor: Pendrive
czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank

Generalnie jak ktos prowadzi dzialalnosc jednoosobowa, to nie ma obowiazku
posiadania konta firmowego,

to jest oczywiste

Data: 2011-06-19 22:54:03
Autor: RobertS
czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank

Generalnie jak ktos prowadzi dzialalnosc jednoosobowa, to nie ma
obowiazku
posiadania konta firmowego,

to jest oczywiste

oczywiste, ale oczywiscie moze sobie osobne konto założyć (mam taki zamiar, ale zakładam w Multi)

poza tym w IB przedsiębiorca (i nie tylko) może dostać cashback 2% od wszystkich transakcji kartowych i to bez żadnych limitów!

warunkiem jest założenie PSO w Skandii, ale składki tego PSO można sobie wrzucić w koszty firmy ;-)
nie wiem czy ktoś jeszcze daje taką możliwość, ale jeżeli komuś brakuje kosztów (chce płacić niższe podatki) + chce oszczędzać na przyszłość to może skorzystać z takiego pakietu:

PSO + konto bez opłat w IB + cashback 2% ;-)

jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam na priva (usuń znaki "x" z adresu)

RobertS

Data: 2011-06-20 08:51:55
Autor: Pendrive
czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
to jest fajne, tyle ze tzeba minimum 7 lat wplacac  jakas kwote na te konto i po 15 mozesz wyplacic.

Data: 2011-06-21 20:28:45
Autor: RobertS
W dniu 2011-06-20 08:51, Pendrive pisze:
to jest fajne, tyle ze tzeba minimum 7 lat wplacac jakas kwote na te
konto i po 15 mozesz wyplacic.

gdzie takie bzdury przeczytałeś?

nie musisz wpłacać przez 7 lat, możesz całe PSO załatwić jedną wpłatą (15kzł) i mieć spokój

jeżeli ktoś oszczędza w fundusze to PSO da mu możliwość przenoszenia aktywów pomiędzy kilkudziesięcioma FI bez konieczności płacenia podatku

czy Alior lepszy?
te 50 zł to przychód dla firmy więc trzeba to opodatkować...
jak ktoĹ› nie potrzebuje karty, przelewĂłw to moĹĽe konto nie jest mu potrzebne?

RobertS

Data: 2011-06-23 14:40:27
Autor: Pendrive
W dniu 2011-06-21 20:28, RobertS pisze:
W dniu 2011-06-20 08:51, Pendrive pisze:
to jest fajne, tyle ze tzeba minimum 7 lat wplacac jakas kwote na te
konto i po 15 mozesz wyplacic.

gdzie takie bzdury przeczytałeś?

powiedzial mi gosc ktory dzwonil do mnie przed wyslaniem kuriera.

czy Alior lepszy?

pisalem przeciez ze idea bank jest obecnie najlepszy bo nie stawia zadnego warunku (w zwyklym koncie) dajac wszystko za darmo.

Data: 2011-06-20 12:12:14
Autor: Jarek Andrzejewski
czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
On Sun, 19 Jun 2011 12:23:20 +0200, Pendrive <Pendrive@domena.pl>
wrote:

Witam!
Czy jakikolwiek bank przebija oferte ideabanku?

(alior ma wyplaty za 1 zł z zaprzyjaznionych, obcych 5 , karta kosztuje 15 na rok, i 10 przelewow gratis),

karty nie mam w Aliorze (bo gotówk± mogę obracać przez prywatne
konto), przelewy nie kosztuj± (ew. za SMS po 20 groszy), a bank 50 zł
co miesi±c daje (przy 9k "osadu" - czyli 6 i 2/3 procenta - PIT). Dla
mnie Alior lepszy.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-06-20 12:52:00
Autor: Pendrive
wrote:

[...]

tak, z tym ze nie ma szans na zwolnienie z oplaty za karte w osobistym w aliorze, mozesz obnizyc do minimum 5 zl na miesiac co daje rocznie 60 zł, dziekuje bardzo. ROzwazalem taki wariant.

  przelewy nie kosztuj± (ew. za SMS po 20 groszy),

o o o, o tym zapomnialem, sms autoryzacyjny 0,20 zł. , czyli przelew po 10 -1,20zl, mniej niż dziesiec 0,20zl.

a bank 50 zł
co miesi±c daje (przy 9k "osadu" - czyli 6 i 2/3 procenta - PIT).

jedyna zaleta, można miec konto w zapasie bez kart wlasnie dla celu trzymania rownych 9 tys. Zreszta w idea maja tez konto oszczednosciowe dla firm
http://ideabank.pl/konto_oszczednosciowe_biznes
4% codzienna kapitalizacja

Dla
mnie Alior lepszy.

w czym konkretnie od idea procz tych 50 zł (mozesz sobie traktowac aliora jako konto oszczednosciowe)
kazda z rzeczy ktora podales jest darmowe w idei.

P.

Data: 2011-06-20 14:12:42
Autor: Jarek Andrzejewski
czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
On Mon, 20 Jun 2011 12:52:00 +0200, Pendrive <Pendrive@domena.pl>
wrote:

[...]

nie mam osobistego w Aliorze.

jedyna zaleta, można miec konto w zapasie bez kart wlasnie dla celu trzymania rownych 9 tys.

.... i dla przelewów ZUS

Zreszta w idea maja tez konto oszczednosciowe dla firm
4% codzienna kapitalizacja

wolę 6,(6) procenta co miesi±c niż 4% codziennie.

[...]

bo w zakresie, w jakim używam konta firmowego w niczym IB nie jest
lepszy.

Data: 2011-06-20 14:58:31
Autor: Pendrive
czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
nie mam osobistego w Aliorze.

czyli zeby skorzystac z gotowki musisz puscic eliksirem, wszystko ok do momentu gdy potrtzebujesz kasy na zaraz i wiesz ze danego dnia masz miec kase na koncie w aliorze.
No i trzeba pamietac ze to kosztowna impreza powyzej 10 przelewow a ponizej zaplacisz za taka wyplate conajmniej 0,20 zł.

Zreszta w idea maja tez konto oszczednosciowe dla firm
4% codzienna kapitalizacja

wolę 6,(6) procenta co miesi±c niż 4% codziennie.

nikt CI nie broni trzymac te konto jako oszczednosciowe, jako ror dla firm, pozostaje w tyle, cokolwiek bys nie napisal, bo wszystkie platne rzeczy ktore wymieniles sa bezplatne w idea bank.

Alior ma tylko przyjemniejszy system transaykcyjny.

P.--

Data: 2011-06-21 12:29:30
Autor: Jarek Andrzejewski
czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
On Mon, 20 Jun 2011 14:58:31 +0200, Pendrive <Pendrive@domena.pl>
wrote:

nie mam osobistego w Aliorze.

czyli zeby skorzystac z gotowki musisz puscic eliksirem, wszystko ok do momentu gdy potrtzebujesz kasy na zaraz i wiesz ze danego dnia masz miec kase na koncie w aliorze.

tak, to prawda, trzeba przewidywać pewne ruchy.
Ale te 9k na rachunku daje bufor na przelewy (eliksirem można
uzupełnić potem, żeby ¶rednie saldo utrzymać).

No i trzeba pamietac ze to kosztowna impreza powyzej 10 przelewow a ponizej zaplacisz za taka wyplate conajmniej 0,20 zł.

nieprawda: swoje konta mam "zaufane", więc takie przelewy (do
10/miesi±c) nie kosztuj±.

[...]

ja nie twierdzę, że Alior jest lepszy jako ROR dla firm. Ja twierdzę,
że dla mnie IB nie ma przewag, a Alior daje mi lepsz± ofertę.

Alior ma tylko przyjemniejszy system transaykcyjny.

no wiesz, znam takich, którzy rezygnowali z banków z powodu systemu
transakcyjnego.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-06-20 15:27:37
Autor: witrak()
Pendrive wrote:
VW ma zdaje sie ograniczenie wyplaty darmowej od 400 zł i

A Ty do działalno¶ci gospodarczej wypłacasz wył±cznie po 20 zł ? ;-))

upierdliwy token oraz przestarzaly wizualnbie system transakcyjny,

Faktycznie, jeżeli strona bankowa nie jest dziełem sztuki, to
przelewy się bardzo Ľle robi...
LOL

witrak()

Data: 2011-06-21 14:20:38
Autor: Pendrive
czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank

Użytkownik "witrak()"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:itngcf$4uk$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

Pendrive wrote:
VW ma zdaje sie ograniczenie wyplaty darmowej od 400 zł i

A Ty do działalno¶ci gospodarczej wypłacasz wył±cznie po 20 zł ? ;-))

ja z DG mam tylko wplaty, i z gotowka zwykle nie chadzam, W gotowce zwykle potrzebuje 50 zl, czy 100 zl.
Po za tym liczy sie sama swiadomosc ograniczenia.

czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank