czy jesli nagram film na moto i lamie w nim przepisy to moze mi ktos dac za to mandat?

Data: 2009-04-28 07:44:49
Autor: atomek
czy jesli nagram film na moto i lamie w nim przepisy to moze mi ktos dac za to mandat?
jak poloze to na jutubie np. wiadomo ze nie ma na filmie motocykle,
mnie, numeru rejestracyjnego. ale codziennie jezdze ta trasa i jest na
niej moj dom, moja praca i takie tam.
?
pytam bo wlasnie nagralem droge z domu do pracy, i calkiem fajnie
wyszlo. tylko raz mi sie na nie zielonym pojechalo i ta podwojna
ciagla ;)

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek
          http://atlobek.grono.net

Data: 2009-04-28 22:05:45
Autor: Alti
czy jesli nagram film na moto i lamie w nim przepisy to moze mi ktos dac za to mandat?

Uzytkownik <atomek@data.pl> napisal w wiadomosci news:91e7ce11-74ff-4f87-8d75-c57b9b88d336y6g2000prf.googlegroups.com...
[...]

Wytnij te miejsca i tyle.
Take nagranie moze posluzyc jako dowód przeciwko tobie. W zeszlym albo 2 lata temu jakies glupki nagraly jak zapierdalaja subaru impreza po Walbrzychu. Policja jakos doszla kto prowadzil i chlopak mial pozamiatane.
Wojtek

Data: 2009-04-28 21:27:15
Autor: jeszua
On 28 Kwi, 22:05, "Alti" <alt...@gazeta.pl> wrote:
lata temu jakies glupki nagraly jak zapierdalaja subaru impreza po
Walbrzychu. Policja jakos doszla kto prowadzil i chlopak mial pozamiatane.
Wojtek

ano tak, tylko ten film zdaje sie wczesniej pokazaly wszystkie stacje
informacyjne w polszy. tak sama z siebie u nas chyba policja nie lapie
przez jutjuba - trzeba im odpowiedniej motywacji do pracy, np. jak sie
caly kraj z nich smieje
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2009-04-30 08:28:51
Autor: Sqeeb
czy jesli nagram film na moto i lamie w nim przepisy to moze mi ktos dac za to mandat?
On Tue, 28 Apr 2009 21:27:15 -0700 (PDT)
jeszua@gmail.com wrote:

[...]

A to nie ma na grupie jakiegoś motocyklisty-redaktora? ;-]

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-29 07:52:42
Autor: Sqeeb
czy jesli nagram film na moto i lamie w nim przepisy to moze mi ktos dac za to mandat?
On Tue, 28 Apr 2009 22:05:45 +0200
"Alti" <alti71@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Take nagranie moze posluzyc jako dowód przeciwko tobie. W zeszlym albo 2 lata temu jakies glupki nagraly jak zapierdalaja subaru impreza po Walbrzychu. Policja jakos doszla kto prowadzil i chlopak mial pozamiatane.

A najbezpieczniej jest zniszczyć jakiekolwiek dowody rzeczowe(filmy,
aparat, sprzęta) ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-29 08:12:55
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-04-29 07:52, Użytkownik Sqeeb napisał:

[...]

Jak ktoś jest "internetowy macho" i w realu przy spotkaniu z niebieskimi
sam siebie zakapował to faktycznie lepiej zniszczyć. :-)

Pozdrawiam

czy jesli nagram film na moto i lamie w nim przepisy to moze mi ktos dac za to mandat?