czy jest coś takiego jak zimowe klocki hamulcowe?

Data: 2011-12-27 11:31:23
Autor: Piotr P.
czy jest coś takiego jak zimowe klocki hamulcowe?
W dniu 2011-12-21 00:17, subcom pisze:
Hello,

w zasadzie temat wyczerpuje pytanie - zrobiło się zimno i jak jadę rowerkiem
do pracy w okolicach zera to stwierdzam znaczne pogorszenie się jakości pracy
hamulców - wygląda na to że guma klocków twardnieje i nie stawia takiego oporu
obręczy jak powinna. Stąd pytanie czy są jakieś specjalne klocki (do
V-break'ów) dedykowane do niskich temperatur?

Kolega używa takiego wynalazku i sobie chwali:

http://mtbikes.pl/artykuly/testy/author-3cc-test-klockow-hamulcowych

Data: 2011-12-27 10:56:09
Autor: rmikke
czy jest coś takiego jak zimowe klo
Dnia Tue, 27 Dec 2011 11:31:23 +0100, Piotr P. naskrobał/a:

[...]

Mam teraz takie, ale bardziej podobały mi sie te:

http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-v-brake-sng-3-pogody-na-1-kolo-i2005117115.html

Mam takie subiektywne wrażenie, że i hamują lepiej, i piszczą przy tym mniej.
A i cena jakby niższa.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/