czy jest jakis produkt w bankach

Data: 2010-11-29 13:47:16
Autor: p.wis
czy jest jakis produkt w bankach
Potrzebuje jako osoba fizyczna sfinansowac zakup nieduchomosci na dzialalnosc
uslugowa. Nieruchomosc jest warta 600 tys zł, posiadam swoje 400 tys.

Banki proponuja mi pozyczke hipoteczna pod zastaw mieszkania, czym nie jestem
zainteresowany. Czy zna ktos jakis bank lub produkt ktory umozliwi sfinansowanie
takiego zakupu.

Generalnie chodzi mi o kredyt na dowolny cel z zabezpieczeniem na kupowanej
nieruchomosci. Jak sa jacys posrednicy zainteresowani prowizja i maja jakis
pomysl to podam maila na pirv.

pozdrawiam

p.wis

Data: 2010-11-29 14:40:57
Autor: RobertS
[...]

a dlaczego zabezpieczeniem nie może być TA nieruchomość tylko mieszkanie? jakieś uzasadnienie takiego stanowiska banków?

RobertS

czy jest jakis produkt w bankach