czy jest jaki¶ serwis który pozwala sys³aæ SMS premium przez Internet?

Data: 2011-01-12 21:48:28
Autor: Miernik
czy jest jaki¶ serwis który pozwala sys³aæ SMS premium przez Internet?
Czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?

Na jakiś numer typu 7xxx i otrzymać kod zwrotny online lub na maila?
Oczywiście płacąc za to przelewem, ewentualnie kartą.
Tak by nie trzeba było w celu opłacenia jakieś usługi wykorzystywać telefonu.

Data: 2011-01-14 19:43:41
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Miernik napisał:
[...]

Po co Ci to? Czy to ma służyć osobie, która nie umie wysyłać SMSów?

Przemek

Data: 2011-01-14 19:38:01
Autor: Miernik
On Fri, 14 Jan 2011 19:43:41 +0100, Przemysław Kowalik wrote:

[...]

To ma służyć osobie która jest za granicą.

Problem już rozwiązałem: na Allegro są osoby które sprzedają wysłanie SMSa premium ze swojego numeru i podają kod zwrotny - nawet taniej niż z telefonu - za złotówkę dostałem 4 kody 70xx czyli 61 groszy każdy normalnie.

Data: 2011-01-14 23:43:35
Autor: Przemysław Kowalik
[...]

I nie korzysta z polskiego sima w roamingu. Bo AFAIR przynajmniej w niektórych cennikach roamingowych jest możliwość wysłania SMSa premium/na stacjonarny za dopłatą równą cenie SMSa do Polski.

[...]

No tak, ale to działa tylko gdy chodzi o jakieś kody zwrotne (czyli w sumie o to czego akurat potrzebujesz). Jeżeli w zamian miałby być np. przesyłany serwis wiadomości smsowych przez jakiś czas, to raczej nie da się go przekierować gdzie indziej :-).

Przemek

Data: 2011-01-15 06:07:07
Autor: Miernik
On Fri, 14 Jan 2011 23:43:35 +0100, Przemysław Kowalik wrote:

I nie korzysta z polskiego sima w roamingu. Bo AFAIR przynajmniej w
niektórych cennikach roamingowych jest możliwość wysłania SMSa
premium/na stacjonarny za dopłatą równą cenie SMSa do Polski.

W Play się nie da wysłać z za granicy żadnego SMSa na numer skrócony, premium czy nie-premium (na przykład 8010).

Data: 2011-01-16 15:06:20
Autor: pyton
Użytkownik "Miernik" <public@public.miernik.name> napisał w wiadomości news:pan.2011.01.15.06.07.07public.miernik.name...
[...]

Z Polski też nie
Play=porażka

Data: 2011-01-16 15:40:04
Autor: JoteR
"pyton" napisał:

W Play się nie da wysłać z za granicy żadnego SMSa na numer skrócony,
premium czy nie-premium (na przykład 8010).

Z Polski też nie

I czemu łżesz? Płacą ci za to, czy czynisz to tylko z bezinteresownej głupoty?

Play=porażka

Podobnie jak twoi zleceniodawcy.

JoteR

Data: 2011-01-17 12:49:21
Autor: pyton
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:igv008$icd$1inews.gazeta.pl...
"pyton" napisał:

[...]

To wyślij smsa premium na WOŚP, ja swoją karte sim juz wywaliłem, ale kolega chciał wysłać, numer doładowywany i co? i gówno, nie dało się mimo trzech prób, więc nie rżnij durnia

Play=porażka

Podobnie jak twoi zleceniodawcy.

Nie mam żadnych zleceniodawców, nienawidze plaj czysto bezinteresownie, za to że są porażką.

Data: 2011-01-17 18:13:22
Autor: JoteR
"pyton" napisał:

[...]

To naprawdę nie moja wina, że otaczasz się jełopami, nie potrafiącymi wykonać prostej czynności. No cóż, widocznie dobrze się czujesz w takim otoczeniu, jak mówi przysłowie - wśród ślepców jednooki królem.
Żeby nie być gołosłownym, przed wysłaniem poprzedniego posta sprawdziłem podany w tym wątku przykładowy numer 8010, wysłany nań SMS zatrzymał nieaktywną zresztą usługę.
Reasumując - łżesz, mniejsza już z tym, czy świadomie, czy z głupoty.

Nie mam żadnych zleceniodawców,

Czyli jednak z głupoty. CBDU.

JoteR

Data: 2011-01-18 00:00:00
Autor: pyton
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:ih1tbm$5kg$1inews.gazeta.pl...
"pyton" napisał:

[...]

Słuchaj zasrańcu, nie musisz tak bronić swojego pleja który odpali ci zeta za pochlebnego posta.
Sam to widziałem, na koncie ponad 20zł, nie dało się wyslać sms do WOŚPu dupku, błąd-wiadomość niewyslana, telefon sprawny.
Zaraz pewnie rzucisz jakims debilnym regulaminem, bo na pewno żeby wesprzeć WOSP smsem premium trzeba podpisac jakies umowy, zglosic aktywacje uslugi, pogadać z konsultantem i co jeszcze ćwoku.
Z plejem są same problemy, nic tam nie działa jak powinno i nie napalaj się tak tymi tanimi połączeniami, które sponsorują płacący z innych sieci do matołków którzy maja numery w plej.

Data: 2011-01-18 00:45:27
Autor: JoteR
"pyton" napisał:

Sam to widziałem, na koncie ponad 20zł, nie dało się wyslać sms do WOŚPu dupku, błąd-wiadomość niewyslana, telefon sprawny.

Specjalnie dla ciebie, bo oprócz trwałego zidiocenia wykazujesz się również daleko posuniętą amnezją:

Teza:
"W Play się nie da wysłać z za granicy żadnego SMSa na numer skrócony,
premium czy nie-premium (na przykład 8010)."

Twoja odpowiedź:
"Z Polski też nie"

Ja sprawdziłem i okazało się, że można wysłać SMS z sieci Play (w Polsce) na numer 8010. Więc zełgałeś i zamiast przeprosić, to strugasz coraz większego durnia. Sprostowanie zostanie w archiwum, nawet żebyś się zapluł i zatupał na śmierć, podobnie jak pokaz twojego chamstwa i załgania.
A teraz won.

JoteR

Data: 2011-01-18 12:24:48
Autor: pyton
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:ih2kaq$i9b$1inews.gazeta.pl...
"pyton" napisał:

[...]

Słuchaj psi zwisie, do Ciebie normalnie nie można, więc trzeba po chamsku. Moje doświadczenia wzięły się z tego, ze kiedyś kupiłem kartę i nie mogłem wysłać takiego smsa, bo trzeba doładować,
 bo trzema to, bo trzeba sramto. Tym razem numer nie mój, byÅ‚ już aktywowany, doÅ‚adowany i też siÄ™ nie daÅ‚o.
Teraz wyślij smsa SERCE na 75565 ze swojego pierd.... pleja, jak się uda to przynajmniej wesprzesz szczytny cel.

Data: 2019-03-13 13:35:51
Autor: arkadiusz.mierzwa1
czy jest jaki¶ serwis który pozwala sys³aæ SMS premium przez Internet?
Ty jeste¶ jaki¶ niedojebany skidzie mam 2 telefony w play mój brat ma 2 brat i rodzice ka¿dy jako¶ mo¿e wys³aæ sms premium zachowujesz siê jak totalne dziecko z autyzmem jeste¶ poprostu skidem

Data: 2019-03-13 22:34:48
Autor: Sebastian Bia³y
czy jest jaki¶ serwis który pozwala sys³aæ SMS premium przez Internet?
On 13/03/2019 21:35, arkadiusz.mierzwa1@gmail.com wrote:
skidzie

Pomiaj±c gimnazjaln± i nieco zmierzwion± formê wypowiedzi zainteresowa³o mnie to s³owo. Chodzi o cz³onków forów dla hackerów?

Data: 2011-01-18 10:39:41
Autor: Tomek
czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?

Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał

Z plejem są same problemy, nic tam nie działa jak powinno i nie napalaj się tak tymi tanimi połączeniami, które sponsorują płacący z innych sieci do matołków którzy maja numery w plej.

Dziwne. Mam 7 numerów firmowych w Play i nie narzekam. No ale są jeszcze osobniki typu pytong, którzy szukają wszystkiego czym możnaby obrzucić P4. Albo nie można wysłać SMSa premium, bo trzeba zrobić jakiś wałek, a oczywiście ze swojej sieci nie wyśle, bo nie ma darmowych (może kradzionych starterów - stąd taki płacz), albo twierdzi:

nie napalaj się tak tymi tanimi połączeniami, które sponsorują płacący z innych sieci do matołków którzy maja numery w plej.

A mi się wydaje, ze to nie ja jestem matołkiem, skoro Ty sponsorujesz moje darmowe połączenia.

Data: 2011-01-18 12:22:53
Autor: pyton
Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:ih3n57$55m$1news.onet.pl...

[...]

To się ciesz i żyj w swoim świecie plej i znów post sponsorowany, można was poznac po tym że piszecie plej i pecztery z wielkich liter.
Ja wysłałem, znajomy ma dwa numery, w mojej sieci i pleju, z tego drugiego chciał wysłać i się nie dało, bo nie, bo to plej.

[...]

Nie wiem w ogóle o kim mówisz, myślisz że plej jest taki super i tylko jednej osobie się nie podoba? To się mylisz
I nie sponsoruje, gdy jakiś plejowiec chce zebym do niego zadzwonił to figa, proszę o numer z normalnej sieci

Data: 2011-01-14 23:59:33
Autor: pyton
Użytkownik "Przemysław Kowalik" <przemolog@ANTISPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:igq5gv$gnb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Moze nie chce doladowyac akurat telefonu, albo nie ma zamiaru byc potem w bazie danych operatora tych premium smsow i dostawac co chwile szans na wygranie Audi, Mercedesa czy czego tam jeszcze

czy jest jaki¶ serwis który pozwala sys³aæ SMS premium przez Internet?