czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?

Data: 2019-09-25 16:21:16
Autor: zlotowinfo
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
czy jest jakiś normalny bank bez tych pojebanych kodów sms do zalogowania?

proboje się od kilku minut zalogować do eurobanku
co kliknę to przychodzi kod sms co powinien przyjść wczesniej

reasumując nie mogę się zalogować przez te ich cuda

hasło sms nr 6
klikam nowe hasło
i dopiero wtedy przychodzi te numer 6
a już mam podać nr. 7

--
https://fb.com/groups/allegro.pomoc
https://fb.com/groups/oga.pl

Data: 2019-09-25 08:07:49
Autor: japanizer
On Wednesday, September 25, 2019 at 4:21:18 PM UTC+2, zlotowinfo wrote:
[...]

Chyba większość banków działa "prawie" jak dawniej..

Tzn. po pierwszym zalogowaniu przychodzi SMS i możliwość zaznaczenia "dodaj przeglądarkę jako zaufaną". Po czym już SMSy do logowania nie przychodzą.

Data: 2019-09-25 19:09:14
Autor: zlotowinfo
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
no właśnie w eurobanku nie ma nic takiego by dodać przeglądarkę jako zaufaną, tylko za każdym razem przy logowaniu wymaga sms

znacie jakieś banki które nie wymagają do każdego logowania sms'ów?

Data: 2019-09-25 11:23:15
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 25 września 2019 19:09:16 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
no właśnie w eurobanku nie ma nic takiego by dodać przeglądarkę jako zaufaną, tylko za każdym razem przy logowaniu wymaga sms

A zalogowałeś się w końcu?
Godny podziwu odwyk bankowy - 25. logować s?e pierwszy raz od 13., albo i po dłuższej przerwie...

znacie jakieś banki które nie wymagają do każdego logowania sms'ów?

PKO (a na pewno inteligo) i podobno "żubr pekao". Oba są ponad prawem.
Santander, mbank i kantor aliora pozwalają dodać jako zaufane (santander - ciekawostka - nie pozwala na to w oknie "prywatnym" - w mbanku można, ale oczywiście do zamknięcia tego okna).
milek i citek chcieli raz SMSa i na razie jest spokój.
bnp chce za każdym razem - przynajmniej w pl@net, w gocoś-tam nie sprawdzałem.

A najlepiej korzystać z apek.

Data: 2019-09-25 11:25:03
Autor: Dawid Rutkowski
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
A najbardziej powalone jest dawanie kropeczek/gwiazdek zamiast cyfr przy wpisywaniu JEDNORAZOWEGO hasła SMS...

Data: 2019-09-26 07:23:42
Autor: Kris
W dniu środa, 25 września 2019 20:23:16 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Godny podziwu odwyk bankowy - 25. logować s?e pierwszy raz od 13., albo i po dłuższej przerwie...

A to takie niespotykane?
Ja np się 10go loguje do bankowości, robię wszystkie wymagane przelewy i kolejny miesiąc tam nie zaglądam. Bo i po co
No ok jak za zakupu netowe place(najczęściej przez Payu)to tez się trzeba zalogować i operację potwierdzić

Data: 2019-09-27 08:43:13
Autor: bankomaniacy.pl
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
> znacie jakieś banki które nie wymagają do każdego logowania sms'ów?

PKO (a na pewno inteligo) i podobno "żubr pekao". Oba są ponad prawem.

PKO też nie wymaga SMS przy logowaniu.

Data: 2019-09-25 20:30:55
Autor: Krystek
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
W dniu 2019-09-25 17:07, japanizer<"!">japanizer.org pisze:

Taki off-top, ale wlazłem na Twoją stronę i przeglądarka wyświetla Internal Server Error. Tak ma być?

K.

Data: 2019-09-25 11:56:19
Autor: japanizer
On Wednesday, September 25, 2019 at 8:30:58 PM UTC+2, Krystek wrote:
W dniu 2019-09-25 17:07, japanizer<"!">japanizer.org pisze:

Taki off-top, ale wlazłem na Twoją stronę i przeglądarka wyświetla Internal Server Error. Tak ma być?

Tak ma być.

Kiedyś było rozszerzenie do Firefoksa, ale po tylu zmianach API do rozszerzeń w końcu zdechło - i brakło sił na kolejne przepisywanie prawie od zera.

Jakieś szczątkowe informacje tu: https://legacycollector.org/firefox-addons/567536/index.html

Data: 2019-09-26 23:31:52
Autor: zlotowinfo
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
migrowali serwer i nie powiadomili lub antyspam odsiał
już trybi wszystko

Data: 2019-09-25 17:14:38
Autor: z
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
To takie RODO bis. Wiesz komu masz za nie dziękować ;-)

Data: 2019-09-25 17:16:01
Autor: z
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
Może spróbuj z gównianego androida. Oni uważają takie urządzenia za bezpieczniejsze ;-)

Data: 2019-09-25 20:55:28
Autor: Waldek
W dniu 2019-09-25 o 16:21, zlotowinfo pisze:
[...]

Ja mam token do EB :) nie muszę czekać na sms ;)
ale fakt - teraz wygodniej z komorki niż z kompa

Pozdro

Data: 2019-09-25 22:34:30
Autor: Grzexs
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
Ja mam token do EB :) nie muszę czekać na sms ;)
ale fakt - teraz wygodniej z komorki niż z kompa

Zainstaluj emulator Androida na Windowsie. To działa, choć trochę muli.

--
Grzexs

Data: 2019-09-26 07:29:09
Autor: sczygiel
W dniu środa, 25 września 2019 09:21:18 UTC-5 użytkownik zlotowinfo napisał:
[...]

Poczekac. Moze sie dostawa sms opoznia.
Albo zadzwonic na mlinie i ponarzekac.

Data: 2019-09-26 23:33:26
Autor: zlotowinfo
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
jebałem kogoś na czacie
po godzinie przyszły nagle wszystkie zaległe
i w końcu mogłem przelać

Data: 2019-09-30 17:23:47
Autor: ąćęłńóśźż
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
Płatne?

-- -- -
jebałem kogoś na czacie

Data: 2019-09-30 08:39:07
Autor: bankomaniacy.pl
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
W dniu poniedziałek, 30 września 2019 17:23:51 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Płatne?

W TOiP nie znalazłem, a w praktyce ciężko powiedzieć, skoro nie wymagają SMS do zalogowania :)

Data: 2019-09-30 19:51:11
Autor: ąćęłńóśźż
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
To skąd wiedzą, kto ich jebie?

-- -- -