czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?

Data: 2019-09-25 20:55:28
Autor: Waldek
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
W dniu 2019-09-25 o 16:21, zlotowinfo pisze:
czy jest jakiś normalny bank bez tych pojebanych kodów sms do zalogowania?

proboje się od kilku minut zalogować do eurobanku
co kliknę to przychodzi kod sms co powinien przyjść wczesniej

reasumując nie mogę się zalogować przez te ich cuda

Ja mam token do EB :) nie muszę czekać na sms ;)
ale fakt - teraz wygodniej z komorki niż z kompa

Pozdro

Data: 2019-09-25 22:34:30
Autor: Grzexs
czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
Ja mam token do EB :) nie muszę czekać na sms ;)
ale fakt - teraz wygodniej z komorki niż z kompa

Zainstaluj emulator Androida na Windowsie. To działa, choć trochę muli.

--
Grzexs

czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?