czy jest możliwa wymiana wężyków w bate riach GROHE

Data: 2013-02-24 15:13:16
Autor: macu
czy jest możliwa wymiana wężyków w bate riach GROHE
Witam,

kupiłem baterię kuchenną GROHE która ma wbudowane wężyki.
Przy montażu okazało się że ich długość 450mm jest o 200mm za duża
i po ich wkręceniu do zaworów są zbyt poskręcane co może się skończyć
ich uszkodzeniem i zalaniem mieszkania.
Od strony baterii nie widzę aby te oryginalne wężyki dało się wykręcić,
nie ma tam żadnego miejsca gdzie dałoby się uchwycić kluczem płaskim
i go wykręcić, a same wężyki kręcą się dookoła bez żadnych oporów, wnioskuję stąd że są wprasowane/wciśnięte.

Czy może ktoś z Was wie czy jest możliwość wymiany oryginalnych wężyków
dostarczonych z baterią Grohe na krótsze i czy Grohe dostarcza też same
wężyki?

Pozdrawiam
Mariusz

Data: 2013-02-24 19:08:35
Autor: Janek Wlodak

"macu" <macu@polbox.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kgd75p$vrt$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie chce mi się wierzyć, aby wężyki były na stałe. Podaj dokładną nazwe bateri-

Data: 2013-02-25 06:47:49
Autor: Jan Koval

Użytkownik "Janek Wlodak" <wlodakjanek@netia.pl> napisał w wiadomości news:kgdkv3>> kupiłem baterię kuchenną GROHE która ma wbudowane wężyki.
[...]

Skoro są na stałe ale "się kręcą:" to jak mogą się poskręcać po podłączeniu do zaworów?

Data: 2013-02-25 18:38:47
Autor: nom

Użytkownik "macu" <macu@polbox.pl> napisał w wiadomości news:kgd75p$vrt$1speranza.aioe.org...
Witam,

kupiłem baterię kuchenną GROHE która ma wbudowane wężyki.
Przy montażu okazało się że ich długość 450mm jest o 200mm za duża

Odwróć zaworki do dołu jak masz wkręcane wężyki na górze. ;-)

czy jest możliwa wymiana wężyków w bate riach GROHE