Data: 2011-03-30 15:00:56 | |
Autor: bm | |
czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzęgłem - ciąg dalszy (vt 1100) | |
Witam,
ostatnio znow "zawiesilo" mi sie sprzeglo. Tzn: ta ( http://flashboard.pl/vt1100 /) sprezyna widoczna na pierszym obrazku sie "wyprostowala". Oczywiscie rozkrecenie sprzegla naprawi sprawe - sama zaskoczy (tak jak ostatnio) ale nie wyeliminuje to przyczyny! Sadze, ze przyczyna moze byc zbyt mocno dokrecona nakretka sprezyny, przez co naciskanie klameczki sprzegla "prostuje" ow sprezyne widoczna na obrazku. Pytanie mam do ludzi, ktorym blizszy jest angielski jezyk techniczny: http://flashboard.pl/vt1100 - tutaj opisana jest instalacja sprzegla, w momencie dokrecania nakretki "odsylaja" do specyfikacji, (obrazek nr 2) czy ta specyfikacja mowi o 100 Nm ? czy zle przetlumaczylem ? (oby zle) jezeli mam dokrecic z sila 100 Nm to to jest w cholere mocno i jestem przekonany, ze nadal bedzie prostowac sprezyne. Ma ktos pojecie o czym pisze ? co mam poczac ? tutaj caly manual VT1100 http://flashboard.pl/vt1100.zip bm |
|
Data: 2011-03-31 00:05:09 | |
Autor: J_K_K | |
czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzeglem - ciag dalszy (vt 1100) | |
Uzytkownik "bm" <bozekmichal@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6b5acf1f-8bdf-4cfe-bedf-c482083a8871fx23g2000vbb.googlegroups.com...
(obrazek nr 2) czy ta specyfikacja mowi o 100 Nm ? czy zleDwa pietra wyzej tez podaja Nm i stopo-funty i przelicznik sie zgadza ... Pzdr JKK |
|
Data: 2011-03-30 15:16:21 | |
Autor: bm | |
czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzeglem - ciag dalszy (vt 1100) | |
Dwa pietra wyzej tez podaja Nm i stopo-funty a co to wnosi do problemu ? bm |
|
Data: 2011-03-31 09:23:18 | |
Autor: Hinek | |
czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzeglem - ciag dalszy (vt 1100) | |
Uzytkownik "bm" <bozekmichal@gmail.com> napisal w wiadomosci
Spytales sie o moment - dostales odpowiedz. Czemu Cie to dziwi? Poto podaja momenty zeby tego przestrzegac. Pomierzyles sprezyne? To pierwsza rzecz jaka trzeba zrobic. Sprzeglo sie nie slizgalo? Moze jest zbyt maly luz na klamce. Pompa sprzegla moze zle dzialac - otworek przelewowy moze sie nie otwierac. Generalnie co robic masz napisane w punkcie inspection. Warto sprawdzic czy pompa/klamka sprzegla jest oryginalna. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2011-03-31 01:53:38 | |
Autor: bm | |
czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzeglem - ciag dalszy (vt 1100) | |
Spytales sie o moment - dostales odpowiedz. bo nawet nie wiem czy dobry punkt zaznaczylem - o to pytalem Poto podaja momenty zeby tego przestrzegac. tak - jest ok Sprzeglo sie nie slizgalo? nie slizgalo Moze jest zbyt maly luz na klamce. nie wiem jak to sprawdzic Pompa sprzegla moze zle dzialac - otworek przelewowy moze sie tutaj nie wiem o co chodzi bm |
|
Data: 2011-03-31 13:06:19 | |
Autor: Hinek | |
czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzeglem - ciag dalszy (vt 1100) | |
Uzytkownik "bm" <bozekmichal@gmail.com> napisal
Jesli np. jest zbyt maly luz na klamce po jej puszczeniu w ukladzi pozostanie cisnienie bo nie otworzy sie otworek zwrotny. Musisz miec w manualu ile ma wynosic luz na klamce i gdzie go mierzyc. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2011-03-31 11:10:16 | |
Autor: AZ | |
czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzeglem - ciag dalszy (vt 1100) | |
On 2011-03-31, Hinek <hinek.nic@tlen.pl> wrote:
Przeca w sprzegle hydrualicznym nie ustawia sie luzu na klamce a jedynie jej pozycje wzgledem czesci ktora wciska tloczysko i ta czesc zawsze wraca do konca. Ale moze byc tak jak wspomniales ze zatkany jest otworek powrotny i w ukladzie zostaje cisnienie. Mialem tak gdy mialem nalane za duzo plynu. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-04-01 00:03:37 | |
Autor: Hinek | |
czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzeglem - ciag dalszy (vt 1100) | |
Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal Tak jest, ewidentnie popiepierdzielilo mi sie. Od dawna nie mialem juz moto z hydraulicznym sprzeglem i myslalem "samochodowo" Wychodzi na to ze sprzeglo jest nadmiernie "wyciskane" Jedna z przyczyn moze wlasnie byc pozostawanie cisnienia w ukladzie. Kiedys spuchl mi od wewnatrz przewod hamulcowy i dzialal jak zawor zwrotny. Mysle ze warto sprawdzic droznosc calego ukladu. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2011-04-01 00:11:34 | |
Autor: Kuczu | |
czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzeglem - ciag dalszy (vt 1100) | |
W dniu 2011-04-01 00:03, Hinek pisze:
Ale ja pisalem juz o tym w pierwszym watku dotyczacym tego motocykla. Ja czuje problem w okolicach silownika sprzegla lub pompy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2011-03-31 16:01:00 | |
Autor: bm | |
czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzeglem - ciag dalszy (vt 1100) | |
Ale ja pisalem juz o tym w pierwszym watku dotyczacym tego motocykla. Ja macie pomysł jak to badać ? nie wiem czy to istotne, ale - problemy zaczęły się po "zimie" (garaż nieogrzewany) bm |
|