czy jest sens... "nie udzielenie pierwszej pomocy"

Data: 2011-02-14 18:02:02
Autor: to
czy jest sens... "nie udzielenie pierwszej pomocy"
begin Albercik
Nuż w kieszeni się otwiera.

Mi się nóż w kieszeni otwiera gdy czytam takie kretyńskie opinie jak Twoja. Ktoś się zainteresował, sprawdził puls, sprawdził czy oddycha (skoro uznał, że "nie żyje" to pewnie to zrobił) i zadzwonił na pogotowie, a Ty go chcesz jeszcze ciągać po sądach? Jeśli już, to powinieneś mu podziękować.

Data: 2011-02-15 07:55:09
Autor: Misiek

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d596e1a$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
[...]

wg opisu sytuacji nikt nic nie sprawdzil, zobaczyl ze spadl gosc z roweru, stwierdzil ze pijany, ze spadl i sie nie rusza, wiec nie zyje - co powiedzial przez telefon.

Data: 2011-02-15 22:04:05
Autor: Dżejm
[...]

Pogotowie do wypadku powinno jechać jak się da najszybciej a nie zastanawiać się co tam jakiś przechodzień paplał przez telefon. Przechodzień nie ma obowiązku być "świadkiem doskonałym", a już tym bardziej w chwili stresu.

pozdro
Dż

czy jest sens... "nie udzielenie pierwszej pomocy"