czy jest taki telefon?

Data: 2009-07-09 23:06:08
Autor: ToMasz
czy jest taki telefon?
R.M. pisze:
Witam,
poszukuje telefonu o nastepujacych cechach:

- bez systemu operacyjnego, OS wymaga szybkiego procesora i wiecej
pamieci, a to podwyzsza koszt, wiec wystarczy samo J2ME
- J2ME powinno miec mozliwosc uruchamiania aplikacji w tle
- autostart aplikacji J2ME po restarcie telefonu

autostart, o ile wiem to raczej tylko symbian/wm. tyle ze niekonieczni
wystartuje java.

Pozatym zdziwiƂbym sie gdyby byƂ internet hspda 3.6 i..... brak systemu
operacyjnego? Do czego to hspda? do opery mini? wątpie

Ale ciekawe wymagania.

ToMasz

PS zeby nie byƂo nie na temat, i780 byƂby blisko stawianych wymagaƄ. ale
to masz jakieƛ 500-600zƂ

Data: 2009-07-09 23:08:50
Autor: robert4
czy jest taki telefon?

Pozatym zdziwiƂbym sie gdyby byƂ internet hspda 3.6 i..... brak systemu
operacyjnego? Do czego to hspda? do opery mini?

Do używania telefonu jako modem w poł±czeniu z laptopem.

Data: 2009-07-10 09:05:59
Autor: R.M.
czy jest taki telefon?
ToMasz wrote:
Pozatym zdziwiƂbym sie gdyby byƂ internet hspda 3.6 i..... brak systemu
operacyjnego? Do czego to hspda? do opery mini? wątpie

np do ssh, z GPRS/EDGE mam nieprzyjemne doswiadczenia, czasami mialem problem z nawiazaniem polaczenia, mimo ze liczba kresek zasiegu byla prawie maksymalna, domniemywam, ze powodem byli uzytkownicy glosowi, ktorzy zajmowali szczeliny ... mysle ze w HSDPA, problemu nie bedzie

PS zeby nie byƂo nie na temat, i780 byƂby blisko stawianych wymagaƄ. ale
to masz jakieƛ 500-600zƂ

i780 nie ma niestety wysuwanej klawiatury

Data: 2009-07-10 09:18:29
Autor: Jan Strybyszewski
czy jest taki telefon?
R.M. pisze:
ToMasz wrote:
[...]

Ja instalowalem system na EDGE w Era G1 i ssh da sie bez problemu
No i mysle ze cena spadnie jak w promocji spadƂa o 400zƂ t

Data: 2009-07-10 09:58:02
Autor: R.M.
czy jest taki telefon?

Ja instalowalem system na EDGE w Era G1 i ssh da sie bez problemu

tak da sie, tylko nie zawsze mozna uzyskac polaczenie

Data: 2009-07-10 19:03:46
Autor: ToMasz
czy jest taki telefon?
R.M. pisze:
ToMasz wrote:
[...]

ale ma klawiature qwerty, ma lekko ponad 5cm szerokoƛci i lekko ponad1cm
gruboƛci
ToMasz

czy jest taki telefon?