czy już mam się bać? ;-)

Data: 2010-04-09 01:19:47
Autor: adas
czy już mam się bać? ;-)
Witam!
Spamer podesłał mi maila z klauzulą:
<-- -start-- ->
Wiadomość ta (wraz z załącznikami) jest przeznaczona wyłącznie dla osoby
lub podmiotu, który jest jej adresatem i może zawierać poufne i/lub
uprzywilejowane informacje. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie,
przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji
lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby
lub podmioty inne niż zamierzony adresat.  Jeżeli Państwo otrzymali
przez pomyłkę tę informację prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i
usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów. -- --
The information (including any attachments)  transmitted is intended
only for the person or entity to which it is addressed and may contain
confidential and/or privileged material.  Any review, retransmission,
dissemination or other use of, or taking of any action in reliance
upon, this information by persons or entities other than the intended
recipient is prohibited. If you received this in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.
<-- -stop-- -> Oczywiście olałem ten tekst i całą wiadomość puściłem do spamcopa +
publikacja na news:pl.internet.mordplik. Z ciekawostek prawniczych
prosiłbym o analizę tego typu dopisków do maila. Ma to jakieś znaczenie
w przypadku niezamówionej korespondencji? Pomijam oczywisty
bezsens "usunięcie z wszelkich komputerów ", bardziej zależy mi na
opinii odnośnie "Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie,
rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie
jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty
inne niż zamierzony adresat." Oczywiście w kontekście spamu, czyli
informacji, którą otrzymałem "przez pomyłkę" ;)

Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate...
                                        (/me 18.05.2004)

Data: 2010-04-09 18:24:19
Autor: Piotr C.
czy już mam się bać? ;-)
[...]