czy kandydat

Data: 2010-04-27 07:49:37
Autor: apr...
czy kandydat
kaczyński ma jakiś konstruktywny program dla Polski, czy wycofa wojsko z afganistanu, czy jest za JOW, czy będzie się starał o ulżenie doli ciemiężonemu podatkami narodowi polskiemu i jak ?
te pytania zadaję również innym kandydatom.

Data: 2010-04-27 10:09:36
Autor: CeSaR
czy kandydat
[...]

Oczywiście że ma. Miał taki program zostając premierem. Tylko że później mu się znudziło i rozpisał wybory, które przerżnął z kretesem.

Data: 2010-04-27 10:11:24
Autor: Przewodas
czy kandydat
kaczyński ma jakiś konstruktywny program dla Polski

Więcej trupów!

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-04-27 10:26:57
Autor: -heÂŽsk-
czy kandydat
On Tue, 27 Apr 2010 07:49:37 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

kaczyński ma jakiś konstruktywny program dla Polski,

 dla Polski nie, ale dla PiS tak.  stworzyc z tej partii bojowki wierne toruniowi.

czy wycofa wojsko z afganistanu,

 jednym podpisem !

czy jest za JOW,

 na pewno nie ;o)

czy będzie się starał o ulżenie doli ciemiężonemu podatkami narodowi polskiemu i jak ?

 "dlugi sie umorzy!", a nie to "spieprzaj dziadu!"

te pytania zadaję również innym kandydatom.

 wiekszosc z nich nie ma pojecia o urzedzie prezydenta...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 10:32:35
Autor: mkarwan
czy kandydat
Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hr64ug$35o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prezydent sobie może co najwyżej poruszać palcem w bucie.
O wszystkim decyduje rząd.
Prezydent może co najwyżej zawetować ustawę lub wysłać do TK.

Data: 2010-04-27 10:49:03
Autor: cytryna
czy kandydat
> [...]

O wszystkim decyduje rząd.
Prezydent może co najwyżej zawetować ustawę lub wysłać do TK.

A to ciekawa teza. Ruszającego palcem w bucie Prezydenta trzeba było zamordować
aby wejśc choćby na statusie p.o. w jego buty. Przestepcy zawsze nawołują do jedności moralno-politycznej a jak się to kończy dobrze wiemy. Tylko tym razem nie bedzie okrągłego stołu bo GWno jest pokraczna kopią wyrafinowanegio KORu.
Polacy zamykając oczy zmarłym otworzyli własne.

Data: 2010-04-27 13:38:01
Autor: jadrys
czy kandydat
W dniu 2010-04-27 09:49,  apr... pisze:
[...]

No właśnie - na czym ten konstruktywny program ma polegać?  Bo jeżeli na jękach żałobnych na grobach pomordowanych przed dziesięcioleciami Polaków, stawianiu pomników itp. show nekrofilski, to niech nikt nie liczy na moje poparcie.

Data: 2010-04-27 14:04:21
Autor: cytryna
czy kandydat

[...]

Panie Jadryś coś mi pan pachniesz antysemitą, ideologię holocaustu pan podważasz, niedobrze, oj niedobrze. Jak się dowiedzą o nekrofilskim show w Tel Awiwie to niech pan nie liczy na ich poparcie. A tak przy okazji powtórnie zadaję pytanie kto zamordował 96 pasażerów Tu156 z Prezydentem
RP na czele. Panie Jadryś pan ideowy komunista pewnie wszystko zwali na nazistów albo na kapitalistów z USA. A tak naprawdę to kto i po co?

Data: 2010-04-27 15:16:04
Autor: jadrys
czy kandydat
W dniu 2010-04-27 14:04, cytryna pisze:

[...]

Nic nie podważam, ale mam już po prostu dosyć szafowania moimi pieniędzmi na czyjeś upodobania nekrofilskie. Dość tego, świat ma iść do przodu a nie ciągle zatrzymywać na przeszłości. Jeżeli już ktoś naprawdę musi, nie możne inaczej, to niech te wszystkie cmentarze i pomniki finansuje ze swoich pieniędzy.

A co do tej katastrofy, - nic na nikogo nie zwalam. Był to po prostu nieszczęśliwy wypadek, na który złożyło się szereg czynników. - Nawet mimo tego kręcenia kacapów, nie przypuszczam żeby i oni ponosili winę za ten wypadek.

Data: 2010-04-27 15:36:18
Autor: cytryna
czy kandydat
> [...]

A co do tej katastrofy, - nic na nikogo nie zwalam. Był to po prostu nieszczęśliwy wypadek, na który złożyło się szereg czynników. - Nawet mimo tego kręcenia kacapów, nie przypuszczam żeby i oni ponosili winę za ten wypadek.

Nieszczęśliwy wypadek a my powinniśmy iść do przodu. Nieszczęśliwy wypadek miał niejaki Beria, kiedy to proponował wodzowi ludobójstwo na które on przystał z wielka ochotą. Z kolei do przodu z wszystkimi rękami na pokładzie szedł pański idol niejaki Stolzman, szedł, szedł aż doszedł do miliarda ale żadnego pomnika nie postawił-to fakt. Katyń2 to tez nieszczęśliwy wypadek jak mawia mędrzec europejski TW Bolek nie - chcieli ale musieli. Coś za dużo tych nieszczęsliwych wypadków stąd i potrzeba stawiania pomników aby się nie zgubić
w dżungli kłamstwa, hipokryzji i moralnego łajdactwa.

Data: 2010-04-27 22:37:55
Autor: jadrys
czy kandydat
W dniu 2010-04-27 15:36, cytryna pisze:
[...]

Sprawa głodujących emerytów,  i zapaści państwa jest o wiele ważniejsza niż jakieś tam martyrologie i stawianie pomników..  za państwowe pieniądze.  Tymi sprawami powinni żyć rządzący naszym krajem.. a nie robić publiczne kosztowne widowiska na cmentarzach.

Data: 2010-04-28 07:45:27
Autor: cirrus
czy kandydat
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr7hvf$m6d$1news.onet.pl...
[...]

Masz podobno godziwą emeryturę, dlaczego się z nimi nie podzielisz?

--
stevep

Data: 2010-04-28 12:47:36
Autor: jadrys
czy kandydat
W dniu 2010-04-28 07:45, cirrus pisze:

[...]

No nie wiem czy godziwą.. dla mnie nie jest ona zbyt godziwa.  I z kim bym się niby miał dzielić?  Ja mam naprawiać fanaberie rządzących naszym krajem?

Data: 2010-04-28 17:37:58
Autor: cirrus
czy kandydat
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr93oi$8eq$1news.onet.pl...
[...]

Jasne ze nie, ty masz tylko jojczyć i rządać jak każdy nierób- komunista.

--
stevep

Data: 2010-04-27 14:59:15
Autor: cirrus
czy kandydat
[...]

A po co mu program, nie wystarczy charyzma?

--
stevep

Data: 2010-04-27 06:56:11
Autor: DJ MC Donald Musk
czy kandydat
On 27 Kwi, 14:59, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
U ytkownik " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:hr64ug$35o$1inews.gazeta.pl...

> kaczy ski ma jaki konstruktywny program dla Polski, czy wycofa wojsko z
> afganistanu, czy jest za JOW, czy b dzie si stara o ul enie doli
> ciemi onemu  podatkami narodowi polskiemu i jak ?
> te pytania zadaj r wnie innym kandydatom.

A po co mu program, nie wystarczy charyzma?

--
stevep

tobie to nawet politrowka nie wystarczy bys byl traktowany jak
czlowiek....

czy kandydat