czy karta jest na podpis

Data: 2010-01-27 14:18:36
Autor: MarekZ
czy karta jest na podpis
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hjpe93$jqt$1@inews.gazeta.pl...
Witam!
BPH oraz Pocztowy maja karty bez czipów, czy obie karty jak karta w VW banku
wymusza podpis nawet przy terminalu z pinpadem czy zadna któras z nich czy zadna ?

Nigdy nie potwierdzałem transakcji PINem w przypadku karty BPH, naturalnie poza sytuacjami oczywistymi, typu terminal Neste. Zwróć natomiast uwagę, że te karty nie są już wydawane, zastąpione zostały przez ofertę GE Money.

Data: 2010-01-27 14:32:29
Autor: wspolna-flaszka.pl
czy karta jest na podpis

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hjpecb$f7b$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

ostatnio zakladalem nowe darmowe konto sezam i dostalem karte visa
bez chipu z noweym logiem bph .

Data: 2010-01-27 14:34:30
Autor: MarekZ
czy karta jest na podpis
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hjpf9m$nb1$1@inews.gazeta.pl...

ostatnio zakladalem nowe darmowe konto sezam i dostalem karte visa
bez chipu z noweym logiem bph .

Aha, debetową. To co ja pisałem dotyczyło kredytowych. Co do debetowych to nie wiem.

czy karta jest na podpis