czy kol. Wolff jest rzeczywiscie psychopata? [OG]

Data: 2011-10-27 07:41:13
Autor: Wojciech Waga
czy kol. Wolff jest rzeczywiscie psychopata? [OG]
W dniu 27.10.2011 02:09, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Poniewaz wydaje mi sie, ze kol. Wolffowi ostatnio sie zdecydowanie pogarsza, bo jego poziom agresji i generowanych bzdur radykalnie wzrasta ostatnimi czasy, zastanawiam sie nad wynajeciem specjalisty, ktory na podstawie analizy jego tworczosci na preclu wydalby diagnoze nt jego poczytalnosci.
Osoby pragnace partcypowac w kosztach wynajecia takiego specjalisty proszone sa o kontakt na priv.
Powyzsza analiza bedzie punktem wyjscia dla kolejnych dzialan.
Pozdawiam
TA

Czy mogę spytać jaki jest cel tego posta?

Prosiłbym w miarę możliwości o odpowiedź z chwilą zastanowienia.

pozdr.
w.

Data: 2011-10-27 09:15:01
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Wojciech Waga" <adun_wywalto_@o2.pl> napisał w wiadomości news:j8ar01$dog$1z-news.wcss.wroc.pl...
W dniu 27.10.2011 02:09, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Jest jakiś kolejny wątek w tym temacie? Nie widzę (o zgrozo!) postów Titusa od dwóch dni - on coś ciągle pisze?

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-10-27 09:25:55
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
kamil/Endurorider.pl pisze:
[...]

No właśnie na news.gazeta.pl są jakieś dziury.
Ale news.icm.edu.pl sobie radzi lepiej.

A posty Titusa? Ostatnie dwa chyba musisz sam przeczytać - sam stwierdzisz, czy Titus ma obsesję Wilkową czy nie ;->

BTW, czy Thunderbird potrafi sklecać nagłówki z różnych serwerów news?

Seco

Data: 2011-10-27 07:49:59
Autor: Olgierd
On Thu, 27 Oct 2011 09:25:55 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

No właśnie na news.gazeta.pl są jakieś dziury.

To nie są dziury, po prostu admini pracują ;-) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2011-10-27 17:43:42
Autor: szaman (Baker)
On 10/27/2011 09:25 AM, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote::

No właśnie na news.gazeta.pl są jakieś dziury.
Ale news.icm.edu.pl sobie radzi lepiej.

onetowy serwer też parę dni temu nawalał...

sz

Data: 2011-10-27 09:26:18
Autor: geos
czy kol. Wolff jest rzeczywiscie psychopata? [OG][OT]
kamil/Endurorider.pl wrote:
Jest jakiś kolejny wątek w tym temacie? Nie widzę (o zgrozo!) postów Titusa od dwóch dni - on coś ciągle pisze?

FYI: Titus nap....ala jak szalony. nie wiem czy sypia w ogóle bo ostatnie jego posty są z 2:09 i 5:24. jak widać krucjata wymaga poświęceń. myślę, że już niedługo zapoda coś nowego ze swoich wykopalisk, bo zabrał się za pamiętniki gg i leci cytatami (wątek "Wolff i Pan Samochodzik").

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-10-27 09:49:28
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:j8b12r$lon$1news.task.gda.pl...
kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

O, aż tak wesoło jest? Dobra, widzę na onecie te tematy...

Data: 2011-10-27 13:09:19
Autor: Titus Atomicus
czy kol. Wolff jest rzeczywiscie psychopata? [OG][OT]
In article <j8b2e1$20h$1@inews.gazeta.pl>,
 "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

O, aż tak wesoło jest? Dobra, widzę na onecie te tematy...

Mhm.
Nie sypiam, bo pracuje jako stroz nocny. Nudna i monotonna praca, ale na brak czasu nie narzekam.

TA

Data: 2011-10-27 22:10:41
Autor: Dżejm
czy kol. Wolff jest rzeczywiscie psychopata? [OG]
Jest jakiś kolejny wątek w tym temacie? Nie widzę (o zgrozo!) postów Titusa od dwóch dni - on coś ciągle pisze?

Ja tam nie widzę postów obydwu Panów. I to od dawna. Ciekawe czemu :).

Data: 2011-10-27 12:45:47
Autor: Titus Atomicus
czy kol. Wolff jest rzeczywiscie psychopata? [OG]
In article <j8ar01$dog$1@z-news.wcss.wroc.pl>,
 Wojciech Waga <adun_wywalto_@o2.pl> wrote:

> [...]
> TA

Czy mogę spytać jaki jest cel tego posta?

Prosiłbym w miarę możliwości o odpowiedź z chwilą zastanowienia.

Cel tego posta jest jasno opisany w jego tresci.

Pozdrawiam
'Dzis pytanie, dzis odpowiedz' TA

czy kol. Wolff jest rzeczywiscie psychopata? [OG]