czy komus nie zginal Specialized?

Data: 2009-11-23 13:02:42
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
czy komus nie zginal Specialized?
Data: 2009-11-23 14:43:55
Autor: Przemek
czy komus nie zginal Specialized?
On 23 Lis, 22:02, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:
http://allegro.pl/item818687115_swietny_rower_specialized_allez_fact_...

Z Chojnic dosyć często pojawiają się ciekawe rowery, zwłaszcza szosy,
na allegro. Albo prywatny import, albo jakieś inne źródło,
niekoniecznie od razu nielegalne.

pozdr
Przemek

Data: 2009-11-24 00:36:34
Autor: Jedrus
czy komus nie zginal Specialized?
Osoba o tym nicku występuje też (występowała?) na forum light bike,
więc raczej nie sądzę, żeby kradziony.

Pozdr.

Data: 2009-11-24 02:15:09
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Nov 24, 8:36 am, Jedrus <konari...@op.pl> wrote:
Osoba o tym nicku występuje też (występowała?) na forum light bike,
więc raczej nie sądzę, żeby kradziony.

Pozdr.

hmm....

odp. sprzedawcy:

witaj przebiegu to on właściwie wcale nie ma, jest bardzo ładny w
super stanie , jak nowy , cena 2100 do oddania , jets umowa kupna-
sprzedazy , poniewaz gwarancja obejmuje tylko 1 wlasciciela , a ja
jestem drugim , kupilem nowy i sie dwa razy przejechalem po miescie ,
mam duzo rowerow dlatego sprzedaje . polecam bo warto

sam juz nie wiem

Data: 2009-11-24 15:05:42
Autor: dziki
czy komus nie zginal Specialized?
Użytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisał w wiadomości news:34fc433c-9ee5-4532-9837-a821d0fcb3edh2g2000vbd.googlegroups.com...

sam juz nie wiem

jak sie boisz to popros o nr ramy; zadzwon na policje, ew. dystrybutora i dopytaj gdzie mozesz sprawdzic jeszcze legalnosc roweru.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-11-23 22:42:30
Autor: Wooyek
czy komus nie zginal Specialized?
http://allegro.pl/item818687115_swietny_rower_specialized_allez_fact_czarny_2009.html

A po czym wnosisz? Aukcja jak mnóstwo innych.

Data: 2009-11-23 14:23:49
Autor: frank.castle0407@googlemail.com

--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com //www.wooyek.pl//

znajomego znajomy ponoc dzwonil i dowiedzial sie o braku dowodu zakupu

Data: 2009-11-24 13:35:35
Autor: Michał Pysz
czy komus nie zginal Specialized?
> znajomego znajomy ponoc dzwonil i dowiedzial sie o braku dowodu zakupu

A jakie to ma znaczenie?
Ja na 4 rowery mam dowód zakupu na jednego Marina kupionego w sklepie w Krakowie. Dwa rowery są z allegro i nie dostałem żadnych rachunków (choć były kupowane nowe w firmach) a czwarty był kupowany w częściach w USA i na allegro, też rachunków nie mam, nawet na ramę Reigna, która była nowa z ebay'a.

mp.

Data: 2009-11-24 05:00:13
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Nov 24, 12:35 pm, Michał Pysz <pysz.mic...@wp.pl> wrote:
> [...]

były kupowane nowe w firmach) a czwarty był kupowany w częściach w USA i
na allegro, też rachunków nie mam, nawet na ramę Reigna, która była nowa

Otoz wg mnie ma to znaczenie - przychodzi oferta kupna roweru "po
dwoch przejazdach po miescie" za 60% ceny sklepowej. Do tego rower bez
pedalow - jak w sklepie. Zaczyna smierdziec paserstwem, wiec probuje
ustali czy istnieja jakies poszlaki ku temu, czy rower jest legalny
czy nie. Dowod zakupu wskazywal by, ze prawdopodobnie wszystko jest
okej. Nie ma dowodu zakupu - nie ryzykuje, gdyz jest to poszlaka, ze
jednak kradziony.

Data: 2009-11-24 15:03:25
Autor: dziki
Użytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisał w wiadomości news:c47e5df5-b8d1-4429-9eca-c1ef381c795er31g2000vbi.googlegroups.com...

Otoz wg mnie ma to znaczenie - przychodzi oferta kupna roweru "po
dwoch przejazdach po miescie" za 60% ceny sklepowej.

IMO nic specjalnie dziwnego. Samochod wystarczy, ze wyjedzie z salonu i juz straci 20% wartosci, a na allegro jeszcze wiecej; tym bardziej, ze w rowerach jest teraz sezon ogorkowy.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-11-24 10:51:24
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
[...]

jesli mamy generalizowac to wszyscy niemcy sa smiertelnie powazni

Data: 2009-11-25 06:44:26
Autor: Tomasz Konik
frank.castle0407@googlemail.com <frank.castle0407@googlemail.com> napisał(a):

> [...]
>
> pozdrawiam,
> dziki.

jesli mamy generalizowac to wszyscy niemcy sa smiertelnie powazni

A każdy Polak to złodziej
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-11-23 22:44:09
Autor: stefandora
frank.castle0407@googlemail.com wrote:
http://allegro.pl/item818687115_swietny_rower_specialized_allez_fact_czarny_2009.html

"[...] stan jest idealny , może jedna przejażdzka wkoło sklepu, dosłownie nowy [...]"

ale

"[...] posiada drobne ślady użytkowania jak to rower. [...]"

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-25 16:11:07
Autor: ąćęłńóśżź
czy komus nie zginal Specialized?
Kiedyś zanabyliśmy lasce drogą internetowego kupna rower, kolor ramy się nie spodobał (jak to bywa z... ramami na monitorach ;)) i w
ogóle niejeżdżonego z kartonem nie udało się sprzedać 20% poniżej ceny, nawet nie było ani_jednego zapytania z alledrogo.
JaC

-- -- -

Data: 2009-11-24 14:06:36
Autor: mindxx
czy komus nie zginal Specialized?
On 23 Lis, 22:02, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:
http://allegro.pl/item818687115_swietny_rower_specialized_allez_fact_...

komuś może zginął :)
na przykład niemieckiemu właścicielowi sklepu.
jedna przejażdżka wkoło sklepu poczyniona przez Turka, który go
zajumał. ślady użytkowania są po wiezieniu go na pace Lublina 3 z
Berlina do ... gdzie tam sprzedawca jest zainstalowany (nie
patrzyłem) :)
A pedałów nie ma, bo tak był pewnie sprzedawany.

Nie bierz - czarny nieładny :)

Data: 2009-11-25 00:58:04
Autor: Jam Łasica
[...]

Jak sie odbywa przejażdżkę rowerem bez pedałów?

Data: 2009-11-25 01:03:51
Autor: mt
Jam Łasica pisze:

[...]

No jak to jak. Tak jak się dzieci uczy jazdy na rowerze, siodełko maksymalnie w dół i odpychasz się nogami :)

--
marcin

Data: 2009-11-24 14:28:54
Autor: granat
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
http://allegro.pl/item818687115_swietny_rower_specialized_allez_fact_czarny_2009.html

w komentarzach:
MYŚLAŁEM ŻE OSZUSTWA NA ALLEGRO PRZYDARZAJĄ SIĘ TYLKO INNYM KUPUJĄCYM. TRAFIŁO NA MNIE !!. MINĘŁO 2-MCE A JA BEZSKUTECZNIE ŻĄDAM ZWROTU MOICH PIENIĘDZY ZA NIEWYSŁANY TOWAR !!. BRAK MIEJSCA BY OPISAĆ SPRYTNE KŁAMSTWA TEGO SPRZEDAWCY !!!

Data: 2009-11-24 20:29:20
Autor: Krzychu

Użytkownik "granat" <granat_99@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hegn2i$ls5$1news.onet.pl...
[...]

I wszystko jasne. Gość ma jednego nega. Od razu widać, że pijak i złodziej.

Data: 2009-11-24 20:35:46
Autor: Tomasz Kordat
Krzychu pisze:

[...]

Co to jest neg?
Murzyn?

TK

Data: 2009-11-24 21:06:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
czy komus nie zginal Specialized?
Tomasz Kordat bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Krzychu pisze:
I wszystko jasne. Gość ma jednego nega. Od razu widać, że pijak i złodziej.

Co to jest neg?
Murzyn?

Co to za moda, żeby murzynów wpuszczać do komentarzy na Allegro?! Bawełnę
zbierać!
;-P

Data: 2009-11-24 21:21:15
Autor: zly
czy komus nie zginal Specialized?
Dnia Tue, 24 Nov 2009 14:28:54 +0100, granat napisał(a):

w komentarzach:

Duży pozytyw! Jestem bardzo zadowolony, rower okazał się kultowy i lepszy
niż prezentowany na fotografiach a jazda na nim to po prostu rewelacja.

WSZYSTKO OKI POLECAM TEGO ALEGROWICZA ABY WSZYSCY BYLI TAK UCZCIWI||||||||
POZDRAWIAM I ZYCZE SUKCESU.

WSZYSTKO w NAJLEPSZYM porządku! Towar zgodny z opisem i szybka przesyłka.
Dostosowanie się do specjalnych wymagań kupującego. POLECAM!

Jestem bardzo zadowolony z transakcji, towar zgodny z opisem, bezproblemowy
kontakt. Wszystko jak należy. Wszysto ok, pełen profesjonalizm i dobry kontakt. Towar świetnej jakości i
zgodny z opisem. Sprzedawca godny zaufania i polecenia ! ! !

etc...
--
marcin

czy komus nie zginal Specialized?