czy komus nie zginal Specialized?

Data: 2009-11-23 22:42:30
Autor: Wooyek
czy komus nie zginal Specialized?
http://allegro.pl/item818687115_swietny_rower_specialized_allez_fact_czarny_2009.html

A po czym wnosisz? Aukcja jak mnóstwo innych.

Data: 2009-11-23 14:23:49
Autor: frank.castle0407@googlemail.com

--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com //www.wooyek.pl//

znajomego znajomy ponoc dzwonil i dowiedzial sie o braku dowodu zakupu

Data: 2009-11-24 13:35:35
Autor: Michał Pysz
czy komus nie zginal Specialized?
> znajomego znajomy ponoc dzwonil i dowiedzial sie o braku dowodu zakupu

A jakie to ma znaczenie?
Ja na 4 rowery mam dowód zakupu na jednego Marina kupionego w sklepie w Krakowie. Dwa rowery są z allegro i nie dostałem żadnych rachunków (choć były kupowane nowe w firmach) a czwarty był kupowany w częściach w USA i na allegro, też rachunków nie mam, nawet na ramę Reigna, która była nowa z ebay'a.

mp.

Data: 2009-11-24 05:00:13
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Nov 24, 12:35 pm, Michał Pysz <pysz.mic...@wp.pl> wrote:
 > znajomego znajomy ponoc dzwonil i dowiedzial sie o braku dowodu zakupu

A jakie to ma znaczenie?
Ja na 4 rowery mam dowód zakupu na jednego Marina kupionego w sklepie w
Krakowie. Dwa rowery s± z allegro i nie dostałem żadnych rachunków (choć
były kupowane nowe w firmach) a czwarty był kupowany w czę¶ciach w USA i
na allegro, też rachunków nie mam, nawet na ramę Reigna, która była nowa
z ebay'a.

mp.

Otoz wg mnie ma to znaczenie - przychodzi oferta kupna roweru "po
dwoch przejazdach po miescie" za 60% ceny sklepowej. Do tego rower bez
pedalow - jak w sklepie. Zaczyna smierdziec paserstwem, wiec probuje
ustali czy istnieja jakies poszlaki ku temu, czy rower jest legalny
czy nie. Dowod zakupu wskazywal by, ze prawdopodobnie wszystko jest
okej. Nie ma dowodu zakupu - nie ryzykuje, gdyz jest to poszlaka, ze
jednak kradziony.

Data: 2009-11-24 15:03:25
Autor: dziki
czy komus nie zginal Specialized?
Użytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c47e5df5-b8d1-4429-9eca-c1ef381c795er31g2000vbi.googlegroups.com...

Otoz wg mnie ma to znaczenie - przychodzi oferta kupna roweru "po
dwoch przejazdach po miescie" za 60% ceny sklepowej.

IMO nic specjalnie dziwnego. Samochod wystarczy, ze wyjedzie z salonu i juz straci 20% wartosci, a na allegro jeszcze wiecej; tym bardziej, ze w rowerach jest teraz sezon ogorkowy.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-11-24 10:51:24
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
[...]

jesli mamy generalizowac to wszyscy niemcy sa smiertelnie powazni

Data: 2009-11-25 06:44:26
Autor: Tomasz Konik
frank.castle0407@googlemail.com <frank.castle0407@googlemail.com> napisał(a):

> [...]
>
> pozdrawiam,
> dziki.

jesli mamy generalizowac to wszyscy niemcy sa smiertelnie powazni

A każdy Polak to złodziej
Pzdr;-)
Konik

--