czy komuś się udało otworzyć konto walutowe w Sync?

Data: 2012-06-20 21:54:00
Autor: Miernik
czy komuś się udało otworzyć konto walutowe w Sync?
Bo jak próbowałem otworzyć z kartą wysyłaną na inny adres to
wyskoczyło:
"Błąd zgodności danych"
to spróbowałem bez karty w ogóle, to wyskoczyło na końcu:
"Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami"

Oba błędy już po wpisaniu kodu SMS.

Data: 2012-06-21 00:37:39
Autor: eisenberg
On 21 Cze, 06:54, Miernik <pub...@public.miernik.name> wrote:
[...]

Otwierałem w systemie transakcyjnym zaraz po otwarciu konta
podstawowego. Rachunki bieżące i oszczędnościowe w 4-ch walutach. Bez
problemu.

Data: 2012-06-21 07:41:28
Autor: Akarm
Użytkownik "Miernik" napisał:
[...]

Ja sobie otworzyłem konta walutowe przez telefon.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-06-21 08:14:10
Autor: Marcin
czy komuś się udało otworzyć konto walutowe w Sync?
Miernik <public@public.miernik.name> napisał(a):
Bo jak pr=F3bowa=B3em otworzy=E6 z kart=B1 wysy=B3an=B1 na inny adres to
wyskoczy=B3o:
"B=B3=B1d zgodno=B6ci danych"
to spr=F3bowa=B3em bez karty w og=F3le, to wyskoczy=B3o na ko=F1cu:
"Dyspozycja nie mo=BFe by=E6 zrealizowana z zadanymi parametrami"

Oba b=B3=EAdy ju=BF po wpisaniu kodu SMS.

To samo u mnie - wlasnie probowlem 2 razy...

Szkoda, ze nie mozna wybrac innego "wizerunku" karty, tak aby latwo odrozniac
te karty...

Data: 2012-06-21 02:34:05
Autor: Miernik
On Jun 21, 10:14 am, "Marcin" <mwlod...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Szkoda, ze nie mozna wybrac innego "wizerunku" karty, tak aby latwo odrozniac
te karty...

Właśnie, to jest głupie. W BZWBK i w mBanku każda waluta ma karty z
innym obrazkiem, także łatwo odróżnić która jest która. A w Aliorze
(także dużym), wszystkie waluty mają identyczne karty. Chyba że sobie
mazakiem napisze EUR USD GBP, ale to się łatwo ściera o ile nie na
pasku podpisu to zrobię.

Data: 2012-06-21 02:56:12
Autor: luc
On 21 Cze, 11:34, Miernik <pub...@public.miernik.name> wrote:
> [...]

(także dużym), wszystkie waluty mają identyczne karty. Chyba że sobie
mazakiem napisze EUR USD GBP, ale to się łatwo ściera o ile nie na

Wydrap igłą.

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-21 13:31:49
Autor: Wemif
Marcin <mwlodarc@wytnij.gazeta.pl> wrote:
To samo u mnie - wlasnie probowlem 2 razy...

U mnie też ten sam problem, zadzwoniłem, pan mówi, że dziwny problem,
pierwszy raz się z nim spotyka, mówi, że może założyć rachunek
telefonicznie, przyjmuje zlecenie i okazuje się, że też się nie da
założyć ;) a.

Data: 2012-06-21 15:52:50
Autor: eisenberg
czy komuś się udało otworzyć konto walutowe w Sync?
Nie rozumiem Waszych problemów. Czy chodzi o konto walutowe z kartą?
Jeśli tak to najpierw otwieram konto w systemie transakcyjnym. Potem
przechodzę do zakładki Rachunki -- > Karty i klikam "Podpisz umowę o
kartę". W kolejnym kroku wskazuję jako rachunek źródłowy otwarte konto
walutowe. To wszystko.

Data: 2012-06-22 00:30:57
Autor: Miernik
On Jun 22, 12:52 am, eisenberg <eisenb...@neo.pl> wrote:
[...]

Właśnie próbowałem znowu założyć ROR w EUR "Nie chce kart".

Po wpisaniu kodu z SMS wyskakuje na czerwono:

Wystąpił błąd

Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami

Data: 2012-06-22 03:35:35
Autor: eisenberg
On 22 Cze, 09:30, Miernik <pub...@public.miernik.name> wrote:

Właśnie próbowałem znowu założyć ROR w EUR "Nie chce kart".

Po wpisaniu kodu z SMS wyskakuje na czerwono:

Wystąpił błąd

Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami

Właśnie założyłem bez problemów. Może nie zaakceptowałeś "Umowy
rachunku" albo Taryfy TOiP?

Data: 2012-06-22 12:09:28
Autor: Miernik
On Jun 22, 12:35 pm, eisenberg <eisenb...@neo.pl> wrote:
Właśnie założyłem bez problemów. Może nie zaakceptowałeś "Umowy
rachunku" albo Taryfy TOiP?

Zaakceptowałem obydwa, uważnie się przyglądam formularzowi jak klikam,
próbowałem już 3 razy założyć.

Normalny ROR (nie oszczędnościowe) Konto Walutowe w EUR.
Nie wiem ki czort. Dlaczego niektórzy mogą a inni nie?

czy komuś się udało otworzyć konto walutowe w Sync?