czy konto CitiKonto po obudzeniu bêdzie g³odne? :)

Data: 2010-09-01 01:34:35
Autor: bastek72
czy konto CitiKonto po obudzeniu bêdzie g³odne? :)
dawno temu chyba w czerwcu 2008 za³o¿y³em sobie
konto osobiste w Citku Handlowym, ROR PLN
ROR-y walutowe, oszczêdno¶ciowe PLN i walutowe
itd. Mia³o toto nic nie kosztowaæ, Rok 2009 banki podnosz± op³aty idê do Citka
i próbujê zamykaæ te konta i s³yszê: "a po co? przecie¿ one ¶pi± i je¶æ nie wo³aj±?!"

teraz zamierzam te konto "przebudziæ", wp³aciæ
1500z³, wiêc op³ata sie nie bêdzie naliczaæ, ale...

jak bardzo g³odne jest takie konto po przebudzeniu?
policzy mi 7z³ x 27 miesiêcy? ze¿re na ¶niadanie 189zl?
tzn. policzy "tylko" za "prowadzenie"?
policzy mi 10z³ x 27 miesiêcy? ze¿re na ¶niadanie 189zl?
tzn. policzy "tylko" za "prowadzenie" i za "debetówkê"?

czy zatem warto budziæ te konto czy niech ¶pi dalej? --

Data: 2010-09-01 09:26:43
Autor: P.H.
czy konto CitiKonto po obudzeniu bêdzie g³odne? :)

U¿ytkownik <bastek72@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:63df.000003b4.4c7d918bnewsgate.onet.pl...
[...]

to id¼ i upenij siê ¿e nie masz na ruch rachunkach salda ujemnego (bo w ¿yciu  jest tak ¿e nawet jak co¶ ¶pi to spala kalorie :) )

Data: 2010-09-06 00:46:02
Autor: bastek72
> [...]

to id¼ i upenij siê ¿e nie masz na ruch rachunkach salda ujemnego (bo w ¿yciu  jest tak ¿e nawet jak co¶ ¶pi to spala kalorie :) )

okaza³o sie ¿e Citek nie spali³ ani jednego grosika :)
wieczna chwa³a jankeskiej bankowo¶ci :)

ps 1): wyci±gi generuj± sie 12go i nikt mi nie chce tego zmieniæ, naprawdê nie da siê?

ps 2): za³o¿y³em superoszczêdno¶ciowe (warunek darmowo¶ci
to wp³ywy na ROR 1500,01 z³) i obawiam siê czy oni licz±
miesi±ce normalnie czy po anglosasku :) znaczy od 1 wrze¶nia do 30 wrze¶nia czy od wyci±gu do wyci±gu?
Bo je¶li od wyciagu do wyci±gu a wp³yw 15-go Citi ze¿re 30,00z³ :(

--

czy konto CitiKonto po obudzeniu bêdzie g³odne? :)