czy konto getinup??

Data: 2014-09-15 09:17:28
Autor: mierzvoj
czy konto getinup??
witajcie

...moze byc prowadzone jako wspolne? pozdrawiam i dziekuje

-- -

Data: 2014-09-15 20:59:48
Autor: RobertS
czy konto getinup??

...moze byc prowadzone jako wspolne? pozdrawiam i dziekuje

nie, GNB nie ma w ofercie wspólnych kont

RobertS

Data: 2014-09-15 22:49:29
Autor: osa
czy konto getinup??
W dniu 2014-09-15 20:59, RobertS pisze:

...moze byc prowadzone jako wspolne? pozdrawiam i dziekuje

nie, GNB nie ma w ofercie wspólnych kont

W TOiP jest opłata za uwspólnienie rachunku... więc chyba jednak mają w ofercie wspólne konta...

https://www.getinbank.pl/files/documents/Oplaty-i-prowizje-- -Konto-Getin-UP1504.pdf

Data: 2014-09-15 23:31:13
Autor: RobertS
czy konto getinup??

W TOiP jest opłata za uwspólnienie rachunku... więc chyba jednak mają w
ofercie wspólne konta...

https://www.getinbank.pl/files/documents/Oplaty-i-prowizje-- -Konto-Getin-UP1504.pdf

to spróbuj tam takie założyć lub przenieść do GNB konto wspólne, nie da się i już..próbowałem

oczywiście zapytać mogę, może się coś zmieniło

RobertS

Data: 2014-09-15 23:47:41
Autor: osa
czy konto getinup??
W dniu 2014-09-15 23:31, RobertS pisze:
to spróbuj tam takie założyć lub przenieść do GNB konto wspólne, nie da
się i już..próbowałem

Ale ja byłem grzeczny, dlaczego chcesz mnie karać kontem w GNB ;)

oczywiście zapytać mogę, może się coś zmieniło

To może oni bardzo chcą mieć takie coś, tylko system nie pozawala :) to moje ulubione tłumaczenie bankierów jak chce się od nich coś, co mają w regulaminach a nie potrafią zrobić ;) A zasada 'teoria swoje, praktyka swoje' pasuje do większości banków.

Data: 2014-09-16 10:55:42
Autor: Raff
czy konto getinup??
Posiadanie konta osobistego w Getinbanku to oznaka niezwyk³ej odwagi i wiary w mo¿liwo¶ci systemu komputerowego tego "banku". ;>

Data: 2014-09-16 09:54:04
Autor: mierzvoj
czy konto getinup??
Raff <raff-askme@for.it> wrote in news:lv8tuk$fks$1wieslauf.sub.de:

Posiadanie konta osobistego w Getinbanku to oznaka niezwyklej odwagi i
wiary w mozliwo¶ci systemu komputerowego tego "banku". ;>

Poprosze o wiecej, jako ze nad posiadaniem sie zastanawiam :)

-- -
Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-09-16 12:31:15
Autor: Raff
czy konto getinup??

Poprosze o wiecej, jako ze nad posiadaniem sie zastanawiam :)

Niekompetencja doradców w oddzia³ach, jak i na infolinii wrêcz onie¶miela. Frazy typu "nie da siê" albo "system tego nie przewiduje" s± na porz±dku dziennym. Jak dostêp do konta zniknie nagle w ci±gu dnia i karty przestaj± dzia³aæ, to infolinia twierdzi, ¿e to nieprawda, bo w systemie nie ma takiej informacji.
Interfejs internetowy jest skonstruowany jak dla osób, które tylko potrafi± czytaæ komiksy. System mBanku to wrêcz wielotomowe wydanie encyklopedii przy tym. A ergonomia tego "systemu" bardziej pasuje o obs³ugi czo³gu sprzed II wojny ¶wiatowej.

czy konto getinup??