czy koszykowka to teraz gra rozgrywjacych?

Data: 2011-01-01 13:23:49
Autor: wiLQ
czy koszykowka to teraz gra rozgrywjacych?
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jesli na dzien dzisiejszy miałbym wytypować piątke która ma największe
szanse na MVP to byłaby tam trójka rozgrywających z Rosem na czele.

Sam Rose wlaczyl sie do dyskusji...

"Chicago Bulls point guard Derrick Rose believes he is a legitimate
contender for the MVP award. 'I think so,' he said after the Bulls defeated the New Jersey Nets 90-81
on Friday afternoon. 'As long as we keep winning, I know I'm up there
with the people that's in the race for it. I want to be it, so why not?'
Rose racked 19 points, 9 assists and 4 rebounds in the win and was
showered with chants of "MVP, MVP" late in the game. 'I love it,' he said of the chants. 'Like I say, there's no point in
playing this game if you're not trying to be the best. And this year I
want to be MVP.'"

I tak sie zastanawiam...
Granie pod nagrode to dobry znak, ze chce byc najlepszy czy wielka
czerwona flaga, ze przedlozy wlasne statsy nad dobro druzyny?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-01 18:09:32
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2011-01-01 13:23, wiLQ pisze:
[...]

Jak miło, że nie podali skuteczności.

Jedna akcja, trzecia lub czwarta kwarta, była symboliczna. Rose
wystartował z obwodu, minął obrońcę, dosłownie przeskoczył między dwoma
następnymi blokującymi dostęp do kosza i wyszedł na czysty, niebroniony
layup. Kapitalna akcja, niewykonalna dla 95% (jak nie więcej) graczy
NBA. I on ten layup chybił.

Z punktu widzenia ocen za styl - rewelacja. Piękne wejście, popis
szybkości, zwinności, orientacji, przeglądu i czytania gry, etc etc. Ale
z punktu widzenia skuteczności - gdybym to ja był na miejscu Rose'a,
skozłował w nogę i wykopał piłkę na out - efekt byłby ten sam. Nawet
lepszy, bo po zbiórce łatwiej o kontrę, po wyrzuceniu piłki na out byłby
czas na ustawienie obrony.

Dopóki oglądałem grę Rose'a - och i ach. Ale gdy zajrzałem w statsy -
dobry występ (np. świetny bilans As/TO), ale do MVP to jednak sporo brakuje.

Uwaga na marginesie: Vujacic jest prawdopodobnie najszczęśliwszym
człowiekiem w NBA. Może rzucać, i ciskać, i miotać, i zasuwać, i
grzmocić - i robi to prawie za każdym razem, gdy dostaje piłkę. Dobrze
kombinuje, bo kończy mu się kontrakt, a wysokość nowego będzie zależeć
prawie wyłącznie od ppg.

Data: 2011-01-01 23:04:47
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Rose racked 19 points, 9 assists and 4 rebounds in the win and was
> showered with chants of "MVP, MVP" late in the game. Jak miło, że nie podali skuteczności.

Nie jak milo tylko jak zwykle ;-)

[...]

No wiesz, tak po jednej akcji, wystarczy by je trafial w 90% przypadkow
;-)

Uwaga na marginesie: Vujacic jest prawdopodobnie najszczęśliwszym
człowiekiem w NBA.

... ze odszedl z rotacji Lakers, w ktorej nie mial szans zaistniec do
takiej, w ktorej [sic!] moze byc najlepszym swingmanem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-02 01:15:11
Autor: sooobi
czy koszykowka to teraz gra rozgrywjacych?
Jedna akcja, trzecia lub czwarta kwarta, by a symboliczna. Rose
wystartowa z obwodu, min obro c , dos ownie przeskoczy mi dzy dwoma
nast pnymi blokuj cymi dost p do kosza i wyszed na czysty, niebroniony
layup. Kapitalna akcja, niewykonalna dla 95% (jak nie wi cej) graczy
NBA. I on ten layup chybi .

Z punktu widzenia ocen za styl - rewelacja. Pi kne wej cie, popis
szybko ci, zwinno ci, orientacji, przegl du i czytania gry, etc etc. Ale
z punktu widzenia skuteczno ci - gdybym to ja by na miejscu Rose'a,
skoz owa w nog i wykopa pi k na out - efekt by by ten sam. Nawet
lepszy, bo po zbi rce atwiej o kontr , po wyrzuceniu pi ki na out by by
czas na ustawienie obrony.

Dop ki ogl da em gr Rose'a - och i ach. Ale gdy zajrza em w statsy -
dobry wyst p (np. wietny bilans As/TO), ale do MVP to jednak sporo brakuje.

Tomek urazona dziewica - mistrza malej probki!

Data: 2011-01-02 01:13:25
Autor: sooobi
On 1 Sty, 13:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

'I love it,' he said of the chants. 'Like I say, there's no point in
playing this game if you're not trying to be the best. And this year I

Co za ciec!:)
Publicznie takie rzeczy wygadywac, chyba nie bez powodu ktos za niego
zdawal egzaminy na uczelni:)

Data: 2011-01-02 15:35:02
Autor: wiLQ
> [...]

> want to be MVP.'"

Co za ciec!:)
Publicznie takie rzeczy wygadywac, chyba nie bez powodu ktos za niego

ROTFL.

--
pzdr
wiLQ

czy koszykowka to teraz gra rozgrywjacych?