czy koszykowka to teraz gra rozgrywjacych?

Data: 2011-01-02 18:21:32
Autor: kszyhu fr@ckowiak
czy koszykowka to teraz gra rozgrywjacych?
Dnia 28-12-2010 o 10:59:38 sooobi <sooobi@gmail.com> napisał(a):

Kiedys byl Olajuwon, Robinson i Shaq
Później Kobe, Dywan czy Paul Pierce

Jesli na dzien dzisiejszy miałbym wytypować piątke która ma największe
szanse na MVP to byłaby tam trójka rozgrywających z Rosem na czele.

Tak sie zastanawiam kiedy po raz ostatni(czy w ogóle) liga była tak
zdominowana przez point guardów?

Okazuje się, że nie tylko na prsk są zwolennicy Rose'a jako MVP.
Artykuł z insidera espn, chociaż ja musiałem poszukać go gdzieś indziej:  http://bbs.hoopchina.com/1801828.html

pzdr
kszyhu
--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2011-01-02 09:42:30
Autor: Leszczur
czy koszykowka to teraz gra rozgrywjacych?
On 2 Sty, 18:21, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 28-12-2010 o 10:59:38 sooobi <soo...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> zdominowana przez point guardów?

Okazuje się, że nie tylko na prsk są zwolennicy Rose'a jako MVP.

Bo to nie pierwszy przypadek gdy MVP jest rozdawane za POZORNIE
największą wartość zawodnika. Gdyby było inaczej Jordan zdobyłby tę
nagrodę miedzy 8 a 12 razy, a nie ledwie 5.

Rose dla mnie moze byc kandydatem do MIP i 4-5 piątki NBA.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-02 23:24:09
Autor: wiLQ
kszyhu fr@ckowiak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> zdominowana przez point guardów?

Okazuje się, że nie tylko na prsk są zwolennicy Rose'a jako MVP.

Taaaa, Chicago i Nowy Jork... ach, gdyby jeszcze tym Lakersom lepiej
szlo to bez namyslu dodaliby do dyskusji Kobo i bylby komplet ;-)

A propos, to slicznie potwierdza dyskutowane tu teorie i jest wg mnie
zawsze zabawne gdy komentator/dziennikarz, ktory caly sezon zajmuje sie
jednym zespolem jako MVP ligi ocenia gracza wlasnie z tej druzyny.

--
pzdr
wiLQ

czy koszykowka to teraz gra rozgrywjacych?