czy ktoś ma zbędne stare klawiatury p s2 ?

Data: 2010-01-03 16:25:28
Autor: vcore
czy ktoś ma zbędne stare klawiatury p s2 ?
bagno pisze:
Witam

Wiem, że firmy się takiego złomu pozbywają i można było czasami trafić
na allegro po dosłownie kilka zł ale teraz widze same niemieckie. Może
wie ktoś gdzie znaleźć takie stare klawiatury ? Potrzebowałbym z 10
takich najzwyklejszych (białych) o normalnym układzie bez dziwacznych
klawiszy. Szukam na allegro, na ebay i nic nie ma. Nowych za 10 zl
sie troche boje a wiecej nie dam bo sie dosyc szybko u mnie zuzywa
taka klawiatura.

http://allegro.pl/item861226333_nowa_klawiatura_maxdata_ps2_fv_sklep_wroclaw.html mam taką już z 8 lat, pożółkła, zasyfiona ale nadal działa :-)

Data: 2010-01-03 16:56:23
Autor: bagno
czy kto¶ ma zbędne stare klawiatury ps2 ?

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hhqct6$ghk$1inews.gazeta.pl...
bagno pisze:
Witam

Wiem, że firmy się takiego złomu pozbywaj± i można było czasami trafić
na allegro po dosłownie kilka zł ale teraz widze same niemieckie. Może
wie kto¶ gdzie znaleĽć takie stare klawiatury ? Potrzebowałbym z 10
[...]

http://allegro.pl/item861226333_nowa_klawiatura_maxdata_ps2_fv_sklep_wroclaw.html mam tak± już z 8 lat, pożółkła, zasyfiona ale nadal działa :-)

Ile to moze wazyc ? Jest tam jakis metal czy sam plastik ? Klawisze chodza normalnie (znaczy wszystkie
z grubsza tak samo) ? Napisy sie wycieraja ? W sumie jest niezle bo uklad normalny i biala ale co to jest
jakies MAXDATA.

czy ktoś ma zbędne stare klawiatury p s2 ?