czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?

Data: 2010-07-16 01:35:38
Autor: Jaksa
czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?
Tak sie zastanawiam, czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek
w zyciu lecial samolotem?

To w ramach przypuszczenia, ze pilotowi ktos z pasazerow moze cos nakazac.

Niby to sa 'mlodzi, wyksztalceni i z duzych miast' wiec spodziewalbym sie
ze na swoj zlewak w Londynie dolatywali jakimis tanimi liniami, ale chyba
jednak to dla nich za drogo. Pewno na zlewozmywaki zajezdzaja autobusami.

Jaksa

Data: 2010-07-16 01:37:51
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vfwrtoog1j561patlantis...
Tak sie zastanawiam, czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek
w zyciu lecial samolotem?

co innego rzydowska kurwo bolszewicka samolot linii lotniczych a co innego wojskowy z debilem prezydentem, który nie wprowadził Polski do ERM II w 2007
Tfu!

Data: 2010-07-16 01:44:45
Autor: Jaksa
On Fri, 16 Jul 2010 01:37:51 +0200, Gdzie EUR waluta obiecana do 2009  <elguapo@bcdefg.pl> wrote:

[...]

Ty joggi do tej Japoni do wplaw plynales?

Jaksa

Data: 2010-07-16 01:46:19
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vfwr8vu01j561patlantis...
On Fri, 16 Jul 2010 01:37:51 +0200, Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Ty joggi do tej Japoni do wplaw plynales?

Pomyliles mnie z misiem z Jellystone
a teraz spierdalaj chamska kurwo ze wsi
Tfu!

Data: 2010-07-15 20:09:30
Autor: Bruner
czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?
na chuj ci pacanie ta waluta nawet jak wprowadza to albo bedziesz sie musial w koncu zabrac do uczciwej pracy albo isc krasc aby ja dostac za darmo nie beda rozdawac.

jak ci smierdzi zlotowka to spierdalaj stad do Izraela

Data: 2010-07-16 02:11:05
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "Bruner" <soooos@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i1o7vt$q5e$1news.onet.pl...
[...]

WASZA RZYDOWSKA Zlotowka jest GOWNA WARTA
Tfu!
A z I-sra-Ela jest tfuj stary gupi chuju i tfoja stara
Tfu!

Data: 2010-07-16 09:39:27
Autor: Zahir
czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?

Uytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa w wiadomoci news:op.vfwrtoog1j561patlantis...
[...]

Nie czuj si wyjcym PO-wcem bo mam inne poglady ale ci odpowiem. Lataem wiele razy samolotami CYWILNYMI, a nie WOJSKOWYMI. Nie widze zwizku pomidzy zmuszeniem pilotw prezydenckiego TU, a lotem pasaerskim. Kombinujesz chopie jak ochwacony ko pod oblodzon grk. Najwyraniej nie masz zielonego pojcia jak wyglda samolot od rodka, zapewne widziae je tylko na filmach. Dam ci czowieku dobr rad: zanim nastpny raz otworzysz gardzioek zastanw si na jakiego moesz wyj durnia wypisujc tego typu sugestie o "wyjcych wyborcach PO".

Zahir

Data: 2010-07-17 01:55:38
Autor: Jaksa
On Fri, 16 Jul 2010 09:39:27 +0200, Zahir <zahir@gmail.com> wrote:

[...]

Nie czuję się wyjącym PO-wcem bo mam inne poglady ale ci odpowiem.  Latałem wiele razy samolotami CYWILNYMI, a nie WOJSKOWYMI. Nie widze  związku pomiędzy zmuszeniem pilotów prezydenckiego TU, a lotem  pasażerskim. Kombinujesz chłopie jak ochwacony koń pod oblodzoną górkę.  Najwyraźniej nie masz zielonego pojęcia jak wygląda samolot od środka,  zapewne widziałeś je tylko na filmach. Dam ci człowieku dobrą radę:  zanim następny raz otworzysz gardziołek zastanów się na jakiego możesz  wyjść durnia wypisując tego typu sugestie o "wyjących wyborcach PO".

Wnetrze samolotu to ty dzieciaku widziales w telewizji, podczas
filmow katastroficznych.

Jaksa

Data: 2010-07-16 11:27:22
Autor: Anatol
[...]

Jeżeli pasażerami są osoby które mają takie wpływy aby wyrzucić pilota z pracy w elitarnej jednostce, a dodatkowo upokorzyć go w mediach i nękać prokuraturą albo nawet ukarać za złamanie regulaminu dyscyplinarnego (np. odmowa wykonania rozkazu swojemu merytorycznemu dowódcy) - to tacy pasażerowie mogą dużo nakazać.

Anatol

Data: 2010-07-17 02:03:24
Autor: Jaksa
On Fri, 16 Jul 2010 11:27:22 +0200, Anatol <c355@usuntowp.pl> wrote:

[...]

Takie pitolenie p.Anatolu nie zasluguje na moja odpowiedz.

Jaksa

Data: 2010-07-16 19:32:20
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-16 01:35, Jaksa pisze:
[...]

pilot rejsowy, majacy wylatane kilkadziesuat tysiecy godzin i pzrechodzacy obowiazkowe testy z palcem w d... ma gdzies naciski bo na drugi dzien znajdzie robote gdzie indziej. Pilot wojskowy nie ma tekiego komfortu. Jesli nie bedzie latal bedzie zyl z podstawowego zoldu mzoe dorobi na nauczaniu praktycznym w akademii co nieco ale takiej kasy juz nie zobaczy. A jak nawet wosjko  pusci go szybko do cywila (a nie musi) to i tak sobie nie polata bo nikt w cywilnym lotnictwie wojskowych nie chce bo po prostu maja zjeb.. mentalnosc. A tu kredyty na karku, zonka juz sie przyzwyczaila do ekstra kasy, dzieci w prywatnej podstawowce by z przyglupami sie nie uzerac, w planie wycieczka do RPA na mundial i zyciowe doswiadczenie co sie stalo z pilotem z prezydenckiej wycieczki do Gruzji...
Przypomne ze w Czarnobylu pracowali sami fachowcy (bez ironii).

--
the_foe

Data: 2010-07-16 19:43:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i1q530$n5n$1news.dialog.net.pl...
[...]

A co się stało z pilotem prezydenckiej wycieczki do Gruzji? Możesz przybliżyć?

Data: 2010-07-16 20:09:08
Autor: the_foe
[...]

Rozmowa z kpt. Grzegorzem Pietruczukiem

Marcin Górka: Jak wyglądał tamten lot z prezydentem Lechem Kaczyńskim?

Kpt. Grzegorz Pietruczuk: Rano poleciałem na Litwę, Łotwę i Estonię, gdzie zabierałem na pokład głowy tych państw. Przed południem wróciłem do Warszawy. Tu wsiadł prezydent Lech Kaczyński i wystartowaliśmy do Symferopola, gdzie miałem zabrać jeszcze prezydenta Ukrainy Wiktora Juszczenkę. Tam odbyło się tankowanie, catering itd. W tym czasie na pokładzie byli pan minister Stasiak i pan minister Łopiński, bo pan prezydent był wtedy w salonce VIP na lotnisku. Obaj ministrowie przekazali mi, że pan prezydent chce wylądować w Tbilisi.

Jak pan na tę prośbę odpowiedział?

- Że przeanalizuję warunki lądowania. Kiedy to zrobiłem, stwierdziłem, że ten lot nie może się odbyć ze względu na warunki bezpieczeństwa. Nie tylko nie mieliśmy zgody dyplomatycznej, o której się potem mówiło, bo to tylko jedna z kilku przyczyn. Brak było też informacji o sytuacji pogodowej na lotnisku, o jego stanie i systemach nawigacyjnych. Nie wiedziałem też, czy będę miał jakąkolwiek łączność radiową. Kolejna przyczyna: nad terytorium Gruzji operowały rosyjskie samoloty bojowe. My nie mamy żadnych systemów, które umożliwiałyby rozpoznanie, ostrzeganie o promieniowaniu przez radar itp. Jesteśmy ślepi, takie samoloty wyłączają urządzenia identyfikujące i można się z nimi nawet zderzyć!

I taką odpowiedź dał pan jeszcze na lotnisku w Symferopolu?

- Tak. Nie pamiętam dokładnie, ale przekazałem ją chyba panu ministrowi Stasiakowi. Po konsultacjach z wieloma źródłami, m.in. z dowódcą pułku, któremu też przekazałem opis sytuacji. On też powiedział, żeby nie lecieć do Tbilisi.

Jaka była odpowiedź otoczenia prezydenta?

- Mimo wszystko chcieli, żeby ten wylot się odbył. Głównie pan Stasiak. Pytał, co trzeba zrobić, żeby ten lot się odbył. Odpowiedziałem, że muszę mieć jakiekolwiek informacje, których nie jestem w stanie zdobyć. Zrobiłem maksymalnie wszystko, łącznie z telefonem do moich znajomych w Tbilisi, żeby dowiedzieć się o tym, co się tam dzieje.

Chciał pan wykonać to polecenie prezydenta?

- Gdyby była taka możliwość, to oczywiście, że tak. To nie jest tak, że jak my się uprzemy, to koniec. Gdybym mógł wykluczyć obecność rosyjskich samolotów, gdybym zweryfikował te wszystkie warunki, nic nie stałoby na przeszkodzie, żeby polecieć. Przecież to już się zdarzało, np. gdy spadła CASA, lecieliśmy do Zagrzebia i natychmiast zmieniliśmy plany i wracaliśmy do Warszawy.

Na tym zakończyła się dyskusja z ministrem Stasiakiem?

- W zasadzie tak. Jeszcze raz przeanalizowałem sytuację z szefami ochrony VIP-ów prezydenta Kaczyńskiego i prezydenta Juszczenki. Stwierdzili, że nie są przygotowani do wykonania takiego zadania. Upewniłem się wtedy, że lot do Tbilisi byłby zbyt niebezpieczny dla pasażerów.

Wtedy przyszedł prezydent Lech Kaczyński?

- Po zatankowaniu samolotu. Jak byli już wszyscy na pokładzie, wszedł do kabiny pilotów. Zapytał mnie, czy wiem, kto jest zwierzchnikiem sił zbrojnych. Odpowiedziałem, że wiem, że to pan prezydent. Usłyszałem: "W takim razie polecam wykonać lot do Tbilisi". Prezydent odwrócił się i wyszedł z kabiny. Ja jeszcze raz przeanalizowałem całą sytuację, czy czegoś nie przeoczyłem. Upewniłem się, że nie mogę lecieć do Tbilisi. Poprosiłem pana Krzysztofa Olszowca [szef ochrony Lecha Kaczyńskiego], żeby przekazał panu prezydentowi, jaka jest sytuacja, i czekałem na dalsze dyspozycje oprócz tej, która była niewykonalna. Pan prezydent przekazał mi, że skoro nie można nic zrobić, mamy lecieć do Gandżi.

Na miejscu drugiego pilota siedział kpt. Arkadiusz Protasiuk, który 10 kwietnia dowodził lotem do Smoleńska. Rozmawialiście o tym niewykonalnym zadaniu?

- Zawsze konsultuję takie zadania z załogą. Arek był tego samego zdania. Miałem poparcie całej załogi.

Kpt. Protasiuk był przestraszony tą sytuacją?

- Nie, on wykonywał swoje zadania. Cała odpowiedzialność spoczywała na mnie.

W czasie wizyty, w drodze powrotnej, prezydent wracał do sprawy?

- Wychodząc z samolotu, powiedział do mnie krótkie zdanie: Jeszcze się policzymy. Wróciliśmy do kraju. Zameldowałem o tej sytuacji dowódcy sił powietrznych i ministrowi obrony narodowej.

Było jakieś "liczenie się", jak zapowiedział prezydent?

- Bezpośrednio pan prezydent nigdy do tego nie wracał, a lataliśmy potem przecież razem wiele razy. Po jakimś czasie pan poseł Karski złożył na mnie doniesienie do prokuratury, że nie wykonałem rozkazu. Nie było to przyjemne.

To miała być nauczka?

- Byłem na to przygotowany, że nie wszyscy się z moją decyzją zgadzają. Ale prokurator podszedł do sprawy bardzo solidnie. Uznał, że moje decyzje były podjęte na podstawie przepisów, które mówią wyraźnie, że ja odpowiadam za bezpieczeństwo pasażerów. Także ze strony dowództwo pułku, sił powietrznych, ministra obrony nie mieli mi nic do zarzucenia.

Przeżywaliście potem z kpt. Protasiukiem tamto zajście?

- Nie. Potraktowaliśmy to jako lot, podczas którego trzeba było podjąć taką, a nie inną decyzję. Arek był człowiekiem wybitnie spokojnym. Nie zauważyłem, żeby jakoś to na niego wpłynęło. Jak było faktycznie, tylko on to pewnie wiedział.

--
the_foe

Data: 2010-07-16 20:18:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i1q780$o9r$1news.dialog.net.pl...

A co się stało z pilotem prezydenckiej wycieczki do Gruzji? Możesz
przybliżyć?

I po co tyle kopiowałeś? Czytałem to. Myślałem że mnie uraczysz zmyśleniami
Nic się z pilotem nie stało. Prokurator umorzył śledztwo. Minister dał mu medal. Latał dalej, także z prezydentem.

I w świetle tego co się stało w Gruzji dziwi mnie postępowanie Protasiuka w Smoleńsku, który był 2 pilotem w Gruzji i był świadkiem tamtych wydarzeń.
Może nie był tak twardy jak Pietruczuk?

Data: 2010-07-16 20:23:25
Autor: the_foe
[...]

de facto wojskiem rzadzi MON i tylko to uratowalo posade pilota. Pilot nie jest idiota i wie co znacza slowa Prezydenta "policzymy sie". Jak PIS przejalby wladze wywalili by go na zbity pysk. Pis jest msciwy.

--
the_foe

Data: 2010-07-16 20:32:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i1q82p$omv$2news.dialog.net.pl...

[...]

Widziałem wywiad ministra obrony na temat Pietruczuka. W takim świetle masz rację. Miałby przejebane.

Data: 2010-07-16 20:03:57
Autor: bolek
czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?

Uytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa w wiadomoci news:i1q530$n5n$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-07-16 01:35, Jaksa pisze:

Przypomne ze w Czarnobylu pracowali sami fachowcy (bez ironii).

Wanie, a decyzje podejmoway pgwki, ale na stanowiskach.
Czy Wam si to z czym nie kojarzy ?

bolek

Data: 2010-07-17 02:02:44
Autor: Jaksa
On Fri, 16 Jul 2010 19:32:20 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

[...]

Pilot prowadzil samolot pasazerski a nie wojskowy. Pilotowanie
samolotu prezydenta sredniej wielkosci kraju UE jest jak sadze
bardziej prestizowe w CV pilota niz oblatywanie zwyklych linii.

Piloci to specjalna rasa, starannie wyselekcjonowana, ludzie
doskonale panujacy nad swoim cialem, emocjami i osadami.

Piloci amerykanscy latajacy na liniach transatlantyckich zarabiaja
pomiedzy 20 tys a 40 tys dolarow co miesiac.

Nie spotkalem jeszcze pilota ktory by swoja osoba nie budzil szacunku.

Sugerowac ze taka osobe mozna psychicznie do czegos przymusic, moze
tylko jelop, a takich pelno wsrod wyborcow PO.

Jaksa

Data: 2010-07-18 00:55:32
Autor: Anatol

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vfynqule1j561patlantis...

Pilot prowadzil samolot pasazerski a nie wojskowy.

To był samolot 36 pułku specjalnego lotnictwa sił powietrznych RP służący do transportu VIPów pilotowany i dowodzony przez pilotów i dowództwo sił powietrznych. Samolot był oznakowany białoczerwonymi szachownicami w odróżnieniu od wypożyczonych ostatnio Embraerów, które nie samolotami polskich sił powietrznych.

Na pokładzie tego samolotu, a prze ostatnie bodaj pół godziny w samej kabinie był dowódca sił powietrznych w stopniu generała, który był powołany na to stanowisko przez Kaczyńskiego i w tym samym trybie mógł być szybko odwołany.

[...]

A jako wojskowi nie byli szkoleni do odmowy wykonywania rozkazów w przypadku uznania rozkazu za "głupi" albo niebezpieczny dla życia.

[...]

Tzn. miał wykopać gen. Błasika z kabiny czy też kazać mu sie zamknąć ? Błasik jako pilot wojskowy z dużym stażem aktywnie uczestniczył w ostatnich minutach lotu, a  nawet wydawał załodze bezpośrednie polecenia dotyczące obsługi lotu.

Anatol

Data: 2010-07-18 01:18:45
Autor: Jaksa
On Sun, 18 Jul 2010 00:55:32 +0200, Anatol <c355@usuntowp.pl> wrote:

[...]

A ja myslalem ze to byl pasazerski Tupolew a nie mysliwiec F-16 czy Mig-29.

[...]

Historia z lotem do Gruzji jasno pokazuje idiotym takiego twierdzenia.

[...]

Pewno gen. Blasik wyrwal drazek sterowy i sam kierowal samolotem.

Jaksa

Data: 2010-07-18 10:51:37
Autor: Anatol

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vf0gdjim1j561patlantis...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Siły powietrzne to nie tylko maszyny bojowe :

http://www.mon.gov.pl/pl/strona/206/LG_54_181
samoloty bojowe, szkolne i transportowe - (F-16, MiG-29, Su-22, TS-11, PZL-130, Tu-154, Jak-40, C-295M, C-130, An-2, An-28, M-28) - 261

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W locie do Gruzji na pokładzie i w kabinie pilotów nie było dowódcy sił powietrznych wydającego bezpośrednie komendy (w locie do Smoleńska był jeszcze szef sztabu generalnego, 2 byłych ministrów obrony w tym Szczygło wówczas na stanowisku szefa BBN ). Pilotowi który odmówił wykonania polecenia prezydenta - mający tylko konstytucyjną  a nie  regulaminową zwierzchność -  publicznie zarzucano tchórzostwo  oraz postawiono zarzuty w prokuraturze co wpędziło pilota w  depresję. Świadkiem zdarzeń na pokładzie oraz znający cały późniejszy przebieg wydarzeń z pierwszej ręki był właśnie Protasiuk, który w locie do Gruzji był II pilotem.

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wydawał komendy członkom załogi.

Anatol

Data: 2010-07-19 01:43:32
Autor: Jaksa
On Sun, 18 Jul 2010 10:51:37 +0200, Anatol <c355@usuntowp.pl> wrote:

[...]

No i po co p.Anatolu to struganie wariata teraz?

Mowa byla przeciez o tym ze pilot nie byl pilotem cywilnym, nie moglby wiec
poszukac sobie roboty poza wojskiem.

Otoz jak najbardziej ten pilot kierowal duzym samolotem pasazerskim,
rzedu tych uzywanych do przelotow transatlantyckich.
Robote w liniach cywilnych dostalby z pocalowaniem reki.

[...]

Generalow jest 200 w Polsce a prezydent panstwa jeden i to on jest
nominalnym zwierzchnikiem sil zbrojnych.

[...]

Jasne, gen. Blasik wydawal komendy, drazek w lewo, drazek w prawo,
a teraz gaz do dechy i pikujemy panowie.

Jaksa

Data: 2010-07-19 21:59:41
Autor: Anatol

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vf2b6ugn1j561patlantis...
[...]

Straciłby prawo do dożywotniej emerytury wojskowej (a brakowało mu jeszcze 3-5 lat służby) oraz nie wiadomo czy nie musiałby odbyć kary więzienia za rażące naruszenie dyscypliny wojskowej. Poza tym dla niektórych żołnierzy noszenie munduru to wartość sama w sobie i nie widzą życia w cywilu.

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Regulaminy wojskowe i inne akty wykonawcze oraz wojskowy wymiar sprawiedliwośc nie regulują jednak tej konstytucyjenj zależności w odróżnieniu od podległości mundurowej.

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tu są wybrane, rozpoznane komendy z rosyjskiego stenogramu, nie przypisane przez Rosjan do nikogo z etatowych członków załogi i które można powiązać jedynie z Błasikiem (no bo nie z szefem protokołu dyplomatycznego) :

10:33:23,6 10:33:24,8 A Paliwo.
10:33:29,7 10:33:31,3 A 200 metrów.
10:34:27,9 10:34:29,4 A 400 redukuję.
10:34:43 10:34:44 A Podwozie
10.34.47 10.34.48 A 6
10:34:57 10:34:58 A Zapaliła.
10:35:21-10 35:22 A 3-3-0
10:36:34 10:36:35 A Klapy
10.39.07 10.39.10 A Mechanizacja skrzydła przeznaczona jest do (niezroz)
(głos w tle czytania karty - gen. Błasik)
10:39:52,2 10:39:53,7 A Dalsza
10:39:57,1 10:39:59,3 A 400 metrów
10:40::22,8 10:40:25,6 A (250 metrów)
10:40:41,3 10:40:42,6 A 100 metrów
10:41:02,7 10:41:04,6 A Krzyk Kurwaaaaaa......

Ale pewnie dojdzie jeszcze treść rozpoznana przez polskich specjalistów.

Anatol

Data: 2010-07-19 22:04:52
Autor: u2
czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?
W dniu 2010-07-19 21:59, Anatol pisze:
Ale pewnie dojdzie jeszcze tre rozpoznana przez polskich specjalistw.

Ju doszo od chopakw ze spalonych WSI24 :

"Jeli nie wylduj to mnie zabije" :)

Data: 2010-07-20 18:06:01
Autor: Anatol
czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4c44afe8$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-19 21:59, Anatol pisze:
Ale pewnie dojdzie jeszcze tre rozpoznana przez polskich specjalistw.

Ju doszo od chopakw ze spalonych WSI24 :

"Jeli nie wylduj to mnie zabije" :)

Przy czym nie wiadomo czy to s sowa Basika czy Protasiuka.

S jeszcze wczeniejsze komendy Anonima, np. kapitan (KWS) wydaj komend 7-6 (chyba chodzi o ustawienie 76% mocy silnikw) inynierowi pokadowemu (B/I) a Anonim kae skorygowa to polecenie na 7-8 co kapitan posusznie wykonuje :

10:20:35,5 10:20:35,8 KWS 7-6.
10:20:36,9 10:20:38,1 B/I 7-6.
10:20:37,7 10:20:40,4 A I jeden poziom zostaw.
10:20:44,1 10:20:45,8 KWS A nawet 7-8.
10:20:45,9 10:20:47,8 B/I 7-8.

Tutaj natomiast Anonim rozkazuje II pilotowi :

10:34:27,9 10:34:29,4 A 400 redukuj.
10:34:32,8 10:34:33,9 2P Jest 400.

Anatol

Data: 2010-07-20 18:13:55
Autor: u2
W dniu 2010-07-20 18:06, Anatol pisze:
Ale pewnie dojdzie jeszcze tre rozpoznana przez polskich specjalistw.

Ju doszo od chopakw ze spalonych WSI24 :

"Jeli nie wylduj to mnie zabije" :)

Przy czym nie wiadomo czy to s sowa Basika czy Protasiuka.

Wida po tym, e nie s to specjalici, ktrzy badali zapisy czarnej
skrzynki tylko chopaki ze spalonych WSI, ktrzy podali ten przeciek
kontrolowany we WSI24.

Byle tylko straszy ciemny lud Kaczk.

Dziwne, e nie wszczto postpowania skd wzi si ten przeciek. :)

Data: 2010-07-20 09:16:40
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 20 Lip, 18:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

kontrolowany we WSI24.

Byle tylko straszy ciemny lud Kaczk.

Dziwne, e nie wszczto postpowania skd wzi si ten przeciek. :)

bo pewnie przeciek jest "ze sluzb" wiec sami siebie nie beda lapac...
-to oczywiste: przeciez tylko fonoskopisci maja dostep a nie babcia
klozetowa...

Data: 2010-07-20 18:28:30
Autor: u2
W dniu 2010-07-20 18:16, D.J.MC Donald Musk pisze:
[...]

Fachowcw fonoskopii rwnie kto kontroluje. :)

Data: 2010-07-20 18:54:10
Autor: Anatol
czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4c45ceb2$0$2600$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przeciek z wynikw prac cywilnego  Instytu Ekspertyz Sdowych dotyczcy materiaw przeznaczonych do upublicznienia (i w wikszoci ju upublicznionych) to nie jest to samo co przeciek tajnych materiaw z podsuchu operacyjnego sub specjalnych.

Anatol

Data: 2010-07-20 10:07:25
Autor: konus
czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?

Uytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisa w wiadomoci news:i22arj$fjs$1inews.gazeta.pl...

Uytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa w wiadomoci news:op.vf2b6ugn1j561patlantis...
[...]

Straciby prawo do doywotniej emerytury wojskowej (a brakowao mu jeszcze 3-5 lat suby) oraz nie wiadomo czy nie musiaby odby kary wizienia za race naruszenie dyscypliny wojskowej. Poza tym dla niektrych onierzy noszenie munduru to warto sama w sobie i nie widz ycia w cywilu.

W locie do Gruzji na pokadzie i w kabinie pilotw nie byo dowdcy si powietrznych wydajcego bezporednie komendy (w locie do Smoleska by jeszcze szef sztabu generalnego, 2 byych ministrw obrony w tym Szczygo wwczas na stanowisku szefa BBN ). Pilotowi ktry odmwi wykonania polecenia prezydenta - majcy tylko konstytucyjn  a nie

[...]

Regulaminy wojskowe i inne akty wykonawcze oraz wojskowy wymiar sprawiedliwoc nie reguluj jednak tej konstytucyjenj zalenoci w odrnieniu od podlegoci mundurowej.

Pewno gen. Blasik wyrwal drazek sterowy i sam kierowal samolotem.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wydawa komendy czonkom zaogi.

[...]

Tu s wybrane, rozpoznane komendy z rosyjskiego stenogramu, nie przypisane przez Rosjan do nikogo z etatowych czonkw zaogi i ktre mona powiza jedynie z Basikiem (no bo nie z szefem protokou dyplomatycznego) :

10:33:23,6 10:33:24,8 A Paliwo.
10:33:29,7 10:33:31,3 A 200 metrw.
10:34:27,9 10:34:29,4 A 400 redukuj.
10:34:43 10:34:44 A Podwozie
10.34.47 10.34.48 A 6
10:34:57 10:34:58 A Zapalia.
10:35:21-10 35:22 A 3-3-0
10:36:34 10:36:35 A Klapy
10.39.07 10.39.10 A Mechanizacja skrzyda przeznaczona jest do (niezroz)
(gos w tle czytania karty - gen. Basik)
10:39:52,2 10:39:53,7 A Dalsza
10:39:57,1 10:39:59,3 A 400 metrw
10:40::22,8 10:40:25,6 A (250 metrw)
10:40:41,3 10:40:42,6 A 100 metrw
10:41:02,7 10:41:04,6 A Krzyk Kurwaaaaaa......

Ale pewnie dojdzie jeszcze tre rozpoznana przez polskich specjalistw.

Anatol

a na poczatku bylo , czego dotad nie ujawniono ale pewnie za jakis czas i to odczytaja i sie dowiemy :

10.28: 45,4 z polecenia prezydenta przejmuje dowodzenie samolotem .
10.29:12,3 bedziemy ladowac .

kwakwa

Data: 2010-07-18 13:32:05
Autor: bolek
czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?

Uytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa w wiadomoci news:op.vf0gdjim1j561patlantis...
On Sun, 18 Jul 2010 00:55:32 +0200, Anatol <c355@usuntowp.pl> wrote:

Uytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa w wiadomoci news:op.vfynqule1j561patlantis...

A jako wojskowi nie byli szkoleni do odmowy wykonywania rozkazw w przypadku uznania rozkazu za "gupi" albo niebezpieczny dla ycia.

Historia z lotem do Gruzji jasno pokazuje idiotym takiego twierdzenia.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zanim co napiszesz to pomyl.
W locie do Gruzji mjr Protasiuk by drugim pilotem.
Dlatego dobrze wiedzia czym to si skoczyo dla kapitana.

bolek

Data: 2010-07-18 23:59:25
Autor: Kaczysta
[...]

Tak - wiedzia: zakoczyo si to pochwaami, kapitana uznano za bohatera.
AZ

Data: 2010-07-19 00:21:08
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-18 23:59, Kaczysta pisze:
[...]

obroncow stalingardu tez, co nie oznacza ze kazdy z checia chcial byc bohaterskim miesem armatnim. Pilot musialby podjac duze ryzyko, ktore rownalo sie szansie wygrania przez PIS nastepnych wyborow parlamentarnych. Przejecie przez PIS MONu oznaczalby koniec kariery dla wszytkich niepokornych pilotow.

--
the_foe

czy ktorys z tych wyjacych wyborcow PO kiedykolwiek lecial samolotem?