czy ktoś jeszcze lubi fantasy a jednocześnie nudzi go ekranizacja Tolkiena?

Data: 2010-02-11 19:02:05
Autor: Pan Piskorz
czy ktoś jeszcze lubi fantasy a jednocześnie nudzi go ekranizacja Tolkiena?
błąkanie się hobbitów po tej krainie ciemności pod koniec to istne wyżyny

Nie jestem fanem literatury fanrtasy, więc pewnie jej zupełnie nie rozumeim,
ale filmowo "Legenda" Riddleya Scotta zrobiła na mnie dużo większe wrażenie niż "Władca pierścieni",

wg mnie obraz powinien zawierać coś niedopowiedzianego,
kompletna wizualizacja kasuje urok
P.

czy ktoś jeszcze lubi fantasy a jednocześnie nudzi go ekranizacja Tolkiena?