czy ktos kojarzy ta firme z Wroclawia

Data: 2010-09-28 08:33:13
Autor: AL
czy ktos kojarzy ta firme z Wroclawia
serwis allegro - gosc ma bardzo fajne narty i ... 0 (zero) komentarzy.
Poleca rowniez aukcje z butami, ktorej wlasciciel ma rowniez 0 komentarzy.

Nie chcialbym przyslowiowo wtopic i byc tzw. jeleniem,
z drugiej strony moze gosc dopiero zaczyna a moje podejrzenia sa nieuzasadnione....

Firma miesci sie we Wroclawiu ma strone nieco lakoniczna
www.tanie-narty.pl
a uzytkownik na allegro to rowniez 'tanie-narty'

Czy ktos z Wroclawia moglby zweryfikowac ta firme - bylbym wdzieczny.

adres:
Rzeszowska 23
54-030 Wrocław

http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=Wroc%C5%82aw,+rzeszowska+23&vps=2&sll=51.136951,16.889613&sspn=0.00241,0.004941&ie=UTF8&hq=&hnear=Rzeszowska+23,+Wroc%C5%82aw,+Dolno%C5%9Bl%C4%85skie

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-09-29 12:10:06
Autor: J.F.
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:i7s275$q53$2inews.gazeta.pl...
serwis allegro - gosc ma bardzo fajne narty i ... 0 (zero) komentarzy.
Poleca rowniez aukcje z butami, ktorej wlasciciel ma rowniez 0 komentarzy.

Rzeszowska 23

Ha - w tych okolicach byla jedna firma, ale czy dokladnie tam ?

Firma, szumne slowo, szopa na podworku i garaz pelen nart, no ale w sumie czego chciec wiecej.
Czesc jakiegos starego szmelcu, czesc przyzwoita, wybor za duzy, informacji na miejscu zadnej - koniec koncow nie kupilem.
Jesli to ten sam to mysle ze spokojnie mozesz zawierzyc - mial tych nart tyle ze nie musial naciagac.
Tylko upewnilbym sie ze to te ze zdjecia, choc teraz pewnie nie ma ruchu w interesie :-)

Przy czym juz wtedy dzialal na allegro, pewnie zmienil uzytkownika.
Podpytaj jak sie dawniej nazywal :-)

J.

Data: 2010-09-29 14:18:28
Autor: AL
J.F. pisze:
[...]

i dziwne godziny odbioru osobistego (10-14) - ale jest wiec to troche mnie uspokoilo (i zaczyna komentarzy przybywac, wiec byc moze jest to zupelnie nowe konto - moze po blokacie poprzedniego? Z doswiadczenia wiem, ze z pracownikami alledrogo ciezko sie rozmawia - maja zbyt duzo klientow i pojedynczego maja w d...).

Przesylka idzie - ale zaplace przy kurierze (tak asekurancko).

Dzieki.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-09-29 14:51:46
Autor: Chris
Dnia Wed, 29 Sep 2010 12:10:06 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Tam chyba w ogóle powstało jakieś zagłębie z nartami :)
Na sąsiedniej ulicy (Nowosądecka) jest też inny sprzedawca z zerowym
dorobkiem na Allegro, który też oferuje bardzo fajny sprzęt.
Oba konta założone tego samego dnia.
Przypuszczam, że razem zrobili wyprawę do Austrii i nakupili tam
sprzętu.
Kupiłem u niego parę Volkli z zapłatą przy odbiorze. Na zdjęciach
wyglądają bardzo obiecująco, zobaczymy co przyjdzie.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-09-29 10:31:44
Autor: Piotr Molski
On 29 Wrz, 14:51, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

Przypuszczam, że razem zrobili wyprawę do Austrii i nakupili tam
sprzętu.
Podrzuc cos wiecej? Mam sporo wolnego czasu i tez bym sie przejechal
do Austrii ;) Nawet napuscilem w marcu moja niemieckojezyczna kumpele
na jakas szkolke w Austrii ale nie mieli sprzetu na zbyciu.
Gdzie szukac takich uzywek?

pozdr
Piotr

Data: 2010-09-29 21:17:30
Autor: Chris
Dnia Wed, 29 Sep 2010 10:31:44 -0700 (PDT), Piotr Molski napisał(a):

[...]

Nie mam żadnych konkretnych adresów. Po prostu wypożyczalnie sprzętu
narciarskiego zwykły po sezonie wymieniać sprzęt i przypuszczam, że ci
ludzie właśnie hurtem kupili taki sprzęt z wymiany.
Ten towar, który wystawili ci dwaj sprzedawcy wygląda mi (przynajmniej
częściowo) na sprzęt po testach, bo tam są także narty z górnej półki,
których normalnie w wypożyczalniach nie ma.
A jechać specjalnie po jedną parę nart do Austrii to się nie opłaca. Najlepiej będąc na nartach tam czegoś poszukać, np. w punktach
testowania nart. Możesz sobie wyszukać narty, na których najlepiej Ci
się jeździ, a potem z właścicielem wynegocjować dobrą cenę :)
Albo upolować coś na niemieckim eBayu, tam jest jeden gość, który co
jakiś czas wystawia na aukcję taki sprzęt po testach.
Zresztą na początek przejrzyj, co oferują ci dwaj nowi sprzedawcy na
Allegro - jest w czym wybierać :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-09-29 14:37:52
Autor: Piotr Molski
czy ktos kojarzy ta firme z Wroclawia
Dzieki
myslalem wlasnie o zakupie hurtowym. Znajoma pytala sie w Austrii w
marcu i niestety wszystkie deski snb. byly wyprzedane.
pozdr
Piotr

Data: 2010-09-30 18:46:43
Autor: AL
Chris pisze:
[...]

dokladnie.
Maja Elana Wafeflexa Race SL (model max z dwoch sezonow - a prawdo. z poprzedniego) - w zeszlym roku testowalem takie (Nowa Osada) - sa super. Dodatkowo dwa razy taniej niz inne takie na alledrogo (mowa o uzywanych).
Zaryzykowalem w dziwny twor o zmiennej geometrii Atomica D2 VarioCut - zobaczymy jak sie na takich "dziwactwach" bedzie jezdzic :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-10-04 06:20:16
Autor: gajowy
AL wrote:

[...]

Przepraszam, że się wtrącę, nie chcę też nikomu psuć humoru,
rzuciłem okiem na ofertę... i nie podzielam entuzjazmu :)

Np. te Eleny: z sez. 08/009, więc 2 lata w wypożyczalni,
tzw. druga slalomka za 650 zł? Uważam, że to byłoby może do przyjęcia
za nartę roczną - choć kupowanie akurat tak popularnych nart to ryzyko.
Oglądam zdjęcia i widzę, że gość starannie unika pokazania krawędzi
z boku - trudno ocenić ile razy były na maszynie ..ale raczej miodów nie ma :/

Sporo nart jest wieloletnich, w bardzo dziwnych długościach :/

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-09-30 10:46:20
Autor: J.F.
czy ktos kojarzy ta firme z Wroclawia
Użytkownik "Piotr Molski" <pmolski@ant.pl> napisał w
[...]

Akurat ten o ktorym mowie twierdzil ze ze Szwajcarii.

J.

Data: 2010-09-30 18:24:17
Autor: reme.k
czy ktos kojarzy ta firme z Wroclawia

Tam chyba w ogóle powstało jakieś zagłębie z nartami :)

Właśnie chciałem napisać że coś kupowałem (znajomy właściwie) w tym rejonie ale
nie pamiętam dokładnie adresu.
Taki gościu koło 30-35lat w garażu ma manele tylko że tamten miał chyba jakiś
dorobek na Allegro.
Kupiliśmy narty wtedy bo były jedno sezonowe i w całkiem dobrym stanie.

Data: 2010-10-04 12:09:31
Autor: Chris
Dnia Wed, 29 Sep 2010 14:51:46 +0200, Chris napisał(a):

Kupiłem u niego parę Volkli z zapłatą przy odbiorze. Na zdjęciach
wyglądają bardzo obiecująco, zobaczymy co przyjdzie.

Tigersharki są już u mnie.
Wyglądają tak, jak na zdjęciu, czyli zapewne są po testach, krawędzie
mają 1,9 mm szerokości.
Teraz idąc do kibla chyba będę je musiał brać ze sobą ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-10-04 13:09:05
Autor: AL
Chris pisze:
[...]

a moze wisz jak ten PowerSwitch ma dzialac w tych nartach (i czy chodzi o zmiane sztywnosci czy czegos jeszcze)?
(to sie przestawia, obraca, przeklada ?)

Twoja aukcja?:
http://allegro.pl/volkl-tigershark-10-ft-power-switch-sezon-2009-i1252304470.html

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-10-04 13:16:04
Autor: AL
AL pisze:
Chris pisze:
[...]

dobra doczytalem sobie:
http://www.skionline.pl/sprzet/?co=newsy&id_txt=2752

brzmi ciekawie - ciekawe, czy odczujesz roznice :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-10-04 14:08:54
Autor: Chris
Dnia Mon, 04 Oct 2010 13:16:04 +0200, AL napisał(a):

dobra doczytalem sobie:
http://www.skionline.pl/sprzet/?co=newsy&id_txt=2752

brzmi ciekawie - ciekawe, czy odczujesz roznice :)

Też jestem ciekaw, chociaż tych nart nie kupiłem akurat ze względu na
PowerSwitcha, tylko dlatego, że mi się na nich rewelacyjnie jeździło gdy
je testowałem. Przetestowałem kilka part topowych nart i najlepiej mi się jeździło na
tych dwóch modelach:
- Völkl Racetiger GS Racing PowerSwitch (2009/10)
- Völkl Tigershark PowerSwitch 11 ft (2009/10)

W obu modelach Volkli największe wrażenie robiło na mnie idealne
trzymanie krawędzi, jadąc po stoku miałem wrażenie, że jadę jak po
torach.
Co ciekawe, jeździłem wówczas także na nartach Völkl Racetiger GS Racing
(2009/10) (bez PS) prawie bliźniaczych do tych pierwszych, ale one już
nie zrobiły na mnie większego wrażenia, chociaż jedyną różnicą między
nimi miał być tylko brak PowerSwitcha.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-10-04 15:13:35
Autor: AL
Chris pisze:
[...]

no ladne, wlasnie kurier przywiozl mi moje narty D2 varioCut Atomika.

Na wyglad OK, stan slizgow rowniez jak po jednorocznym testowaniu
- jestem ciekaw jak sie bedzie zachowywac ta membrana na dziobie i piecie narty (nigdy wczesniej na takich nie jezdzilem - nawet testowo :)
(chyba trzeba bedzie b.uwazac na kamyki)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-10-04 13:41:49