czy ktoś kojarzy tą melodie z jakiegoś filmu?

Data: 2009-11-02 21:37:40
Autor: marta
czy ktoś kojarzy tą melodie z jakiegoś filmu?
cześć,
przeglądam sobie różne dzwonki na kom i natrafiłam na utwór który strasznie mi się kojarzy z melodią z jakiego filmu, ale nie mam pojęcia z jakiego. być może melodia jest tylko podobna:) może ktoś kojarzy, poniżej daje linka to tego dzwonka:

http://www.zedge.net/ringtones/818177/piano-comer-ringtone/

z góry dzieki
marta

Data: 2009-11-03 21:01:14
Autor: Johnny
Użytkownik "marta" <m.kasprzak@vp.pl> napisał w wiadomości news:hcnfr0$tun$1news.onet.pl...
http://www.zedge.net/ringtones/818177/piano-comer-ringtone/

to jest kawalek Moby'ego (tytulu nie pamietam) a jego motywy szczegolnie z pierwszych kilku plyt byly baaardzo czesto pozyczane do filmow...

Data: 2009-11-03 22:37:45
Autor: marta
czy ktoś kojarzy tą melodie z jakiegoś filmu?
i stąd te skojarzenie... pewnie każdy ma inny film w głowie,
ale dzieki za odpowiedz, postaram sie znaleźć gdzies w sieci ten kawałek:)

pzdr

Data: 2009-11-04 17:56:52
Autor: stasio
marta wrote:
i stąd te skojarzenie... pewnie każdy ma inny film w głowie,
ale dzieki za odpowiedz, postaram sie znaleźć gdzies w sieci ten kawałek:)

Moim zdaniem to z jakiejś reklamy

--
stasio

Data: 2009-11-05 13:30:31
Autor: Johnny
Użytkownik "stasio" <a@b.pl> napisał w wiadomości news:hcsbt5$nf8$1atlantis.news.neostrada.pl...
marta wrote:
i stąd te skojarzenie... pewnie każdy ma inny film w głowie,
ale dzieki za odpowiedz, postaram sie znaleźć gdzies w sieci ten kawałek:)

Moim zdaniem to z jakiejś reklamy

moby - in my heart - album: 18

Data: 2009-11-05 13:09:53
Autor: Przemek Budzyński
Johnny <polkiu@TNIJMNIEpoczta.fm> napisał(a):
Użytkownik "stasio" <a@b.pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem to z jakiejś reklamy

moby - in my heart - album: 18

stasio ma  o tyle rację, że ten kawałek był  wykorzystany w reklamie Nokii z
serii N, jakieś 3 lata temu. http://www.youtube.com/watch?v=-h23x6Agnr0

--

czy ktoś kojarzy tą melodie z jakiegoś filmu?