czy ktos ma pojecie na temat pomp wtryskowych CR bosch cp1?

Data: 2010-04-08 23:53:51
Autor: Bartek
czy ktos ma pojecie na temat pomp wtryskowych CR bosch cp1?
witam,

czy jest moze ktos na grupie kto rozbieral, wie co i jak, lub siedzi w temacie pomp wtryskowych?

mam jeden temat ktry chcialem z kims skonsultowac, temat narazie "nie grupowy", ze wzgledu na rozwleklosc,
wiec szukam kogos kto odpowie na moje prostackie pytania;)

ew. moze kogos znacie kto sie podzieli jakims wycinkiem swoich doświadczen?

--
Pozdrawiam, Bartek

czy ktos ma pojecie na temat pomp wtryskowych CR bosch cp1?