[Krakow] czy ktos ma sztyce 30.9 (Specialized) 400mm? - prosba o pomoc

Data: 2010-04-04 08:53:01
Autor: Kwik
[Krakow] czy ktos ma sztyce 30.9 (Specialized) 400mm? - prosba o pomoc
Czolem,

Czy ktos z Was ma sztyce o sr. 30,9mm i dl. 400mm, i moglby ja pozyczyc na jakas godzine?

Sprawa wyglada tak, ze kupuje od znajomego uzywany rower - niestety, znajomy jest troche nizszy ode mnie i jak na chwile obecna - siedze zbyt nisko. Chcialem sprawdzic, czy wymiana sztycy na dluzsza zmieni jakos znaczaco sytuacje. Jesli ktos ma taka sztyce, to chetnie bym podjechal, pozyczyl na godzinke (oczywiscie zostawiajac zastaw pieniezny) i sprawdzil jak sie jezdzi.

Bede bardzo wdzieczny za pomoc.
pozdrawiam
Kwik

[Krakow] czy ktos ma sztyce 30.9 (Specialized) 400mm? - prosba o pomoc